Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2007, 14:17   #441
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat bepaalden hun geaardheid etaleren staat buiten kijf.
Graag een onomstootbaar bewijs hiervan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Dat is geen vooringenomen standpunt, dat is wat elkeen kan waarnemen.
Nee, dat is wat enkel jij en alleen jij (samen met nog een paar andere homo-bashers) voor jezelf hebt uitgemaakt dat het willens nillens zo moet, en zo zal zijn.
T'is bij jou trouwens altijd hetzelfde, telkens jij een vraag stelt, verwacht jij, wat zeg ik, eis je exact het antwoord dat je voor jezelf al lang hebt uitgestippeld. Met "minder" ben je nooit tevreden.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 14:42   #442
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Nieuwsgiergheid is goed. Onzinnige vragen stellen is dom. Niet begrijpen dat dergelijke vragen bepaalde homo's storen is nog dommer.
En dat is dan wat je te zeggen hebt?!
Je vraagt waarom ik iets vraag om vervolgens te kunnen zeggen dat het dom is om dat te vragen...

Je zou nochtans ook gewoon kunnen antwoorden.

Laten we dus maar in het midden laten wie hier dom is.

Citaat:
maakt mijn zaak niet. of ze het nu doen omdat ze het mooi vinden of omdat ze de mensen willen laten weten dat ze homo zijn... maakt me niet uit.
laat hen doen. ik heb eerder een probleem met mensen die zich eraan storen of die er een onzinnige discussie over houden.
Voledig me eens.

Citaat:
mmmm... kleinzieligheid is in jouw familie blijkbaar nog een deugd
Mijn familie hierbij betrekken, dat is pas kleinzielig. Heel erg laag zelfs.

Citaat:
anyway, als ik een foto van twee kussende vrouwen als avatar gebruik, ben ik dan lesbisch?
Ik snap de relevantie van uw vraag niet hoor. Heb ik soms ergens beweerd dat het per definitie homosekuelen zijn die hun seksuele geaardheid als uithangbord gebruiken?

Citaat:
als ik een foto van een tongzoenende man en vrouw als avatar gebruik geef ik dan uiting aan mijn heteroseksualiteit?
Je snapt blijkbaar nog altijd niet waarover het gaat hé?

Niemand zegt dat het verboden is om dergelijke avatars te gebruiken hoor.
Citaat:
i'm confused
Zo veel is duidelijk.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 14:48   #443
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht

Nee, dat is wat enkel jij en alleen jij (samen met nog een paar andere homo-bashers) voor jezelf hebt uitgemaakt dat het willens nillens zo moet, en zo zal zijn.
T'is bij jou trouwens altijd hetzelfde, telkens jij een vraag stelt, verwacht jij, wat zeg ik, eis je exact het antwoord dat je voor jezelf al lang hebt uitgestippeld. Met "minder" ben je nooit tevreden.
Zoals ik zei staat het buiten kijf dat sommigen hun seksuele geaardheid etaleren in hun avatar.

Wellicht is mijn antwoord niet wat je verwacht en ben je er niet tevreden mee.

Maar dat neemt niet weg dat sommigen weldegelijk hun geaardheid etaleren. Dat ontkennen getuigt alleen maar van onredelijkeheid.

De rest van je posting is te belachelijk om er op in te gaan.

Paulus.
Oud 5 september 2007, 14:53   #444
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.

Laatst gewijzigd door Chipie : 5 september 2007 om 14:53.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 15:41   #445
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Excuseer me mijn luiheid, maar ik heb niet veel zin om door een hele berg homofobe troep en oeverloos welles-nietes geleuter op zoek te gaan naar het antwoord op de vraag 'Waarom willen homoseksuelen zo opvallen?'

D�*t zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten. Ik tel best wel wat homo's in m'n vriendenkring, maar die liepen daar nooit zo mee te koop. Ik zie persoonlijk overigens ook niet echt in wat nou precies zo opzienbarend is aan het homoseksueel-zijn. Mis ik iets of zo?
Opletten !
Want als je in dit forum durft te zeggen dat je homo's in je vriendenkring hebt, is dat ook weer niet goed, volgens Raf.
Het komt er eigenlijk op neer dat ik hier stilaan dictoriaanse trekjes begin te bespeuren.
Laten we even samenvatten :
Een avatar is een middel om je te profileren, juist ?
Wanneer iemand een vraag durft te stellen over een homo-getint avatar, is hij/zij meteen een homohater.
Eigenlijk komt het er op neer dat die avatars dienen om een dicussie uit te lokken. Waar sommigen hier dus erg goed in slagen.
Da's meteen het antwoord : die avatars hebben de bedoeling om te provoceren.
Maar dat wist iedereen al lang, uiteraard.

