![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heerlijk toch, die islam. Verrijking. Iemand nog een glaasje muntthee?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Eigenlijk vreemde redenering van je: de gevaarlijke gekken bedreigden meer terreur in en tegen Europa uit te voeren. Europa dat uitgesproken TEGEN het terreurbeleid van Assad is. Die daders zouden dan ergens handlangers van Assad moeten zijn, volgens jou?
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Benieuwd of datzelfde establishment nu nog steeds vrijuit over het bewapenen van Jihadisten gaat kunnen praten. De publieke opinie zal navenant zijn... Tevens verwacht ik een vernieuwd strenger beleid tov onze eigen vrijheidsstrijders, waarvan er uiteindelijk toch sommigen terug 'thuis' zullen geraken. Laatst gewijzigd door zonbron : 22 mei 2013 om 20:48. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En daarbij, het laatste wat we nodig hebben is weer zo'n Arabische lente zoals in Egypte. Assad is misschien geen heilige, maar het alternatief is echt niet veel beter. Zonbron, jij ziet teveel complotten overal.
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Assad en de Syrische souvereine voeren strijd tegen deze door het westen gesteunde internationale terroristen. Assad en zijn Syrische leger hakken geen hoofden af terwijl ze aluah akbar schreeuwen, de tegenpartij maakt zich daar echter wel schuldig aan. Laatst gewijzigd door zonbron : 22 mei 2013 om 20:54. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik dacht van niet, dus zie ik een duidelijk verband. De modus operandi is trouwens vergelijkbaar, de terroristen in Syrie filmen trouwens ook steeds hun feestelijkheden. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met 2 klontjes suiker + 1 koekje , aub , thx
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 mei 2013 om 20:58. |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus ja, de overheid mag dus ook eens in eigen boezem kijken. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Citaat:
Zoals je elk conflict en oorlog kan omschrijven: kwaad wordt beantwoord met kwaad, en nog meer kwaad.
|
|
|
|
#36 | |
|
|
Citaat:
Hij is een misdadiger die een heel volk misdadig heeft gemaakt. Hij is als kwaadaardige tumor die zich volledig en bijzonder agressief heeft verspreid in het hele lichaam. En die het lichaam uiteindelijk ten gronde richt.
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Schande voor jou en je nageslacht in de 7de graad dat je dat 'vergeten' bent. Hier overigens footage van de dappere strijder : http://order-order.com/2013/05/22/wa...ack-aftermath/ Laatst gewijzigd door parcifal : 22 mei 2013 om 21:12. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als het hier ook oorlog wordt dan mogen we wel een tandje bijsteken, extremisten oppakken en afvoeren naar een eiland zonder nationaliteit. Moskeeën sluiten, radicale imaams terugsturen naar hun debiele landen, islam scholen zijn ook maar terroristen wervingsplaatsen dus die ook sluiten en brandstichters kunnen we direct afschieten wegens poging tot moord. Er is nog werk aan de winkel. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er zijn enkele duidelijke groepen dus we kunnen de extremisten bendes bombarderen en dan het land splitsen. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
3 stages of Jihad
http://www.youtube.com/watch?v=ERou_Q5l9Gw https://www.youtube.com/watch?v=i9c48NtdvKY
|