Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2010, 18:25   #41
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als je van het soort "ikke, ikke en de rest kan stikke" bent, ben je ongetwijfeld vré content dat een groot deel van de wereldbevolking crepeert in armoede.

Hoera, hoera. Daar gaan we ene op drinken.
Als je nu zelf je tekstje herleest, zie je zelf niet hoe kleingeestig hij is?
Waarmee ik natuurlijk geen antwoord heb op mijn posting nietwaar?
Leg liever uit waar ik me daar vergis, ik ben ook maar een mens...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 18:29   #42
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Waarom begin jij steeds over "haat en angst"??? Maakte of maakt dat deel uit van jullie "islam-leven" dat jullie daar steeds over beginnen???
Gezien de manier dat ze daar omgaan met eigen burgers in die landen...
Wat is een mensenleven daar eigenlijk waard? Haat en angst: zullen jullie wel kennen.

Beetje de simpele uithangen of wat ??.. Denk je nu echt dat de arabieren een gelijkdenkende groep ignorante pummels zijn ? En wat is dat met die jullie term tegenover mij .... ik heb mijn eigen mening en behoor niet tot een of ander clubje met een idiote partijkaart . Haat en angst is idd wat jij inboezemt beweer anders het tegendeel maar eens ... elke post gaat wel over vingergewijs en dom veralgemenen .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 18:34   #43
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij ziet liever het geld van de Vlamingen in de handen van de Marokkanen misschien? Bewijst gewoon dat het een grote vergissing is van jullie soort hier te laten rondlopen dan!

Het geld van vlamingen ???... Staat dat daar op , eigendom van de vlaming ? Het zijn een paar rijke pipo's die veel geld hebben en verdient hebben door het volk hun arbeid dus dan is het hun geld , niet dan ?
Oud 12 december 2010, 18:48   #44
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is toch van alle tijden dat kapitaal vrij mag gaan en staan waar het wil.
Alle bedrijven die door de jaren heen wegtrokken naar lage-loon-landen. Die namen hun kapitaal mee.
De beurzen, het staat je vrij je geld te investeren in een land naar keuze.
Waarom is hier nu plots kritiek op?
Beste artisjok, het mag misschien als een verrassing voor je komen maar er is geen vrij verkeer van kapitaal met Marokko.
Tenminste die vrijheid gaat maar in één richting.
Al het kapitaal dat je investeert in Marokko kan nooit meer naar elders en de winsten dienen binnen Marokko belegd te worden. Dat is de grondregel.
Nederland heeft kort geleden een verdrag met Marokko gemaakt waarbij de allerscherpste kantjes eraf gaan: winst mag voor 40% naar buiten in speciale van te voren bepaalde gevallen en na 10 jaar mag een deel van de investering (indien er voldoende winst in Marokko is blijven hangen) teruggetrokken worden.

Al het potentieële erfenisgeld dat naar Marokko gaat om daar een huis te bouwen kan als dat huis verkocht wordt nooit meer hier naartoe.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2010, 18:52   #45
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Beetje de simpele uithangen of wat ??.. Denk je nu echt dat de arabieren een gelijkdenkende groep ignorante pummels zijn ? En wat is dat met die jullie term tegenover mij .... ik heb mijn eigen mening en behoor niet tot een of ander clubje met een idiote partijkaart . Haat en angst is idd wat jij inboezemt beweer anders het tegendeel maar eens ... elke post gaat wel over vingergewijs en dom veralgemenen .
Blij voor jou dat jij je eigen mening hebt. Heb ik ook, en duizenden mensen samen met mij! Spijtig dat iedere aardbolbewoner niet dezelfde mening heeft, nietwaar?
En waarom denk jij dat jouw mening de goede is en de anderen verkeerd?
Oud 12 december 2010, 18:56   #46
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Blij voor jou dat jij je eigen mening hebt. Heb ik ook, en duizenden mensen samen met mij! Spijtig dat iedere aardbolbewoner niet dezelfde mening heeft, nietwaar?
En waarom denk jij dat jouw mening de goede is en de anderen verkeerd?

Beantwoord eerst eens inhoudelijk op mijn post en mijn vragen ipv steeds rond de pot te draaien .
Oud 14 december 2010, 11:26   #47
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Beantwoord eerst eens inhoudelijk op mijn post en mijn vragen ipv steeds rond de pot te draaien .
Welke vraag heb ik niet beantwoord, of weet je het zelf niet meer?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be