Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2007, 20:22   #41
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Racisme tegenover communisten ook?
Ja.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 20:25   #42
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Laat je niet misleiden, Slobodan, door de geveinsde naam en vlag.

Taqiyya
Alsjeblieft man, dat begint me nu echt de keel uit te hangen.
Stop aub eens met alwetende te spelen, ik BEN een communist.
Maar van jou kan ik niet verwachten dat je zelfs al maar weet wat communisme inhoudt, laat staan dat je mij zou kennen.

Oud 3 september 2007, 20:25   #43
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Correctie, je ziet en hoort een moskee.
Ja..... en dan?

Oud 3 september 2007, 20:43   #44
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Alsjeblieft man, dat begint me nu echt de keel uit te hangen.
Stop aub eens met alwetende te spelen, ik BEN een communist.
Maar van jou kan ik niet verwachten dat je zelfs al maar weet wat communisme inhoudt, laat staan dat je mij zou kennen.
Alles weet ik niet, maar als jij een communist bent, dan eet ik mijn hoed op.
Oud 5 september 2007, 12:23   #45
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Bolsjewiek stelde :

Citaat:
Verdraagzaamheid jegens andersgelovigen IS gezond verstand.
Vooral interessant zo het door een Bolsjie Trotskist gezegd wordt !!!

Dus Bolsjewiek, je beweert dus dat :

"het rode rijk is ten onder gegaan door gebrek aan gezond verstand ..."

Want, Bolsjie, tracht eens iets méér te weten te komen over :

- de commie behandeling van Kirgiezen gastarbeiders in de commie industriesteden - bloederig en branderig;

- de commie behandeling van de Uzbeken gastarbeiders bij de werken in de omgeving van het Aral Meer - bloederig en branderig:

- de commie kolionalisering van Kazachstan - Léopold Deux, was er een verdoken, illegaal wijn drinkend koorknaapje bij, in vergelijking.

Bron ? Zoek in de richting : KGB-archief Leningrad.

Beste Groeten.

Laatst gewijzigd door predator : 5 september 2007 om 12:29.
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 19:00   #46
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Infidel's schermafbeelding

Standaard

Laat ons het volgende doen met de moslims:

1. Ontzag inboezemem in de harten van de moslims. Hun hoofd en alle toppen van hun vingers af slaan!

2. De moslims doden waar we zo ook vinden en hen grijpen en belegeren en op hen loeren vanuit elke hinderlaag.

3. Wanneer we de moslims in oorlog ontmoeten, hun nek treffen en wanneer we ze overwonnen hebben hen vastbinden.
Infidel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 13:40   #47
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Infidel stelde :

Citaat:
Laat ons het volgende doen met de moslims:
én dan die voorstellen ....

Infidel, persoonlijk vind ik die op zijn minst

zorgwekkend Barbaars !!!

Ik schrijf je dit als steunend en werkend lid van de :

dierenbescherming.

Géén Groeten.
Oud 6 september 2007, 13:51   #48
Lord Snooty
Burger

Lord Snooty's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De "onzin" die de communisten verkondigen is gelijkheid voor iedereen en het vernietigen van de armoede.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Lord Snooty : 6 september 2007 om 13:52.
Lord Snooty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 18:48   #49
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
Infidel stelde :

én dan die voorstellen ....

Infidel, persoonlijk vind ik die op zijn minst

zorgwekkend Barbaars !!!

Ik schrijf je dit als steunend en werkend lid van de :

dierenbescherming.

Géén Groeten.
Goed dat je ze zorgwekkend barbaars vindt! Het zijn stukken uit de Koran. Het enige dat ik gedaan heb zijn de verwijzingen naar moslims en niet-moslims met elkaar verwisseld.

In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle

Koran 8:12

Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

Koran 9:5

Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

Koran 47:4

Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast. En wanneer de oorlog opgehouden is, laat hen dan vrij uit gunst of voor een losprijs. Zo zij het.

Je kunt ze zelf nalezen op www.koranonline.nl

Voor alle duidelijk ik sta hier zelf niet achter. Just making a point.

Laatst gewijzigd door Infidel : 6 september 2007 om 18:48.
Oud 7 september 2007, 23:04   #50
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Vind ik een beetje belachelijk, hoeveel boerka's zie jij hier in België? Ik heb er één keer gezien: een groepje toeristen op de grote markt in Brussel.
allee, ik ben al van één ding zeker: u woont niet in Molenbeek...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 06:51   #51
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
allee, ik ben al van één ding zeker: u woont niet in Molenbeek...
Nee, dat klopt, maar ik kom wel buiten.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 07:47   #52
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infidel Bekijk bericht
Goed dat je ze zorgwekkend barbaars vindt! Het zijn stukken uit de Koran. Het enige dat ik gedaan heb zijn de verwijzingen naar moslims en niet-moslims met elkaar verwisseld.

In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle

Koran 8:12

Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

Koran 9:5

Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

Koran 47:4

Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast. En wanneer de oorlog opgehouden is, laat hen dan vrij uit gunst of voor een losprijs. Zo zij het.

Je kunt ze zelf nalezen op www.koranonline.nl

Voor alle duidelijk ik sta hier zelf niet achter. Just making a point.
Kijk, het is een beetje nonsens om de koran te citeren. Het is géén argument. In de Bijbel staan net dezelfde vreselijke dingen. Het verschil zit hem in de gelovigen. Sommige hangen aan de letterlijke betekenis van de woorden, anderen minder en hebben een meer "moderne" beleving van hun religie. Je zal weinig christenen vinden die het oude testament zullen toepassen op de huidige samenleving. Er is dan ook een NIEUW testament.

De Islam heeft nooit een geestelijke verlosser gekend, maar enkel één profeet, die dan nog oorlog predikte. Als de Christenen zouden moeten terugvallen op het oude testament, en dat zijn véle profeten, zou de situatie ook niet leefbaar zijn. Jezus bracht echter een leer van verzoening, en de moslims moeten beseffen dat zijn woorden ook voor hén waarde hebben. Mohamed zelf erkent hem als profeet van Allah. Jammer dat hij teruggreep naar oudtestamentische dingen om zijn volk een religie te geven, en minder acht sloeg op de goedheid van God...

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 14:52   #53
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Kijk, het is een beetje nonsens om de koran te citeren. Het is géén argument. In de Bijbel staan net dezelfde vreselijke dingen. Het verschil zit hem in de gelovigen. Sommige hangen aan de letterlijke betekenis van de woorden, anderen minder en hebben een meer "moderne" beleving van hun religie. Je zal weinig christenen vinden die het oude testament zullen toepassen op de huidige samenleving. Er is dan ook een NIEUW testament.

De Islam heeft nooit een geestelijke verlosser gekend, maar enkel één profeet, die dan nog oorlog predikte. Als de Christenen zouden moeten terugvallen op het oude testament, en dat zijn véle profeten, zou de situatie ook niet leefbaar zijn. Jezus bracht echter een leer van verzoening, en de moslims moeten beseffen dat zijn woorden ook voor hén waarde hebben. Mohamed zelf erkent hem als profeet van Allah. Jammer dat hij teruggreep naar oudtestamentische dingen om zijn volk een religie te geven, en minder acht sloeg op de goedheid van God...
Al ben ik zelf atheïst, toch het volgende. Voor moslims is de Koran wel de absolute waarheid. De woorden van Allah letterlijk genoteerd zoals hij ze zelf bedoeld had. De torah en de bijbel zijn volgens hen slechts halve waarheden die verdoezeld zijn door de invloed van mensen. Als er een moslim is op dit forum dit wil tegen spreken, hoor ik het graag van hem.

En zoals je zelf aangeeft is er inderdaad een Nieuw Testament. Het Oude Testament was een verbond tussen de Joden en God. Het Nieuwe Testament een verbond tussen God en hele mensheid, dat het Oude Testament minder waarde gaf, waardoor Christenen niet hoeven terug te vallen op het OT. Van "oog om oog, tand om tand", naar "heb uw naaste lief".
Een christen die agressie tegen anderen doet, werkt tegen zijn godsdienst. Een moslim die agressie tegen anderen doet (lees niet-moslims), doet niet verkeerds tegen zijn godsdienst. De Jezus in de Koran, is niet dezelfde als die uit de Bijbel, enkel in naam.

Hetgeen ik gedaan heb, is trouwens gepikt van Ali Sina (ex-moslim) in een debat met Yamin Zakaria (Iman). De volledige redenering kun je hier lezen: http://www.faithfreedom.org/debates/YaminZakariap8.htm
Oud 8 september 2007, 16:22   #54
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Ik haat commies.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 17:52   #55
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Zinloze discussie. De ander heeft het gedaan. Wij wassen onze handen in onschuld. Typisch voor alle politieke ideologen en van alle tijden.
Oud 8 september 2007, 19:22   #56
migrantenjong
Banneling

Standaard

90% van de discussies zijn zinloos, omdat mensen andere definities aan woorden en begrippen geven.
Oud 8 september 2007, 19:56   #57
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Wat sommigen hier met moslims willen doen, is hun zaak. Persoonlijk zou ik enkel de elementen die hier zitten om terreur te zaaien en de ondankbare schepsels, die tegen hun geboorteland, dat hen kansen genoeg biedt, keren, terug sturen naar het land van hun afkomst/voorouders en ze daar hun woede laten uitzweten.
Oud 19 oktober 2007, 22:25   #58
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
De leugen van een "islamitische samenzwering" is niet ontstaan in Europa, maar "overgewaaid" vanuit Amerika en Israël. Ze is in feite al ontstaan vlak na de Zesdaagse Oorlog. Israël wil immers ook Europese steun voor zijn voortbestaan! De grootste islamofoben zijn daarom vaak van Joodse afkomst (Bat Yeor, Bernard Lewis, Leon De Winter, Robert Redekker, Henryk Broder) of zeer pro-Joodse Goijim (George Bush, Silvio Berlusconi, Filip Dewinter, Geert Wilders).

Anti-islamisme is een valstrik van de neoconservatieve rechterzijde die veelal bevolkt wordt door figuren die van links komen. De neocons zijn een synthese van verschillende ideologische strekkingen: o.a. neo-marxisme, trotskisme, zionisme, atlantisme, liberalisme. Als je mij niet gelooft, bekijk dan eens het referentiekader van de "Antideutsche".

Anti-islamisme heeft alleen maar noodlottige gevolgen voor Europa: het zaait etnische en religieuze conflicten, rellen e.d. op ons continent - volgens het aloude "verdeel en heers" - en het vergiftigt verder onze cultuur door haar gelijk te stellen met de (liberale) "Westerse waardengemeenschap". Anti-islamisme is - in tegenstelling tot wat het lijkt - vooral een systeembevestigende kracht die Europa klein en verdeeld moet houden; een kleine correctie van de "open", multiculturele immigratiemaatschappij op een voor Joden hinderlijke al te uitgesproken islam; een afleidingsmanoeuvre van de tanende VS-hegemonie; enz. De Joden zien over het algemeen heil in "open" samenlevingen, omdat hen dat "onzichtbaar" maakt te midden van de vele andere minderheden.
Je bent niet erg consequent, lijkt me:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Gemeenschapszin, verantwoordelijkheidszin, respect voor gezag steunen allemaal op samenhorigheid, liefde en vrije wil. Een vreemdeling is per definitie een parasiet in de samenleving, die zich niet betrokken voelt, zich niet verwant voelt en alleen neemt wat hij kan krijgen. Een islamiet is een geboren hater van onze Europese beschaving.
Oud 19 oktober 2007, 22:28   #59
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Wat sommigen hier met moslims willen doen, is hun zaak. Persoonlijk zou ik enkel de elementen die hier zitten om terreur te zaaien en de ondankbare schepsels, die tegen hun geboorteland, dat hen kansen genoeg biedt, keren, terug sturen naar het land van hun afkomst/voorouders en ze daar hun woede laten uitzweten.
Ik wil niet onder die wet vallen, ik ben geen moslim en ook niet gewelddadig.

2 veroordelingen -> buiten?
Oud 20 oktober 2007, 23:06   #60
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
De "onzin" die de communisten verkondigen is gelijkheid voor iedereen en het vernietigen van de armoede.
Vernietigen van armoede door de armen in goelags te stoppen hé! En een aanhanger van dat beestachtig systeem komt daarna hier lesjes in moraal geven!
Wat een grapjas bent u! Zéér zwarte humor.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be