![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() Da klote christlijk gedoe op tv dezer dagen
![]() ![]() Nu die mensen lopen niet als hysterische debielen rond in onze straten als er een joke verteld wordt over hen. En als ze zich beter voelen door te pratikeren dan gun ik hen dat. Al was het verspreiden van het christendom in het verleden ook maar triestig, maar ze is geëvolueerd wat men nooit zal kunnen zeggen ivm islam die nog 1500 jaar achterkomt en daar waarschijnlijk altijd zal blijven. Laatst gewijzigd door colargo : 25 december 2006 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 25 december 2006 om 23:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zoals men ook kan lezen op buitenlandse forums : Dear France, you used to have a nice country until the islamic plague spread to you. ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 25 december 2006 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat migratiestromen sterker worden alnaargelang de ongelijkheid in de wereld groeit, en dat de versterkte instroom van migranten een eigen problematiek met zich meebrengt dat is waar. Maar het is een illusie te denken dat we migratie zomaar een halt kunnen toeroepen omdat we voor bepaalde problemen die ermee gepaard gaan nog geen afdoende oplossing hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de moslimmannen geef je daarmee de boodschap dat je goed genoeg weet dat je onrein bent (zoals vermeld staat in de koran) en dat je het hen wil besparen dat ze zich moeten gaan wassen nadat ze je hebben aangeraakt. Bovendien zijn er ook moslimpjes (te gast in het programma NOVA) die vrouwen geen hand willen geven "omdat de vrouwenhand een erogene zone is"! Nu, ik zou ook niet willen dat vreemden mijn erogene zones zomaar ongevraagd betasten. Hier in het Westen is het weigeren van een uitgestoken hand een totale belediging. Het wederzijds geven van een hand is namelijk een teken van respect en vertrouwen. Indien U weigert niet-moslimmannen een hand te geven, dan wijst U het respect dat ze u betonen dus af. Zelf ga ik moslims dus geen hand meer geven: - de vrouwen zijn onrein en dan moet ik me gaan wassen - de mannen zijn onrespectvol tegen vrouwen dus weiger ik hen respect te betonen. Met andere woorden: "aan moslims maak ik mijn handen niet meer vuil". Het wordt dan wel leuk op het obligate rondje "we zullen ons even voorstellen" bij een vergadering of receptie. Openingsvraag wordt alvast: "Bent U moslim?" nee = gewone beleefdheidsvorm ja = hand onmiddellijk terugtrekken - stel je voor dat ik ter plekke een orgasme zou krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 december 2006 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden waarom moslimmannetjes mij geen hand willen geven is ook omdat ze vinden dat IK onrein ben, én bovendien ter plekke zou kunnen klaarkomen. Hoezo niks met hem of haar te maken? In India had je vroeger ook de kaste van "onaanraakbaren". Die kregen ook geen hand, niks met hem of haar te maken hoor, gewoon onaanraakbaar zie je! Het feit dat IK weiger om moslims nog een hand te geven heeft ook niks met hen te maken.... ze moeten enkel de reden erachter begrijpen ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bovendien zijn er zeer vele moslims die handeneters zijn: eten met de rechterhand en niet met de linker zei Mo in zijn boekje. Ineens niet meer zo volgzaam Samrah? Mag niet hoor: je vork met je linkerhand in je mond steken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 december 2006 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In MIJN cultuur geef ik een hand uit respect en weiger ik een hand te geven uit disrespect. Ook de Nederlandse koningin weigerde aan imams een hand te geven uit disrespect. Wat is uw probleem hiermee?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanuit jouw standpunt (ik ben een onreine vrouw) zal dat weinig verschil uitmaken inderdaad. Ofwel ben je onrein of wel niet natuurlijk, je wordt niet ineens proper omdat je een niet-moslim begroet natuurlijk. Het verschil is natuurlijk dat die niet-moslims er niet aan denken dat ze zich eerst moeten gaan wassen als jij hen hebt aangeraakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermits U geen job meer zult krijgen als hoofddoek aan een Antwerps loket, zal je ofwel je hoofddoek moeten afzetten, of een andere job gaan zoeken. Alleszins vind ik "ik wil mijn hoofddoek niet afzetten" geen reden om een uitkering te verkrijgen. Maar geen nood: je vader, broers of echtgenoot zullen je dan wel onderhouden zoals voorzien in de koran. Citaat:
Welk woord uit mijn hierbovenstaande tekst vind jij "vies"????? "Zelfbedruipend"??? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zegt het zelf: in tegenstelling tot Belgen die hier geboren zijn, heb je het over Marokkanen en Turken die hier geboren zijn.... Waarom vind jij hen dan "marokkanen en turken"??? Omdat het Chinezen zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoofddoekdraagsters baseren zich op volgende versregel om zich in te pakken: Hoofdstuk 33: Translations of the Qur'an, Chapter 33: AL-AHZAB (THE CLANS, THE COALITION,THE COMBINED FORCES) 033.059 YUSUFALI: O Prophet! Tell thy wives and daughters, and the believing women, that they should cast their outer garments over their persons (when abroad): that is most convenient, that they should be known (as such) and not molested. And Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful. PICKTHAL: O Prophet! Tell thy wives and thy daughters and the women of the believers to draw their cloaks close round them (when they go abroad). That will be better, so that they may be recognised and not annoyed. Allah is ever Forgiving, Merciful. SHAKIR: O Prophet! say to your wives and your daughters and the women of the believers that they let down upon them their over-garments; this will be more proper, that they may be known, and thus they will not be given trouble; and Allah is Forgiving, Merciful. De hoofddoek is dus niet zomaar een "stukje stof". Het is een herkenningsteken voor de moslimCLAN/VERENIGDE STRIJDKRACHTEN om aan te tonen "dat men tot de club behoort" en bijgevolg niet mag worden lastiggevallen. Een soort van SS-uniform dus. Hieruit volgt dat de vrouwen die géén herkenningsteken dragen duidelijk wèl mogen worden lastiggevallen in hun zieke brein! De uitval van Samrah tegen online: Citaat:
De mantra "de hoofddoek biedt bij bescherming tegen verkrachting" is enkel wat het vers bedoelt: gehoofddoekten behoren bij de club, de coalitie, de verenigde strijdkrachten, zijn dus "bij de onzen" en bijgevolg laten we dié met rust.---- als ze toch zo "beschermd willen worden tegen verkrachting door niet-moslims", dan zouden ze beter met een ijzeren kuisheidsgordel rondlopen, denk je niet? Ik vind het vreselijk dat deze vorm van bezetting en bedreiging aan westerse vrouwen niet word erkend.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 december 2006 om 11:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Minister
|
![]() Citaat:
'Onze' mannen kunnen zich beheersen en kijken er niet van op wanneer ze halfnaakte vrouwen op straat zien paraderen... dus jullie moeten je vrouwelijkheid verstoppen omdat jullie mannen dat niet kunnen? Ik ben een vrouw en daar ben ik trots op, ik zie niet in waarom ik dat zou wegsteken achter lappen stof. Gelukkig denken niet alle moslims zoals jij en is de mijne fier om met zijn 'hoer' gezien te worden. |
|
![]() |
![]() |