![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: ben jij een moslim | |||
ja, ben moslim |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,33% |
nee, ben geen moslim |
![]() ![]() ![]() |
66 | 91,67% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 augustus 2007 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toon me eens aan waar ik dat ,zelfs genuanceerd, zou geschreven hebben.
![]() Laya, als je de aboriginal in eigen straat bent geworden kan je meespreken, oordelen.
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 13 augustus 2007 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Muskens:laten we God Allah noemen Bisschop Muskens van Breda vindt dat alle gelovigen God voortaan Allah (het Arabische woord voor God) zouden moeten noemen.Hij zei in Netwerk dat daardoor meer onderling begrip tussen gelovigen zal ontstaan. Muskens verwees naar zijn jarenlange verblijf in Indonesië,waar hij gewend was God Allah te noemen.Hij rekent niet op een enthousiaste ontvangst van zijn voorstel,wegens emotionele bezwaren van gelovigen.Maar over 100 tot 200 jaar zal dat volgens hem anders kunnen zijn. Muskens deed ooit de controversiële uitspraak dat wie arm is en honger heeft,een brood mag stelen. Teletekst NL
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als wetenschapper ben ik van nature niet gelovig, dus god of allah of voor mijn part Paulus de Boskabouter, 'k wens dat waanidee niet te worden opgedrongen.
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Waarom zou je? Problemen met een veranderend wereldbeeld?
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 augustus 2007 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het veranderd inderdaad, maar niet ten goede.
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Het gevaar van de islam wordt zeer sterk onderschat. Een tijdje geleden heb ik aangetoond dat de islamisering zeer snel kan gaan. Als men in 'onze' steden rondloopt, merkt men dat trouwens helaas maar al te zeer.
Laatst gewijzigd door Cynicus : 15 augustus 2007 om 05:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Dat heb je 11.346 keren daarvoor ook al gedaan. Het is niet iedereen gegeven gezegend te zijn met een minimum portie gezond verstand. Jammer -en soms flink vervelend- dat diegenen die niks te vertellen hebben, gewoonlijk het meeste babbelen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-Ofwel ben je xenofoob, -Ofwel ben je een racist. Hoe kan je anders een stad mijden omdat er nu eenmaal allochtonen wonen.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ...Alhoewel Demarokkaan en lincoln één persoon zijn.
![]()
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() help! kijk naar de uitslagen, het internet wordt overgenomen door moslims!
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van iemand die zichzelf Bolsjewiek nicked en bijgevolg een op zijn minst bedenkelijke staatsstructuur ophemeld laat het mij ijzig koud indien deze me racist of xenofoob noemt. Ik hou het voor mezelf eerder op een RAV, een Realistische Autochtone Vlaming. Zal ik met u eens, liefst 's avonds, de aangename plekjes bezoeken van wat eens een gezellig provinciestadje was? Met wat geluk kom je er zonder kleerscheuren vanaf.
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 15 augustus 2007 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Als u ziet hoeveel er van die niet-moslims met de islam meeheulen, dan mag u wel van een islamisering spreken. Ook zou de uitslag van deze enquete op bvb het kifkif forum een heel andere uitslag geven. Of hou zulk een enquete eens onder bvb de Brusselse bevolking. Het is echt geen toeval dat de betoging tegen de verdere islamisering van Europa er niet door mag gaan.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 15 augustus 2007 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij een jaar terug nog een gesprek met een nederlander die net in Antwerpen was komen wonen. Die had had helemaal geen last van allochtonen. En als ie dan hoorde van zijn buren dan was ie echt verbaasd dat ze last hadden. Nuja, xenofobie, het is niet gemakkelijk weg te krijgen vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Het heft ook veel te maken met uw ingesteldheid TOV vreemdelingen.
Als uw negatieve ingesteldheid problemen veroorzaakt: eigen schuld dikke bult en dan moet ge niet met irrationele argumenten afkomen zoals "jama wij zijn hier eerst" en "ze moeten zich aanpassen". Uitlokken is uitlokken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Amai, zoveel moslims op pbe ?
|
![]() |
![]() |