Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 februari 2008, 15:22   #41
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Weet je wat Eno: jullie kunnen niet bewijzen dat jullie niet medeplichtig zijn , anders zou uw argumentatie wat meer gestoffeerd worden met goeie argumenten.
Er zijn, zie ik wel anderen die daar hun tijd mee wllen verliezen.

I have no time for zever die overduidelijk nergens op slaat.
Terwijl je even overduidelijk zelfs de regulering en de geplogenheden van de werkloosheid niet kent.
Het enige dat je kunt, is op een biezonder idiote manier de vakbonden bezwadderen, ongehinderd door enige kennis van wat dan ook.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 15:22   #42
Crochettie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Wie is de grootste vakbond in Brussel
Van een rode kleur
Vooral franstalige klandisie

142,5 miljoen euro per jaar aan subsidies... AFPAKKEN !!
Inderdaad - groot gelijk en die Brusselaars vragen dan nog aan Vlaanderen 500.000 € omdat ze niet rond komen.
Nu volkomen eens met VB
Ik moet ze op termijn nog gelijk gaan geven
Schandaal is dat - Als je in de privé in het rood staat moet je staking van betalingen aangeven, wat in een faillisement uitdraait -
Barelen rond Brussel en uitverkopen
Crochettie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 15:31   #43
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Er zijn, zie ik wel anderen die daar hun tijd mee wllen verliezen.

I have no time for zever die overduidelijk nergens op slaat.
Terwijl je even overduidelijk zelfs de regulering en de geplogenheden van de werkloosheid niet kent.
Het enige dat je kunt, is op een biezonder idiote manier de vakbonden bezwadderen, ongehinderd door enige kennis van wat dan ook.
ik wacht op uw juridische argumenten.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 15:39   #44
Crochettie
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk, waar is het principe als een instelling meewerkt aan dergelijke oplichterij, dat moet onderzocht worden of zij meewerkt en meeverantwoordelijk is voor dit probleem ?

1° Heeft zij alles gedaan om dit probleem te voorkomen en heeft zij de nodige informatie verzameld om het probleem te voorkomen

2° heeft zij geld verdiend aan die handelingen, en hoe kan zij dit de maatschappij terugbetalen.

ALs bvb hetzelfde ontdekt wordt bij het ziekenfonds, worden die kosten daar ook verhaald...

In principe moet het rechtssysteem hier een kluifje van maken... en zou het gerecht automatisch in aktie moeten komen...
Bij het ziekenfonds zal je dit niet zo gemakkeijk tegen komen mijn vriend
Ik heb het over invaliden en kan hierover mee spreken omdat ik na 5 jaar ziekte meer als 80% invaliditeit ben gebombardeerd.
Doordat ik vroeger Architect(zelfstandige) was krijg ik maar 25€/dag (zondag wordt niet betaald.
Wij zieken of invaliden hebben hierom niet gevraagd en zouden maar al te graag terug gaan werken.
Maar voor de gemeenschap worden invalieden en allochtonen in sommige wetgeving op dezelfde leest aanschouwd - SCHANDE
Vooraleer je invalide bent, hebben ze je 3 x omgedraaid en behandelt als een varken -
Dit hebben wij te danken aan de profiteurs (90% van allochtone afkomst)
Bij ons hebben ze al lang grote kuis gehouden.
Ik mag zelfs geen vrijwilligerswerk doen of ik word gechorst.
In Jullie krijgen we 2% opslag -Bedankt Vaderke staat
Ik zou beter van de invaliditeit afstappen en mij gaan aangeven bij zo een kuisfirmakke om te gaan doppen.
Ik mag dit zeggen --BRUSSEL IS HET KANKERGEZWEL VAN VLAANDEREN
Oud 29 februari 2008, 15:51   #45
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
ik wacht op uw juridische argumenten.

Zever gerust alleen verder.
Oud 29 februari 2008, 15:54   #46
Marlientje
Banneling

Standaard

Is normaal dat arme mensen gaan frauderen in feite, de uitkeringen zijn belachelijk laag en niet voldoende om te overleven,ze zou minstens dubbele moeten bedragen.
In buitenland is wel beperkt in de tijd maar veel hoger dan hier !
Met alles wat duurder is geworden, kunnen de mensen hun autoverzekeringen,taksen en
brandstof niet meer betalen, tenslotte is onze autot onze vrijheid en ook armen hebben
recht daarop.
Marlientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 15:55   #47
Crochettie
Banneling

Standaard

Citaat:
Het kan nochthans simpel:
1° geen werk is geen inkomen.
dus geen inkomen kun je controleren bij de banken.
daarom vermogensonderzoek (naast voor de ministers dieuiteraard altijd bereid moeten zijn dezelfde regels te ondergaan als die ze opleggen aan de burgers) voor alle steuntrekkers.

2° geen werk is geen noodzaak tot mobiliteit
Een goeie werkloze of een authentiek sociaal accident zit in het kafe of hangt aan de TVbuis of zit te gokken in de tierce,of zit met zijn GSM gokspelletjes te doen.