Laatst gewijzigd door hurricane : 5 september 2007 om 15:43.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 16:32   #446
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals ik zei staat het buiten kijf dat sommigen hun seksuele geaardheid etaleren in hun avatar.
Nee, dat is jouw "idée fixe" waarin jij je vastbijt. "Het is zo omdat ik het zeg dat het zo is, DUS is het zo" : zie daar de "redenering" made by Paulus.
Oud 5 september 2007, 16:42   #447
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, dat is jouw "idée fixe" waarin jij je vastbijt. "Het is zo omdat ik het zeg dat het zo is, DUS is het zo" : zie daar de "redenering" made by Paulus.
Gelieve geen woorden in mijn mond te leggen.

Het is omdat het duidelijk te zien is, dat ik zeg dat sommigen hun geaardheid etaleren. Was het je nog niet opgevallen, dat ik bijlange de enige niet ben die tot dat besluit kom?

Maar troost je. De ontkenningsfase is maar tijdelijk.

Leg mij eens uit wat het verschil is tussen de geaardheid van Raf en de geaardheid van de mensen in zijn avatar?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=161

Paulus.
Oud 5 september 2007, 16:58   #448
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gelieve geen woorden in mijn mond te leggen.
Hoef ik niet, je postings vertellen mij genoeg
Citaat:
Het is omdat het duidelijk te zien is, dat ik zeg dat sommigen hun geaardheid etaleren.
Nee, omdat jij denkt dit duidelijk te zien. En je denkt beter niet in "hun" plaats.
Citaat:
Was het je nog niet opgevallen, dat ik bijlange de enige niet ben die tot dat besluit kom?
Die paar "mede-homobashers" ?? Quantité négligeable, mon cher.
Citaat:
Leg mij eens uit wat het verschil is tussen de geaardheid van Raf en de geaardheid van de mensen in zijn avatar?
Zijn mijn zaken niet. En de jouwe ook niet.

Laatst gewijzigd door Pietje : 5 september 2007 om 16:58.
Oud 5 september 2007, 17:06   #449
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoef ik niet, je postings vertellen mij genoeg
Waarom doe je het dan?

Citaat:
Nee, omdat jij denkt dit duidelijk te zien. En je denkt beter niet in "hun" plaats.
Ja dat is juist. Ik denk inderdaad dat te zien. met mijn eiegen ogen en niet in hun plaats.

Citaat:
Die paar "mede-homobashers" ?? Quantité négligeable, mon cher.
Zoals Disederius bijvoorbeeld?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=395

Citaat:
Zijn mijn zaken niet. En de jouwe ook niet.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg om eens uit te leggen uit wat het verschil is tussen de geaardheid van Raf en de geaardheid van de mensen in zijn avatar? Dat is geen kwestie van jouw of mijn zaken, het gaat om dingen die openlijk op het forum staan.

Maar ik begrijp natuurlijk wel waarom je niet antwoordt

Paulus.
Oud 5 september 2007, 20:16   #450
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Ik kan u natuurlijk een antwoord zou kunnen geven op de vraag: 'waarom zijn niet-homo's geintrigeerd door het feit dat homo's hun afwijkende seksualiteit zo opvallend willen uiten?'. Maar op uw vraag hierboven kan ik uiteraard niét antwoorden, in de eerste plaats omdat ik niet homofoob ben, en in de tweede plaats omdat ik geen onverdraagzaamheid koester t.o.v. homo's. Ik voel me dus niet aangesproken. Ik hoop in ieder geval dat u van de homofoben op dit forum een antwoord krijgt, dat zou o.a. aantonen dat ze eerlijker en opener zijn dan de homo's op dit forum, van wie ik nog geen enkele ernstige reactie op mijn vraag mocht vernemen.
Je vindt dus dat je nog geen enkele ernstige reactie op je vraag hebt gekregen. Ik tel er nochtans meerdere, en van verschillende personen. Zelf heb ik de moeite genomen om 3 keer vrij omstandig en zo eerlijk mogelijk uit te leggen waarom je vraag door de meeste homo's niet kan beantwoord worden, namelijk omdat ze uitgaat van een vooroordeel dat niet klopt. Het verwondert me dat je klaagt over een gebrek aan ernstige antwoorden, als je zelf geen blijk van ernst hebt gegeven gedurende deze thread. Je hebt de basisregels van een ernstige discussie meermaals met de voeten getreden : je negeert argumenten die niet in je visie passen in plaats van te trachten ze te counteren met valabele tegenargumenten, je blijft je eigen argumenten eindeloos herhalen zelfs al zijn deze door andere mensen al meermaals weerlegd en ontkracht, je stapelt de denkfouten op en beschuldigt anderen ervan snel geïrriteerd te zijn als men je beleefd op die fouten wijst, en ga zo maar door.

In deze omstandigheden heeft het geen zin hier nog verder te palaveren. Als deze thread iets heeft aangetoond, dan is het dat vooroordelen over homo's ondanks de vooruitgang die op het gebied van burgerrechten recent is geboekt nog steeds diepe wortels hebben bij een deel van de Vlaamse bevolking. En ik zal dus niet dezelfde fout als jij maken door dat te generaliseren naar alle Vlamingen, want gelukkig zijn er velen die heel open en verdraagzaam in het leven staan.

De groeten.

Laatst gewijzigd door Doki : 5 september 2007 om 20:18.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 20:58   #451
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Je vindt dus dat je nog geen enkele ernstige reactie op je vraag hebt gekregen.
Inderdaad.

Citaat:
Ik tel er nochtans meerdere, en van verschillende personen.
Ik niet.

Citaat:
Zelf heb ik de moeite genomen om 3 keer vrij omstandig en zo eerlijk mogelijk uit te leggen waarom je vraag door de meeste homo's niet kan beantwoord worden, namelijk omdat ze uitgaat van een vooroordeel dat niet klopt.
En ik heb je aangetoond dat jij dat niet kunt weten, want daar is geen enkele grond voor.

Citaat:
Het verwondert me dat je klaagt over een gebrek aan ernstige antwoorden, als je zelf geen blijk van ernst hebt gegeven gedurende deze thread.
Er werd een vraag gesteld. Nu nog het antwoord.

Citaat:
Je hebt de basisregels van een ernstige discussie meermaals met de voeten getreden :
Nee hoor.

Citaat:
je negeert argumenten die niet in je visie passen in plaats van te trachten ze te counteren met valabele tegenargumenten, je blijft je eigen argumenten eindeloos herhalen zelfs al zijn deze door andere mensen al meermaals weerlegd en ontkracht, je stapelt de denkfouten op en beschuldigt anderen ervan snel geïrriteerd te zijn als men je beleefd op die fouten wijst, en ga zo maar door.
Je moet niet argumenteren, je moet antwoorden. Het enige wat jij zegt is dat de meeste homo's op dit forum hun geaardheid niet etaleren en de vraag stelling dus niet klopt. Wel beste Doki, ik geloof je niet. Ik denk dat de meeste homoseksuelen hun geaardheid weldegelijk etaleren. Niet allemaal, dat is juist, maar toch veel.

Maar eigenlijk dat doet er helemaal niet toe. Daar gaat het helemaal niet over. Of het er nu heel veel zijn of heel weinig.

De vraag blijft waarom sommigen onder ons het nodig vinden om hun seksuele geaardheid te etaleren op een politiek forum. En daar is nog geen geloofwaardig antwoord op gekomen.

Citaat:
In deze omstandigheden heeft het geen zin hier nog verder te palaveren.
Deze omstandigheden zijn er omdat er geen geloofwaardig antwoord komt op de vraag.

Citaat:
Als deze thread iets heeft aangetoond, dan is het dat vooroordelen over homo's ondanks de vooruitgang die op het gebied van burgerrechten recent is geboekt nog steeds diepe wortels hebben bij een deel van de Vlaamse bevolking.
Nee hoor. En hoe jij dat kunt concluderen uit de vraagstelling blijft een groot raadsel. Wellicht ben jij het die met een vooroordeel zit tegen mensen die zich vragen durven stellen over het gedrag van bepaalde homoseksuelen.

Citaat:
En ik zal dus niet dezelfde fout als jij maken door dat te generaliseren naar alle Vlamingen, want gelukkig zijn er velen die heel open en verdraagzaam in het leven staan.

De groeten.

Heel mooi gezegd, maar hier werd echt niks gegeneraliseerd naar alle Vlamingen hoor. Er werd gewoon een vraag gesteld.

Paulus.
Oud 5 september 2007, 21:01   #452
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Het komt er eigenlijk op neer dat ik hier stilaan dictoriaanse trekjes begin te bespeuren.
Zolang het geen victatoriaanse trekjes zijn, maak ik me nog niet te veel zorgen, als je het me permitteert.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 21:07   #453
Jukes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Inderdaad.

Ik niet.

En ik heb je aangetoond dat jij dat niet kunt weten, want daar is geen enkele grond voor.

Er werd een vraag gesteld. Nu nog het antwoord.

Nee hoor.

Je moet niet argumenteren, je moet antwoorden. Het enige wat jij zegt is dat de meeste homo's op dit forum hun geaardheid niet etaleren en de vraag stelling dus niet klopt. Wel beste Doki, ik geloof je niet. Ik denk dat de meeste homoseksuelen hun geaardheid weldegelijk etaleren. Niet allemaal, dat is juist, maar toch veel.

Maar eigenlijk dat doet er helemaal niet toe. Daar gaat het helemaal niet over. Of het er nu heel veel zijn of heel weinig.

De vraag blijft waarom sommigen onder ons het nodig vinden om hun seksuele geaardheid te etaleren op een politiek forum. En daar is nog geen geloofwaardig antwoord op gekomen.

Deze omstandigheden zijn er omdat er geen geloofwaardig antwoord komt op de vraag.

Nee hoor. En hoe jij dat kunt concluderen uit de vraagstelling blijft een groot raadsel. Wellicht ben jij het die met een vooroordeel zit tegen mensen die zich vragen durven stellen over het gedrag van bepaalde homoseksuelen.

Heel mooi gezegd, maar hier werd echt niks gegeneraliseerd naar alle Vlamingen hoor. Er werd gewoon een vraag gesteld.

Paulus.
Perfect verwoord. U hebt blijkbaar meer geduld dan ik om op die herhaalde nonsens en rond-de-potdraaierij te reageren. Respect!
Oud 5 september 2007, 21:19   #454
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Perfect verwoord. U hebt blijkbaar meer geduld dan ik om op die herhaalde nonsens en rond-de-potdraaierij te reageren. Respect!
Homofoben onder elkaar. Hoe schattig.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 21:49   #455
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Homofoben onder elkaar. Hoe schattig.
Hoe origineel zeg....Alleen gevonden?

"Het excuus-argument"

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 5 september 2007 om 21:52.
Oud 5 september 2007, 22:00   #456
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja dat is juist. Ik denk inderdaad dat te zien. met mijn eigen ogen en niet in hun plaats.
Dan denk je verkeerd. En, ja je denkt in hun plaats aangezien de hier aanwezige homo's je denkbeelden tegenspreken.
Oud 5 september 2007, 22:16   #457
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan denk je verkeerd. En, ja je denkt in hun plaats aangezien de hier aanwezige homo's je denkbeelden tegenspreken.
Blijven ontkennen Pietje. Het is niet waar, het is niet waar en het is niet waar!

Niemand etaleert hier op dit forum zijn seksuele voorkeur in zijn avatar.

En zeker geen homoseksuelen; Ze zeggen het immers zelf.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=161
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Paulus : 5 september 2007 om 22:18.
Oud 5 september 2007, 22:27   #458
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
In deze omstandigheden heeft het geen zin hier nog verder te palaveren. Als deze thread iets heeft aangetoond, dan is het dat vooroordelen over homo's ondanks de vooruitgang die op het gebied van burgerrechten recent is geboekt nog steeds diepe wortels hebben bij een deel van de Vlaamse bevolking. En ik zal dus niet dezelfde fout als jij maken door dat te generaliseren naar alle Vlamingen, want gelukkig zijn er velen die heel open en verdraagzaam in het leven staan.

De groeten.
Voila: korter gezegd: ik heb nu echt geen argumenten meer en ik geef het op. Maar dat laat ik niet blijken: ik laat uitschijnen dat een deel van de Vlaamse bevolking nog steeds vooroordelen met diepe wortels heeft en daarmee haal IK mijn gelijk
De openingsvraag WAS duidelijk. Ik stoor mij ook aan die avatars. Godverdomme, als ge er niet kunt op antwoorden, zeg dat dan. Simpel toch?
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 22:31   #459
duncan
Banneling

Standaard

waarom kan men in dit land niet om met abnormale dingen en mensen ?!

mokt da iet uit wa voor geslacht kleur ze hemme ?

de winaar van deze vraag en antwoord krijgt boekske over mensen RECHTEN .
Er zen ook homo's die ni graag opvallen en zijn .
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 23:21   #460
Jukes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Voila: korter gezegd: ik heb nu echt geen argumenten meer en ik geef het op. Maar dat laat ik niet blijken: ik laat uitschijnen dat een deel van de Vlaamse bevolking nog steeds vooroordelen met diepe wortels heeft en daarmee haal IK mijn gelijk
De openingsvraag WAS duidelijk. Ik stoor mij ook aan die avatars. Godverdomme, als ge er niet kunt op antwoorden, zeg dat dan. Simpel toch?
Een analyse van de reacties van o.a. Doki en Raf wijst uit dat het om een zeer gevoelig onderwerp gaat. Ik vrees dan ook dat het antwoord luidt: "het krampachtig opvallen (bijvoorbeeld met de avatars) is enkel en alleen bedoeld om te provoceren". Als dat zo is, is dat hun goed recht, maar evengoed het mijne om dat onvolwassen, cheap en onwelvoeglijk te vinden. Op de vraag waaróm dit soort homo's per se wil provoceren met zijn geaardheid, kennen we het antwoord uit de psychologie: vanuit een onverwerkte frustratie en een diepgeworteld minderwaardigheidscomplex. (cf. Johnnys, macho's,...). Werk aan de winkel, jongens (no pun intended).

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be