![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is al één. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je probeerde ons wijs te maken dat een rund 10 minuten spartelt bij een halal slachting, bij een kosjer slachting zou het in 10 seconden gedaan zijn.Door de laatste uitspraak aan te halen als bewijs voor de eerste bewering, maak jij van "bij een kosjer slachting zou het in 10 seconden gedaan zijn" "dood". Dat is twwe. Kan je nu stoppen met je getrol. p.s. Ik laat je persoonlijke aanval weg. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 augustus 2011 om 12:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Minister
|
![]() Correcte vaststelling. En dan durft artisjok zelf nog dit te beweren:
Terwijl artisjok zelf weinig moeite lijkt te hebben met het uiten van pertinente leugens.
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zèlf nèrgens aangegeven of nog maar de indruk gewekt dat 'n dier na 10 sec dood zou zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 augustus 2011 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schreef X zoveel! Citaat:
Citaat:
Citaat:
- [@moderatie: ik voed weer een trol nu] Laatst gewijzigd door artisjok : 26 augustus 2011 om 12:32. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar jij beweerde dat; 'na 10 sec is 't gedaan' betekende, of jij er van maakte dat 't dier na 10 sec dood was, dat maakte jij er van. Niemand beweerde dat na 10 sec 't dier 'dood' of 'potdood' was, jij maakte dat er van, daarna beweerde je dat je dat nooit geschreven had, vroeg 'n link van jezelf en die link met citaat gaf ik je.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 augustus 2011 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bovendien kun je in die tekst "extreemlinks" niet door "extreemrechts" vervangen.
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() W�*t precies bedoel je daarmee?
Leg dat even uit, wil je?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 augustus 2011 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarnet beweerde je nog : ik heb jou gevraagd w�*t CC jou nou eigenlijk wou wijsmaken, Waar jij beweerde dat; 'na 10 sec is 't gedaan' betekende, of jij er van maakte dat 't dier na 10 sec dood was, dat maakte jij er van.In dat citaat met link dat je aanhaalde stond toch niets van dood of potdood. Waarom haal je dat dan aan als bewijs? Mijn excuses aan alle forrumgebruikers voor dit off-topic gedoe. Maar zo'n leugens kan ik zo niet laten. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 augustus 2011 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Minister
|
![]() De hoogste tijd dus dat jij jouw eigen leugens eens gaat rechtzetten.
![]() |
#531 |
Banneling
|
![]() Ik bedoel daarmee wat het betekent.
http://www.encyclo.nl/begrip/Moederziel%20alleen "vrouwtje" hoef ik je niet uit te leggen, dat gebruik je zelf. tip : lees de context. |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Minister
|
![]() De leugen waar jij zwart op wit beweert dat: CC en SDX van de tekst "bij een kosjer slachting zou het in 10 seconden gedaan zijn" respectievelijk "potdood" en "dood" maken.
Want dát werd helemaal nergens door SDX gezegd namelijk, en SDX heeft jou hier, hier, hier, hier, hier, en hier gevraagd om een citaat te geven waar SDX dat gezegd zou hebben. Ik heb daar ook al een aantal keer naar gevraagd daarna, en ook SDX heeft er na de zes keer van hierboven, nog ettelijke malen naar gevraagd. Nooit ben je met een linkje en citaat gekomen. Nergens. Wel een hoop gezever naast de kwestie door je, gestrooi met je eigen linkjes die naar citaten verwijzen waar jij anderen woorden in de mond legt, en meer van die dingen die nergens iets mee te maken hebben, maar de linkjes die jouw bewering eenvoudig zouden moeten kunnen onderbouwen, zijn tot op heden uitgebleven. Of behoor jij soms tot de "mensen die, om hun mening vrij te uiten, nood hebben aan halve waarheiden, pertinente leugens en overdrijvingen"? Hoe komt dat toch?
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hierboven heb ik nogmaals de link gegeven. http://forum.politics.be/showthread....98#post5651998 + uitleg http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=522 Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |||
Minister
|
![]() Waar dan? Citaat + link graag.
Waar dan? Citaat + link graag. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En probeer je er alsjeblieft niet met het goedkope smoesje van ""neergeschreven" is niet hetzelfde als "maken"" onderuit te kletsen. Daar trapt niemand in, mocht je dat van plan zijn. Je hebt nergens iets aangetoond wat dat betreft. Nooit. Het enige wat je hebt aangetoond is dat jij, artisjok, meerdere malen gelogen hebt, mensen woorden in de mond hebt proberen te leggen, en dat je dingen verdraait en manipuleert met linkjes. Ik toon jouw leugens aan ja. Zie hierboven.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 26 augustus 2011 om 14:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Banneling
|
![]() Schoolkinderen geraken niet verder dan wat theoretische modellen uit de cursussen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Banneling
|
![]() Jozefje toch, dat is nu net wat jij doet. Ik zou graag met u een debat voeren en geen ruzie. Het is erg kinderachtig om steeds verwijten te maken en het debat zo te verstoren lieve schat. Hou er nu maar mee op, rook een sigaretje of/en drink een fris biertje en kalmeer een beetje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 26 augustus 2011 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |