![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Zit ik hier te babbelen met iemand die verdwenen is ? ![]() ![]() ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 9 februari 2013 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet bewezen. En er bestaat daar geen enkele wetenschappelijke consensus over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenzeer onder het regime van de grote held van alle "progressieven": Fidel Castro. Castro was het prototype van een homofoob.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als men bewust anders kan leven om de schande te ontwijken (zoals toen gebeurde), ga ik ervan uit dat men het ook wel zal kunnen als men per se eigen kinderen wil, nietwaar ? Citaat:
En nu kan je zeggen dat gescheiden ouders ook apart wonen, en dat klopt, maar die hebben dat NIET met voorbedachte rade gedaan. Een kind doelbewust "gescheiden" ouders aanbieden, al van voor de concenptie, is misdadig. Citaat:
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar is die theorie niet langer algemeen aanvaard, dus heeft het geen zin dat we er hier dan nog over zitten te leuteren, nietwaar ? ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mss moet je ervan maken: De wil van God kan me gestolen worden aangezien dit altijd de doorslag is van de wil van een mens. Gewoon omdat die iemand ook iets bovennatuurlijks zou kunnen zijn, en dit is het volgens jouw bedoelingen niet denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we kunnen daar efkes mee lachen, maar dat is exact wat hier gebeurt.
![]() |
#309 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik had het in alle geval niet over het homohuwelijk, maar over homosexuelen met een kinderwens. De vergelijking met voedingspatronen verwees naar de vraag of mensen het recht hebben kinderen weg te "kopen" bij hun biologische moeder. Mensenhandel dus. Een Elton Johnneke doen, zou je ook kunnen zeggen. Die heeft vorige week voor een goede 20 000 euro letterlijk een kind weggekocht van bij de moeder. Iemand die verkiest alleen maar dingen te eten die hij lekker vindt, maar die eigenlijk oneetbaar zijn, zal niet overleven. Eten dient immers in de eerste plaats om zich te voeden. Het culinair genot is slechts een aangenaam neveneffect. Iemand die verkiest zijn leven op te bouwen rond een relatie met iemand met hetzelfde geslacht, zal zich niet kunnen voortplanten. Sex tussen man en vrouw dient immers - als enige werkende combinatie - in de eerste plaats voor voortplanting. Het sexueel genot is daarbij slechts een aangenaam neveneffect. Adoptie is dan ook de enige manier om aan een homosexuele kinderwens te voldoen. Tenminste, als de persoon in kwestie bereid is het belang van het kind boven zijn eigen belang te stellen. Wie dat niet doet, kan ook voor een draagmoederschap opteren, maar dan rukt die het pasgeboren kind van bij de moeder weg, wat in eender welke andere omstandigheden als een gruwelijke misdaad zou beschouwd worden. Begrijpe wie kan, maar als het over homo's met een kinderwens gaat, dan is men daar blijkbaar veel toleranter voor dan wanneer het gaat over pakweg een vrouw met een kinderwens die in een materniteit een boreling ontvoert.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 10 februari 2013 om 02:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Parlementslid
|
![]() Dat doe ik helemaal niet. Ik geef enkel mijn eigen mening. U bent het die veronderstelt dat ik spreek over morele verankering. Waarom doet u dat? Mijn woorden verdraaien en dan beweren dat ik wat u zegt als feit gesteld heb, bedoel ik. Waarom doet u dat?
Laatst gewijzigd door Nexer : 10 februari 2013 om 06:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hier terug te vinden: U maakt hier een stelling. Een stelling over wat de ander er van maakt. Leg eens uit hoe dat niet zo is. Dat u die stelling maakt, bedoel ik.
Laatst gewijzigd door Nexer : 10 februari 2013 om 06:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp dit, elk wetenschappelijk feit dat niet past in uw oerkatholieke kraam doet heel de santenboetiek in mekaar storten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar de homohaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Gouverneur
|
![]() Mede Forummers= Gelieve 'Zipper' te melden dat hij voor mijn part: 'DE BOMEN IN KAN.'
![]()
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK! Laatst gewijzigd door OilOnFire : 10 februari 2013 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#318 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet waar: 'Aliske'?.
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is met andere woorden uw fout niet. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 februari 2013 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Gouverneur
|
![]() Ik zet nooit iemand p mijn negerlijst omdat ik graag weet, wat anderen over mijn bezinningen denken.
In deze 'zet' scoor ik. U, dus niet! ![]()