Dus rekeningrijden database gebruiken om te traceren waar iedereen uithangt. Een werkloze die pendelt is moeilijk werkloos te noemen. Matching van mobiliteit en matching van gsm-tracking. (uiteraard ook toepassen op de ministers, want zijn mogen eens bewijzen dat ze wel zoveel werk hebben indien ze dagelijks niet aanwezig zijn in het parlement)

3° geen werk wil zeggen solliciteren.
Dus de VDAB site als solicitatie tool kan ook al gematcht worden met deze database

En dan wat fuzzy tools schrijven of clusteranalyses om het kaf van het koren te scheiden... Zo werkt dat ook bij het Riziv.

Ik zie echt geen reden waarom je niet zou kunnen achterhalen wanneer er gefraudeerd wordt of wanneer er ernstig
Ik ben blij dat je schrijft dat het RIZIV wel degelijk GROTE CONTROLES uitvoert vooraleer ze je vergoeden als invaliden en dat ze vrij vlug het kaf hebben ontdekt.
Voor velen hanteren het RIZIV Gestapo praktijken, voor mij niet.
Zij die trachten te profiteren zullen bij het Riziv niet alleen worden ontslaan maar ook worden beboet.

Voor de mutualiteiten kan je misschien voor enkele weken de comediant uithangen, maar daaarna moet je naar het RIZIV en deze controleurs-dokters zijn speciaal opgeleid om fraude te voorkomen.
Is er nog niemand opgekomen dat de VDAB een instelling is van een bende lamzakken ??
Als ze tegenwoordig je paspoort vragen, kan je je beroepen op de wet van de privacy - waar gaan we naartoe ??
ZIE MAAR NAAR BRUSSEL - DAAR ZITTEN ZE ALLEMAAL SAMEN

ik bestel sevens nog een lidkaart van het VB godverdoeme

SLUIT BRUSSEL AF MET BARELEN VOORALEER DAT KANKERGEZWEL ZICH UITBREID
Oud 29 februari 2008, 16:00   #48
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en wat hebben de vakbonden hier juist mee te maken? waar staat er dat ze het goedkeuren?
Omdat het onmogelijk is dat er niemand in die vakbonden van iets weet! Maanden geleden was er zoal een artikel in dien aard verschenen waar via een bepaalde vakbond aan Turkse nieuwkomers was uitgelegd wat ze zoals moesten doen om na een zeer korte "werktijd" volledig vastgezogen te kunnen zitten in ons sociaal zekerheidsstelsel met alles erop en eraan...
Voor de vakbonden telt het aantal leden en de inkomsten die ze opbrengen.

Natuurlijk zullen ze niet in de krant zeggen "dat ze het goedkeuren"! Daarvoor moet je waarschijnlijk eventjes in één of ander bureautje zijn voor de uitleg over hoe je het aan boord moet leggen.
En dat het uiteraard weer de "verrijkers" zijn die op de eerste plaats zullen prijken, dat zal ook geen verrassing zijn maar iets dat erbij hoort zoals de lepel bij de pap...
Maar jij moet uiteraard "bewijzen" hebben. Die komen wel de volgende dagen, tenzij men één en ander in de multicul-doofpot kan stoppen. Maar dan zullen er hopelijk, zoals bij de politie, mensen zijn die toch dat dekseltje zullen lichten.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 16:01   #49
Don Quichote
Banneling

Standaard

Is er nog niemand opgekomen dat de VDAB een instelling is van een bende lamzakken ??
--------------------------------

Neen,

Leg eens uit.

Ik hoor dat graag.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 16:02   #50
Crochettie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crochettie Bekijk bericht
Inderdaad - groot gelijk en die Brusselaars vragen dan nog aan Vlaanderen 500.000.000 € omdat ze niet rond komen.
Nu volkomen eens met VB
Ik moet ze op termijn nog gelijk gaan geven
Schandaal is dat - Als je in de privé in het rood staat moet je staking van betalingen aangeven, wat in een faillisement uitdraait -
Barelen rond Brussel en uitverkopen
Oud 29 februari 2008, 16:02   #51
Marlientje
Banneling

Standaard

VDAB heeft niet met uitkering en schorsingspolitiek te maken !
De RVA is daarvoor ! De mensen krijgen genoeg met geweld te maken in de VDAB ...
Oud 29 februari 2008, 16:06   #52
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
Is normaal dat arme mensen gaan frauderen in feite, de uitkeringen zijn belachelijk laag en niet voldoende om te overleven,ze zou minstens dubbele moeten bedragen.
Met alles wat duurder is geworden, kunnen de mensen hun autoverzekeringen,taksen en
brandstof niet meer betalen, tenslotte is onze autot onze vrijheid en ook armen hebben
recht daarop.
Dubbel!
Jij klopt er ook niet naast.
Auto, taksen en brandstof heb ik geen last van.
Oud 29 februari 2008, 16:06   #53
eno2
Banneling

Standaard

Het zijn ook geen arme mensen die frauderen.
Het is Maffia...
Oud 29 februari 2008, 16:09   #54
Crochettie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crochettie Bekijk bericht
Bij het ziekenfonds zal je dit niet zo gemakkeijk tegen komen mijn vriend
Ik heb het over invaliden en kan hierover mee spreken omdat ik na 5 jaar ziekte meer als 80% invaliditeit ben gebombardeerd.
Doordat ik vroeger Architect(zelfstandige) was krijg ik maar 25€/dag (zondag wordt niet betaald.
Wij zieken of invaliden hebben hierom niet gevraagd en zouden maar al te graag terug gaan werken.
Maar voor de gemeenschap worden invalieden en allochtonen in sommige wetgeving op dezelfde leest aanschouwd - SCHANDE
Vooraleer je invalide bent, hebben ze je 3 x omgedraaid en behandelt als een varken -
Dit hebben wij te danken aan de profiteurs (90% van allochtone afkomst)
Bij ons hebben ze al lang grote kuis gehouden.
Ik mag zelfs geen vrijwilligerswerk doen of ik word gechorst.
In Julli krijgen we 2% opslag -Bedankt Vaderke staat
Ik zou beter van de invaliditeit afstappen en mij gaan aangeven bij zo een kuisfirmakke om te gaan doppen.
Ik mag dit zeggen --BRUSSEL IS HET KANKERGEZWEL VAN VLAANDEREN
Oud 29 februari 2008, 16:14   #55
Marlientje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Het zijn ook geen arme mensen die frauderen.
Het is Maffia...
onzin, men gebruik van hun dienstverlening tegen grof geld, 400 euro voor loonfiches, 350 tot 550 euro voor Sieskaarten voor fraude met medicaties ( import en export ) bevallingen onder valse naam,... in de oorlog gebeurde dat ook , men hielp ook homo's ,Joden, zigeuners,... ook toen was de Staat corrupt en fascistsch en nu vind ik dat verantwoord, er is veel verborgen ellende en armoede in België en dan zie je schandalen alsV DB die geld in de fik steekt, Fientje Moerman, fraude in huisvestingsmaatschappijen,... een mens zou minder en nu... laten we het eens hebben over de zo correcte Vlaming en de fiscale fraude ( of gaan we maar zwijgen ? )

Mensen weten dat ze geregeerd worden door een bende maffiosi die eigenlijk het voorbeeld moeten geven, maar ja...
Oud 29 februari 2008, 16:20   #56
Crochettie
Banneling

Standaard

Citaat:
recht daarop.
iK WOU DAT JE GELIJK KREEG
Verhoog minstens de uitkeringen van invaliden(meer als 80%) en van de chronisch zieken.
Wel onder de voowaarden dat ze op ALLES MOGEN CONTROLEREN
Oud 29 februari 2008, 16:24   #57
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
recht daarop.
marlientje: we spreken hier over mensen die via de overheid een systeem zoeken om mensen aan de sociale zekerheid te helpen. 2 maand hier werken bij een nepfirma, daar 500euro voor te betalen (normaal word je betaald om uw werk te doen hé) en die dan alle papieren in orde hebben om voor de rest van hun leven gepamperd te worden ????
Dus je bent een algerien, je ontsnapt via de boot naar het rijke europa, je smokkelt jezelf via vrachtwagens naar het luxebelgen landje, je betaalt 500euro aan een mafioso, en uw WIN FOR LIFE wordt geregeld...

En dat klasseer je onder arme mensen die alles doen blabla
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2008, 16:26   #58
Crochettie
Banneling

Standaard

Zijn het die kuisfirmas niet die massaal met dienstenchecques werken ?
Oud 29 februari 2008, 16:29   #59
Crochettie
Banneling

Standaard

Citaat:
onzin, men gebruik van hun dienstverlening tegen grof geld, 400 euro voor loonfiches, 350 tot 550 euro voor Sieskaarten voor fraude met medicaties ( import en export ) bevallingen onder valse naam,... in de oorlog gebeurde dat ook , men hielp ook homo's ,Joden, zigeuners,... ook toen was de Staat corrupt en fascistsch en nu vind ik dat verantwoord, er is veel verborgen ellende en armoede in België en dan zie je schandalen alsV DB die geld in de fik steekt, Fientje Moerman, fraude in huisvestingsmaatschappijen,... een mens zou minder en nu... laten we het eens hebben over de zo correcte Vlaming en de fiscale fraude ( of gaan we maar zwijgen ? )

Mensen weten dat ze geregeerd worden door een bende maffiosi die eigenlijk het voorbeeld moeten geven, maar ja...
Ik hoop dat ze tussen die maffialeden een politieker vinden.
Oud 29 februari 2008, 16:40   #60
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

't Is altijd 'tz elfde, je moet zien dat je bij de maffia boven raakt en niet bij de maffia beneden...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be