![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
I have no time for zever die overduidelijk nergens op slaat. Terwijl je even overduidelijk zelfs de regulering en de geplogenheden van de werkloosheid niet kent. Het enige dat je kunt, is op een biezonder idiote manier de vakbonden bezwadderen, ongehinderd door enige kennis van wat dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu volkomen eens met VB Ik moet ze op termijn nog gelijk gaan geven Schandaal is dat - Als je in de privé in het rood staat moet je staking van betalingen aangeven, wat in een faillisement uitdraait - Barelen rond Brussel en uitverkopen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het over invaliden en kan hierover mee spreken omdat ik na 5 jaar ziekte meer als 80% invaliditeit ben gebombardeerd. Doordat ik vroeger Architect(zelfstandige) was krijg ik maar 25€/dag (zondag wordt niet betaald. Wij zieken of invaliden hebben hierom niet gevraagd en zouden maar al te graag terug gaan werken. Maar voor de gemeenschap worden invalieden en allochtonen in sommige wetgeving op dezelfde leest aanschouwd - SCHANDE Vooraleer je invalide bent, hebben ze je 3 x omgedraaid en behandelt als een varken - Dit hebben wij te danken aan de profiteurs (90% van allochtone afkomst) Bij ons hebben ze al lang grote kuis gehouden. Ik mag zelfs geen vrijwilligerswerk doen of ik word gechorst. In Jullie krijgen we 2% opslag -Bedankt Vaderke staat Ik zou beter van de invaliditeit afstappen en mij gaan aangeven bij zo een kuisfirmakke om te gaan doppen. Ik mag dit zeggen --BRUSSEL IS HET KANKERGEZWEL VAN VLAANDEREN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Is normaal dat arme mensen gaan frauderen in feite, de uitkeringen zijn belachelijk laag en niet voldoende om te overleven,ze zou minstens dubbele moeten bedragen.
In buitenland is wel beperkt in de tijd maar veel hoger dan hier ! Met alles wat duurder is geworden, kunnen de mensen hun autoverzekeringen,taksen en brandstof niet meer betalen, tenslotte is onze autot onze vrijheid en ook armen hebben recht daarop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor velen hanteren het RIZIV Gestapo praktijken, voor mij niet. Zij die trachten te profiteren zullen bij het Riziv niet alleen worden ontslaan maar ook worden beboet. Voor de mutualiteiten kan je misschien voor enkele weken de comediant uithangen, maar daaarna moet je naar het RIZIV en deze controleurs-dokters zijn speciaal opgeleid om fraude te voorkomen. Is er nog niemand opgekomen dat de VDAB een instelling is van een bende lamzakken ?? Als ze tegenwoordig je paspoort vragen, kan je je beroepen op de wet van de privacy - waar gaan we naartoe ?? ZIE MAAR NAAR BRUSSEL - DAAR ZITTEN ZE ALLEMAAL SAMEN ik bestel sevens nog een lidkaart van het VB godverdoeme SLUIT BRUSSEL AF MET BARELEN VOORALEER DAT KANKERGEZWEL ZICH UITBREID |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de vakbonden telt het aantal leden en de inkomsten die ze opbrengen. Natuurlijk zullen ze niet in de krant zeggen "dat ze het goedkeuren"! Daarvoor moet je waarschijnlijk eventjes in één of ander bureautje zijn voor de uitleg over hoe je het aan boord moet leggen. En dat het uiteraard weer de "verrijkers" zijn die op de eerste plaats zullen prijken, dat zal ook geen verrassing zijn maar iets dat erbij hoort zoals de lepel bij de pap... Maar jij moet uiteraard "bewijzen" hebben. Die komen wel de volgende dagen, tenzij men één en ander in de multicul-doofpot kan stoppen. Maar dan zullen er hopelijk, zoals bij de politie, mensen zijn die toch dat dekseltje zullen lichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Is er nog niemand opgekomen dat de VDAB een instelling is van een bende lamzakken ??
-------------------------------- Neen, Leg eens uit. Ik hoor dat graag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() VDAB heeft niet met uitkering en schorsingspolitiek te maken !
De RVA is daarvoor ! De mensen krijgen genoeg met geweld te maken in de VDAB ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij klopt er ook niet naast. Auto, taksen en brandstof heb ik geen last van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Het zijn ook geen arme mensen die frauderen.
Het is Maffia... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mensen weten dat ze geregeerd worden door een bende maffiosi die eigenlijk het voorbeeld moeten geven, maar ja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verhoog minstens de uitkeringen van invaliden(meer als 80%) en van de chronisch zieken. Wel onder de voowaarden dat ze op ALLES MOGEN CONTROLEREN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus je bent een algerien, je ontsnapt via de boot naar het rijke europa, je smokkelt jezelf via vrachtwagens naar het luxebelgen landje, je betaalt 500euro aan een mafioso, en uw WIN FOR LIFE wordt geregeld... En dat klasseer je onder arme mensen die alles doen blabla |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Zijn het die kuisfirmas niet die massaal met dienstenchecques werken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |