![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ''Doe geen domme uitspraken'' wat is dit dan, iedere vorm van kritische bedenking?
Daarmee schakel je eveneens iedere vorm van oppositie uit, dat wordt oppassen voor een dictatuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zou ik nu juist als een gevaarlijk wapen zien!
Via internet kun je immers een ideologie verspreiden, weg met de computer, terug naar de tam tam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Start morgen al met een Samnizdat (ondergrondse pers) voor dat je op het lijstje staat.
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar wat is een domme uitspraak? Weer al zoiets dat voor interpretatie vatbaar is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat men op basis van deze wetgeving eindelijk de twintigste eeuw kan afsluiten. Dat menners die uit het oude vaatje van nationalisme en de erbij horende vreemdelingenhaat en racisme zal beschouwen zoals we nu de inquisitie, het radbraken, de kruistochten en de slavernij beschouwen: als een universeel wraakroepend "erfgoed". Het is vandaag de eerste dag van een beschaving die de barbarij, en allen die er toe aanzetten heeft strafbaar gesteld. Het is de dag dat men niet langer mensen kan discrimineren op basis van godsdienst (islamofoben bijvoorbeeld gaan de bak in), of oproepen tot vreemdelingenhaat. En laat Dewinter en zijn bende criminelen (dat zijn ze vanaf vandaag als ze nog één keer hun onbeschofte bakkes opendoen) nu maar zagen dat deze wet "pecifiek tegen hen" is gericht: dat gelooft deze keer geen hond. Ik hoop dat de eerste koppen binnenkort vallen. Het heeft lang geduurd, eeuwen geduurd, voor de beschaving zich wapende tegen crapuul. Ik hoop dat deze dag later een feestdag wordt. Een Europese feestdag. Het is een hoogdag voor alle vreemdelingen, in alle Europese landen. Voor alle homosexuelen, voor alle gehandicapten en voor alle mensen die tot een minderheidsgroep behoren en daarvoor moesten het gezeik ondergaan van de autoritaire partijen. Ik hoop dat op dit forum deze nieuwe wetten strikt worden toegepast. Laatst gewijzigd door ericferemans : 19 april 2007 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Indien je het opleggen van democratie dictatuur noemt, leg dan eens uit hoe je het afschaffen van democratie noemt. Laatst gewijzigd door ericferemans : 19 april 2007 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat JIJ eens de boekjes van George Orwell gaat herlezen, beste patient. Jij denkt dat je liberaal bent?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 april 2007 om 00:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 april 2007 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt het dat je democratie uitsluit, als je zegt nadat de burger heeft gestemd'' daar willen '' wij '' niet mee samenwerken en dus maken ''wij'' die partij monddood.
En als de dan bovendien nog beweert dat wie erop stemt een mestkever is,ben je flink bezig om aan polarisatie te doen. Evenmin lijkt me sprake van onbehoorlijk besuur als je niet wilt luisteren naar de verzuchtingen van die mestkevers met hun ''verkeerde politieke keuze''. Ik ben het voor alle duidelijkheid , niet eens met het Vlaams belang, omdat ik meen dat ze terecht een aantal problemen op een agenda zetten, maar daarom nog niet met een goede en aanvaardbare oplossing aankomen. Maar daarom weiger ik niet, om met een politicus van het Vlaams belang te praten, of vind ik het cordon sanitaire , bedacht door een betweterige linkse intelligentia correct vanuit democratisch standpunt. Als er mensen zijn, die vinden dat ik daarom '' op en lijstej hoor te staan'' u doet maar hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lijstje, mijn excuses!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoonweg zielig om zien hoe de apparatsjiks hun voorbeelden napraten en elke kritiek naar de vuilbak verwijzen en je desnoods een kroontje van fascisme en racisme geven. Tijd voor openheid omtrent dat thema... het kan migranten die serieus willen integreren in ons land enkel ten goede komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat men het openlijk aanzetten om homo's te vermoorden (van de hoogste toren gooien) ook aanpakken? Nog een opmerkeijk artikel op teletekst: '' 1 op de 3 homo's voelen zich onveilig bij het uitgaan in Brussel. De daders zijn meestal jonge mannen die in groep opereren en heel dikwijls zijn daar allochtonen bij''. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 april 2007 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRUUL ik doe jou een process aan. BRUUUUUUL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feremans wil moord op homos goedkeuren als hij denkt dat het vb dat dat doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf ![]() De oude dag, kindlief. Het duurt soms eventjes voor ik me dingen herinner... Laatst gewijzigd door daiwa : 20 april 2007 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik stel me toch een aantal vragen bij die wet.
Hoe ga je dat actief controleren ???
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |