![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De loodgieter die hier vorige week kwam lacht met uw loon.
![]() |
![]() |
#323 | ||
|
![]() Citaat:
Maar goed, het is inderdaad uw geld. ![]() Citaat:
Ik heb een vermoeden dat je (oeps, jullie samen) met uw 100k (bekt mooi hé) meer genaaid zult zijn dan met die indexsprong. ![]()
![]() |
![]() |
#324 |
|
![]() Blijkbaar niet snel genoeg volgens jou gezien we nu jaren zullen moeten wachten.
![]()
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() XTC zeker.
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Minister
|
![]() Tenzij je met de cash die je overhoudt door te lenen iets gaat doen dat meer opbrengt dat de kost van lenen/hetgeen je voor leent je een opbrengst geeft boven de kost van het lenen, is lenen de facto geen schitterend idee
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En misschien beter dan iemand die in een kantoorke speelt met dure apparaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
|
![]() Citaat:
Een lening stelt je in staat de prijzen van de uitvoering (die toch moeten gebeuren) te bevriezen. Want eens uitgevoerd kan een prijsstijging je geen bal schelen. Gezien zijn gevoeligheid voor de indexsprong, toch het overwegen waard, vind ik. ![]() En zelfs al zou de rente van de lening de stijging van de bouwmaterialen en uitvoering overtreffen, dan heb je ondertussen wel X jaar het comfort kunnen genieten. Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk.
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht ik het allemaal laten doen door 1 aannemer, zou ik lenen, dat is correct. Maargoed, ik ben geen typische sos/linkiewinkie, ik leen niet graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als jij leent aan 5% en je kan met het uitgespaarde bedrag rendementen van 10% halen of je kan met die lening een rendement van 10% halen bij afloop van de lening (in deze minder relevant aangezien het gaat over cash versus lenen terwijl je de cash hebt), dan ben je economisch intelligent bezig. Als je echter gaat lenen aan 5%, terwijl je het even goed cash kan afrekenen en terwijl je niet van plan bent om met die equivalente hoeveelheid cash iets anders te gaan doen dat meer opbrengt dan die 5%, dan ben je gewoon geld aan het smossen. Opportuniteitskost versus leenkost simpelweg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De John schijt nu zeven kleuren stront als hij terugdenkt aan de confrontatie met De Wever. Het zal zeer diep zitten bij dat ventje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Bart meer en meer hier last van zal krijgen naarmate de volgende verkiezingen naderen.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 juni 2015 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang hij zich maar niet geconstipeerd gefixeerd voelt is dat allemaal goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. heb ik iets gemist ? berbère de wévère ging af als een gieter .. zielig ventje .. de grote mensen niet laten uitpraten ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |