![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit bedrag kan in vermindering op de steun aan de stad Brussel en het Brussels Gewest, in vermindering op de VDAB opleidingen, in vermindering op het avondonderwijs. Een plus voor de tewerkstelling -+ 500 leraars en diversen. 5 minuten politieke moed. Hier is geen akkoord nodig met de franstaligen. Waar wachten die politieke onbenullen op ?
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die luisteren naar het woord van hun Belgische meesters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]()
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sorry, niet mijn smaak.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 26 april 2009 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Cultuurbarbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Toen ik dit las, dacht ik: met deze tekst ga ik de forummers op politics nog eens lastigvallen ![]() Laatst gewijzigd door Kazan : 26 april 2009 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die zijn er ook. Sinds een tijdje geleden een zogenaamd Brusselse (in werkelijkheid een verdoken Belgicistische) en al een aantal jaren de PJM. Jou favoriete Brusselse partijen dus?...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In brussel wonen er al lang geen 300.000 Vlamingen meer !!!
NVA loopt hopeloos achter de feiten aan... tenzij je een pak franstaligen kan omkopen met geld en zich bekeren tot Vlaanderen !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 26 april 2009 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 26 april 2009 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou je ijlerige relaas compleet doen lijken op de stijl van Der Stürmer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Ja, Wallonië is dol op het leenheerschap...
![]() Laatst gewijzigd door Renesse : 27 april 2009 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, als Brusselse Vlaming ben ik een baken van de beschaving, en ik verdien jullie volledige steun. Ik weet nog niet goed of ik nu een nieuwe bankrekening ga openen waar jullie dan een kleine maandelijkse bijdrage op kunnen storten, of gewoon het nummer van mijn huidige bankrekening publiek ga maken. Ik hou jullie op de hoogte. Dank bij voorbaat voor jullie gulheid, vriendelijke groet, djimi ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 april 2009 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |