![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarbij ze amper 80% van de bijhorende middelen mee transfereerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stopppen met systematisch tijdens de nacht en vooral weekend flitsfestivals te houden, de agenten vechten er bijna om aangezien dat zo lucratief is door de premies die ze daardoor opstrijken. Op zondag flitsfeest : lekker in de auto zitten de krant lezen en ondertussen aan 150% betaald worden + compensatie rustdag.
Stoppen met begeleiding en bewaking van koninklijke familie, koninklijke domeinen, politici tenzij de kost daarvoor 100% naar het betreffende departement mag doorgezonden worden. Bewaking voetbal ? Door de clubs zelf te betalen of uitbesteden aan privé bewakers. Politie is veel bezig met onzin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Je wordt flik uit ambitie en omdat je als een wereldverbeteraar bent geboren. Dus waarom moeten die +2000 euro/maand hebben? Dat ze eens beginnen met die mannen hun lonen drastisch te beperken. Een flik komt toe met max. 1500 euro/maand. Hij mag al zijn macht misbruiken. Telt dat niet genoeg mee misschien? Dus die 22 miljoen euro te kort is er enkel omdat de flikken evengoed zoals politiekers geldwolven en geldgraaiers zijn. Eigen schuld = dikke bult.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 3 september 2014 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.ssgpi.be/ssgpiweb/faces/p...34&lang=nl Voor het basiskader, het merendeel van de politieagenten (niveau B1) bedraagt de beginwedde 2069 € per maand BRUTO. Hoeveel je daar netto van overhoudt hangt af van je persoonlijke situatie maar het is zeker niet de 2000€ die jij net uit je duim zuigt.
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 3 september 2014 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Zeker wel, mits de nodige premies en nachtshiften (plezant is natuurlijk anders). Velen zijn ook niet gemotiveerd om voor hoofdinspecteur en verder te gaan. Ze moeten dan immers heel wat nachtshiften opgeven, met een lager loon als gevolg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om het werkelijk loont te kennen moet je dit vermenigvuldigen met ongeveer 1,38. Laatst gewijzigd door giserke : 3 september 2014 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is momenteel 1,6084 en ik heb daar wel degelijk rekening mee gehouden. Voor wie houd je me wel?
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nogal logisch dat je premies krijgt voor weekendwerk en nachtwerk. Er bestaan ook Brusselpremies en tweetaligheidspremies. Maar dan nog vind ik dit loon zeker niet overdreven.
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 3 september 2014 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze worden flik omdat ze zelfs te lui zijn om taxichauffeur te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Cipier? Bij justitie? Ik wens het zelfs mijn ergste vijand niet toe.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ondertussen kan je een bijkomende job in het zwart uitoefenen en zo meer verdienen dan uwen eigen baas en hem F... Off zeggen wanneer het u past. Als hij reageert, eens gaan staken of snel ziek worden, zodat je nog meer in het zwart kunt gaan werken. Zalig toch, neen? ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Flitsen 's nachts en zondags? Lijkt me wat overtrokken, ik kan me niet voorstellen dat er dan uitzonderlijk veel geflitst wordt maar je mag me altijd het tegendeel bewijzen natuurlijk. En voor de andere posten die je aanhaalt lijkt het me een vestzak broekzak operatie. Het is altijd de federale overheid die betaalt.
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 3 september 2014 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gemakkelijke job? Al eens ooit in pakweg gevangenis Vorst geweest? Of Antwerpen of Nijvel? Ik wel en ik was altijd blij dat ik weg was van de vuiligheid en de ratten. En dan de organisatie bij Justitie, echt om van te janken.
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 3 september 2014 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zowel E17 als E40 als de A8 is er in het weekend én s nachts flitsparade. Dat zijn niet de mannen van de lokale zones hee, die zijn zelf hun premie voor zondag en nachtdienst aan het opstrijken bv langs de N60. Kassa-kassa. Rond oudenaarde, ronse, brakel, elk weekend. Ik weet natuurlijk niet wat jij als uitzonderlijk veel bekijkt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 3 september 2014 om 14:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rondwandelen, babbeltje doen and that's it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk is de beste job nog dopper: sinds je niet meer moet prikken, moet je er zelfs niks meer voor doen! ![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 3 september 2014 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En ze vallen onder het departement justitie, daar valt niet over te discussiëren. Ik ben er vaak geweest voor gezondheidsscreening van personeel en gedetineerden. Het was meestal al moeilijk voor hun administratie om een alfabetische lijst van alle personeelsleden op te stellen die up-to-date was, om maar een voorbeeld te noemen. Gelukkig lukte dat voor de gedetineerden nog net wel ![]() Maar ieder zijn meug hé, voor mijn part mogen ze hun jobke hebben.
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 3 september 2014 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |