![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er gekend die er redelijk snel aan kapot gingen en ik heb er ander gekend die 40 jaar spoten en snoven. Het verschil tussen de twee is geld. Zoals David Lee Roth zei, vroeger had ik een drugprobleem, nu kan ik het me veroorloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan Xenophon, laten we wel eerlijk met drugs omgaan he. Maar bovenal, keep it simple/natural. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals u aangeeft. Het probleem zou zichzelf opgelost hebben, ware het niet dat de Britten hun lucratieve handel niet wilden opgeven, en dat afdwongen met het enige recht dat echt is.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Zal niet de eerste vader/moeder zijn die naar de begrafenis van haar verongelukt nageslacht rijdt met de eigen wagen.
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dood is dood. Dan staan ze nog eens in de boekskes. Of haalt hun muziek nog eens nummer 1. Citaat:
Citaat:
Alcohol is puur natuur restproduct van het leven van gist.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is nu het verschil met andere drugs dan alcohol?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() 3 maanden geleden stierf een vriend, snoof cocaïne alsof het snoep was, hij was pas 41, hartstilstand.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jarenlang blijven overdrijven is nooit goed natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij had wel geld genoeg om geen bucht te moeten kopen. Maar dat het niet direct een gezond hapje is staat buiten kijf. Feit is dat een mens die een fles vodka per dag drinkt er ook meestal niet fris uitziet. Uiteraard ook niet iemand die alleen hamburgers zou vreten. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 maart 2022 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan ook een wapen legaal kopen maar ik zie nergens reclame over wapens langs de straat noch dat de aankoop wordt gepromoot ![]() ![]() De grote fout die we met alcohol en tabak net hebben gedaan is dat we deze drugs opgenomen hebben in het commercieel circuit. Sterker we zijn het gaan promoten zie bijna opdringen. Jarenlang hebben tabaksboeren allerhande evenementen mogen sponsoren en financieren. Daar is nu eindelijk verandering in gekomen Nu nog is het onbegrijpelijk dat de Alcohol producenten reclame rond hun product mogen maken en het gebruik mogen aanmoedigen. Waarom een wijnboer prijzen moet krijgen en een cannabisboer een straf is dan ook de reinste hypocrisie en niet te verklaren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 maart 2022 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel mij na nieuwsuitzendingen & krantenberichten over de tonnenmaten drugs die men heeft onderschept wie dat eigenlijk allemaal slikt of rookt of inspuit?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2022 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar niet getreurd, nu tabak en alcohol verdwijnen uit het reclamebeeld mogen de caffeïnebaronnen beginnen vrezen voor hun populariteit. Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, een zangeres heeft zich doodgefeest. Niet de eerste, niet de laatste.
Als het plezant is, overdrijven mensen nogal graag.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 maart 2022 om 04:58. |
![]() |
![]() |