![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vroeger dacht ik ook dat alles wat op papier geschreven was , waarheid was . Ook dat zijn enkel persoonlijke interpretaties . Hoe objectief kan een onderzoek zijn ? Een man heeft geen baarmoeder , maar dan begin je over het mentale aspect . in ieder geval succes met je ontplooiing na je 14de . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok, homo's hebben een vrouwenlichaam?
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En omdat je geen geweld toejuicht, is dat gelijk aan niet willen beperken in rechten? Tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als homo ben je ongelukkig? Waarom praat u hier eigenlijk over een onderwerp waar u echt niets over weet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Burger
|
![]() Volgens mij is Klarekijk een supertrol, wat die hier allemaal neerpent kan ik echt niet geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#529 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lulletje rozewater.
![]() |
![]() |
#530 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met zulks 'stuff' (Alice op kop) is het dit of tewel: begrijpen ze uw 'balabber' niet! Ik had dit foutje ook opgemerkt maar: mij gaat het niet om fouten van 'speelmakkertjes' op te sporen. Het is gewoon gruwelijk en hypocriet. Daarbij mag gesteld dat: al hun argumenten uitverkocht zijn! niets meer. ![]()
![]() |
![]() |
#531 |
Banneling
|
![]() Maar niet alles wat het leven omvat komt uit een boek .
Dat is nu juist het grote probleem . als er een onderzoek of een persoonlijk werk in een boek verschijnt en men gaat dat lezen ,en het letterlijk als waarheid interpreteren , dan heb je NIETS geleert . dan heb je iets letterlijk opgenomen . Iets hoe een moslim de koran leest , en het zonder één letter te overdenken en te beredeneren opnemen . Maar als je een boek leest kan de dat ook met je eigen moreel gezag lezen en interpreteren , en dan heb je wel iets geleerd . Vandaar de stelling dat studeren en educatie niets met elkaar te maken hebben . Kijk , als je in een boek leest dat twee mensen mekaar heel graag kunnen zien , en dat dat ook twee mannen kunnen zijn , en dat we daar respect moeten voor hebben , dan kan je dat of beredeneert interpreteren of letterlijk . Mogen twee mensen van het zelfde geslacht elkaar graag zien . Natuurlijk , ik heb als getrouwde man en 100 % hetero ook een vriend waarvoor ik door het vuur zou gaan . Mogen we een homo aftuigen , bespotten en hem rechten ontnemen ? natuurlijk niet , absoluut niet . Moeten we hem rechten en mogelijkheden geven die hij door zijn lichamelijk "zijn " via natuurlijke weg niet kan verwezenlijken . NEE Twee mannen kunnen geen kinderen krijgen , dus NEE , dat is een keuze die ze zelf maken . Wat doen we door deze redenering ? De rechten van de homo als mens zijn niet aangetast . Samenwonen , contracten enz enz perfect mogelijk. Huwen is een voorbehoud voor een koppel van beide geslachten en die kunnen kinderen krijgen op een normale manier , als er geen medische tekorten zijn . Wil dat zeggen dat een homo een medisch tekort heeft omdat hij geen kinderen kan baren ? Absoluut niet , hij is een man en geen vrouw . Ik aanvaard homo's . Maar homo's moeten ook aanvaarden dat ze een andere keuze hebben gemaakt en dat hun lichaam niet gebouwt is om kinderen te baren . Moet ik daarom anale sex ook goedkeuren ? Ik vind van niet . |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang in geen kinderen verkracht en vrouwen gaan uit vrije wil mee , ook al staat daar een financiele vergoeden tegenover , en gebeurt alles MET respect , en zonder dwang en geweld , dan durf ik dit nog altijd zonder schaamte zeggen . Beter dat, dan als homo op Ibiza in een dronken nacht 4 lullen te pijpen die 4 seconder ervoor in anus zat . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 februari 2013 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ja ik heb een afkeer van perverte loozers die denken omdat ze westers zijn , jonge meisjes overal ter wereld tegen een almoes mogen gebruiken in de perverte zin als homo's neuken . Mijn vrouw was 30 als ik haar heb leren kennen en er heeft nooit een financiele vergoeding tegenover wat dan ook gestaan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij als jonge snaak liever ne vent van 60 pijpt om in zijn Porsche te kunnen rijden , mij goed . Er zijn minstens evenveel paradijsjes waar homo's aan het perverte werk gaan . Er zijn ook homo's die 4 venten in een nacht van stront tot mond bevredigen. Er zijn ook homo koppels die behoorlijk clean en trouw zijn . Uw veralgemening houd dan ook geen steek . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bevestigt u (onbedoeld) ook, wanneer een kind opgroeit in een gezin waar homoseksualiteit geaccepteerd wordt zal dat kind, indien hij of zij op het andere geslacht valt, dit ook van zichzelf accepteren, maar wanneer je een vader hebt die dit als onnatuurlijk, vies, verkeerd voorhoudt aan een kind zal het veel langer duren , of tot gedrag wat het daglicht niet mag zien leiden. Maar ik begrijp uit uw redenering dat u hetero bent omdat uw omgeving u dat zo heeft aangeleerd, dat verklaart iets beter uw weerstand tegenover homo's. Laatst gewijzigd door alice : 15 februari 2013 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb namelijk op 18 jaar het ouderlijk nest verlaten en geheel zelfstandig mijn plan getrokken . er is mij niet ingelepelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verwees naar het homomilieu waar decadente feestjes en flirten met diverse mannen het beeld van de avond is , en met Hetero's die bars bezoeken met jonge vrouwen . Prostitutie bestaat ook bij homo jongeren en mee dan je denkt . De Olijftackstraat in antwerpen voor hoertjes is trouwens in aantal veel kleiner dan de homoprostitutie rond het stadspark .in antwerpen . Dus Uw bewuste scheeftrekking van een homo met een gewoon partner trouwe relatie en een gestoorde hetero die kinderen misbruikt is heel dubieus en zelfs totaal onrechtvaardig . Trouwens . als je het over kindermisbruik hebt . zijn er veel meer anale misbruiken dan dat er vaginaal wordt verkracht . Toch wel raar he , volgens U , een propere beleving , voor mij een ziekelijk geest . |
|
![]() |
![]() |