![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
T'is bij jou trouwens altijd hetzelfde, telkens jij een vraag stelt, verwacht jij, wat zeg ik, eis je exact het antwoord dat je voor jezelf al lang hebt uitgestippeld. Met "minder" ben je nooit tevreden.
![]() |
![]() |
#442 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vraagt waarom ik iets vraag om vervolgens te kunnen zeggen dat het dom is om dat te vragen... Je zou nochtans ook gewoon kunnen antwoorden. Laten we dus maar in het midden laten wie hier dom is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niemand zegt dat het verboden is om dergelijke avatars te gebruiken hoor. Citaat:
Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht is mijn antwoord niet wat je verwacht en ben je er niet tevreden mee. Maar dat neemt niet weg dat sommigen weldegelijk hun geaardheid etaleren. Dat ontkennen getuigt alleen maar van onredelijkeheid. De rest van je posting is te belachelijk om er op in te gaan. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 5 september 2007 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want als je in dit forum durft te zeggen dat je homo's in je vriendenkring hebt, is dat ook weer niet goed, volgens Raf. Het komt er eigenlijk op neer dat ik hier stilaan dictoriaanse trekjes begin te bespeuren. Laten we even samenvatten : Een avatar is een middel om je te profileren, juist ? Wanneer iemand een vraag durft te stellen over een homo-getint avatar, is hij/zij meteen een homohater. Eigenlijk komt het er op neer dat die avatars dienen om een dicussie uit te lokken. Waar sommigen hier dus erg goed in slagen. ![]() Da's meteen het antwoord : die avatars hebben de bedoeling om te provoceren. Maar dat wist iedereen al lang, uiteraard. Laatst gewijzigd door hurricane : 5 september 2007 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is jouw "idée fixe" waarin jij je vastbijt. "Het is zo omdat ik het zeg dat het zo is, DUS is het zo" : zie daar de "redenering" made by Paulus.
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is omdat het duidelijk te zien is, dat ik zeg dat sommigen hun geaardheid etaleren. Was het je nog niet opgevallen, dat ik bijlange de enige niet ben die tot dat besluit kom? Maar troost je. De ontkenningsfase is maar tijdelijk. Leg mij eens uit wat het verschil is tussen de geaardheid van Raf en de geaardheid van de mensen in zijn avatar? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=161 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoef ik niet, je postings vertellen mij genoeg
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 5 september 2007 om 16:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doe je het dan?
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=395 Citaat:
Maar ik begrijp natuurlijk wel waarom je niet antwoordt Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In deze omstandigheden heeft het geen zin hier nog verder te palaveren. Als deze thread iets heeft aangetoond, dan is het dat vooroordelen over homo's ondanks de vooruitgang die op het gebied van burgerrechten recent is geboekt nog steeds diepe wortels hebben bij een deel van de Vlaamse bevolking. En ik zal dus niet dezelfde fout als jij maken door dat te generaliseren naar alle Vlamingen, want gelukkig zijn er velen die heel open en verdraagzaam in het leven staan. De groeten.
Laatst gewijzigd door Doki : 5 september 2007 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar eigenlijk dat doet er helemaal niet toe. Daar gaat het helemaal niet over. Of het er nu heel veel zijn of heel weinig. De vraag blijft waarom sommigen onder ons het nodig vinden om hun seksuele geaardheid te etaleren op een politiek forum. En daar is nog geen geloofwaardig antwoord op gekomen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heel mooi gezegd, maar hier werd echt niks gegeneraliseerd naar alle Vlamingen hoor. Er werd gewoon een vraag gesteld. Paulus. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang het geen victatoriaanse trekjes zijn, maak ik me nog niet te veel zorgen, als je het me permitteert.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homofoben onder elkaar. Hoe schattig.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe origineel zeg....Alleen gevonden?
"Het excuus-argument" ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 september 2007 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan denk je verkeerd. En, ja je denkt in hun plaats aangezien de hier aanwezige homo's je denkbeelden tegenspreken.
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand etaleert hier op dit forum zijn seksuele voorkeur in zijn avatar. En zeker geen homoseksuelen; Ze zeggen het immers zelf. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=161 Laatst gewijzigd door Paulus : 5 september 2007 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De openingsvraag WAS duidelijk. Ik stoor mij ook aan die avatars. Godverdomme, als ge er niet kunt op antwoorden, zeg dat dan. Simpel toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Banneling
|
![]() waarom kan men in dit land niet om met abnormale dingen en mensen ?!
mokt da iet uit wa voor geslacht kleur ze hemme ? de winaar van deze vraag en antwoord krijgt boekske over mensen RECHTEN . Er zen ook homo's die ni graag opvallen en zijn . |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |