![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=25936; http://forum.politics.be/showthread.php?t=26758. Uiteraard zijn er nog vele andere mogelijkheden. Wie een inhoudelijk interessante gemeenschapsdienstfunctie zou willen verrichten, zou inderdaad blijk moeten geven van de nodige motivatie en inzet. Zoniet zou hij of zij slechts in aanmerking komen voor straatvegergemeenschapsdienst of zo. De grootste gebruiker van de gemeenschapsdienst zou de overheid zijn (onder meer de lokale overheden), doch ook de brave belastingbetaler zou in verhouding tot de betaalde belastingen gratis dienstencheques krijgen waarbij dan gemeenschapsdienstverrichters kunnen worden opgevorderd voor het verrichten van huishoudelijk werk, tuinonderhoud enz.. Ik denk wel dat vele hardwerkende belastingbetalers daar dankbaar gebruik zouden van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2005 om 23:05. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
laat je behandelen nu het nog niet te laat is
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() via eugenetica zou men bijvoorbeeld kunnen selecteren op ijver, ambitie, conformisme, gehoorzaamheid etc, afhankelijk van de functie waarvoor men mensen nodig had. dan had men op den duur alleen nog maar goeie mensen.
net zoals men doet bij varkens, koeien, paarden, geraniums etc. enkel de beste (gewenste) genen laten voortplanten. genen zijn alles. maarja, dat is foei zeker. als jullie geen perfecte wereld willen, waarom kakken jullie dan op alles wat verkeerd loopt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hoeft heus geen multinational te zijn om je niet door de staat te laten beroven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als MEN tot dergelijke praktijken overgaat pleit, ik voor collectieve euthanasie, onze aardkloot zal ons er dankbaar voor zijn. Welke zin heeft het leven nog als MEN ons degradeert tot slaafse robotten?
Laatst gewijzigd door @lpha : 18 maart 2005 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
de wereld is bovendien perfect. ik vindt het wel leuk om op vanalles te kakken namelijk. ik vindt het wel leuk om het kapitalisme te bestrijden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2005 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() In de VS (of in Engeland) is het verschil tussen arm en rijk al véél groter dan hier en daar gebeurt ook nog niets. Dank zij het brood en spelen van de TV, de sport enz. misschien. Maar heel wat mensen voelen aan dat het hoe langer hoe slechter gaat met de doorsnee burger (laat staan de armeren). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie het zo: de mens is een plaag voor de aarde, aan elke plaag komt een einde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie dat niet kan of wil, die zal straks z'n uitkering verliezen en op straat staan. is dat beter? humaner? zeg het maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weg ermee, ze kleuren mijn dag niet op teevee ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Lap, 1 miljoen kiezers minder ... 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Indien niet : zeker doen. Indien wel : dan heb je het verkeerd begrepen. Gelukkig dat we nog kunnen kakken. Anders zat ik met mijn smoel voor die rot-tv naar die shit-reklames te kijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
het weerwoord van de armen zal denk ik in deze tijden sneller komen maar het zal wss - hopelijk niet zo snel uitlopen op lynchpartijen ik voorspel echter een burgeroorlog indien zoals sommige gekken willen de uitkeringen zondermeer worden afgeschaft. zelfs met het voorstel van doornroosje die de uitkeringen maar met de helft wil verminderen zit het er binnen het half jaar bovenarms op
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2005 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de mens, de zogenaamde 'orde', vindt dat alles en iedereen gelijk is en desnoods kunstmatig in leven moet gehouden worden. maar zo hypocriet is hij wel, diezelfde mens, dat hij achteraf voluit de tekortkomingen van zijn medemens verwijt. Laatst gewijzigd door Mitgard : 18 maart 2005 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wil je militaire genen of Mahatma Gandhi's ? De "gepaste genen" zullen de genen van de rijken zijn. Moet ik nog verdergaan ? |
|
![]() |
![]() |