![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stop aub eens met alwetende te spelen, ik BEN een communist. Maar van jou kan ik niet verwachten dat je zelfs al maar weet wat communisme inhoudt, laat staan dat je mij zou kennen.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Ja..... en dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Alles weet ik niet, maar als jij een communist bent, dan eet ik mijn hoed op.
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Bolsjewiek stelde :
Citaat:
Dus Bolsjewiek, je beweert dus dat : "het rode rijk is ten onder gegaan door gebrek aan gezond verstand ..." Want, Bolsjie, tracht eens iets méér te weten te komen over : - de commie behandeling van Kirgiezen gastarbeiders in de commie industriesteden - bloederig en branderig; - de commie behandeling van de Uzbeken gastarbeiders bij de werken in de omgeving van het Aral Meer - bloederig en branderig: - de commie kolionalisering van Kazachstan - Léopold Deux, was er een verdoken, illegaal wijn drinkend koorknaapje bij, in vergelijking. Bron ? Zoek in de richting : KGB-archief Leningrad. Beste Groeten.
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 5 september 2007 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Laat ons het volgende doen met de moslims:
1. Ontzag inboezemem in de harten van de moslims. Hun hoofd en alle toppen van hun vingers af slaan! 2. De moslims doden waar we zo ook vinden en hen grijpen en belegeren en op hen loeren vanuit elke hinderlaag. 3. Wanneer we de moslims in oorlog ontmoeten, hun nek treffen en wanneer we ze overwonnen hebben hen vastbinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Infidel stelde :
Citaat:
Infidel, persoonlijk vind ik die op zijn minst zorgwekkend Barbaars !!! Ik schrijf je dit als steunend en werkend lid van de : dierenbescherming. Géén Groeten.
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA
Laatst gewijzigd door Lord Snooty : 6 september 2007 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle Koran 8:12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af." Koran 9:5 Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Koran 47:4 Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast. En wanneer de oorlog opgehouden is, laat hen dan vrij uit gunst of voor een losprijs. Zo zij het. Je kunt ze zelf nalezen op www.koranonline.nl Voor alle duidelijk ik sta hier zelf niet achter. Just making a point. Laatst gewijzigd door Infidel : 6 september 2007 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Islam heeft nooit een geestelijke verlosser gekend, maar enkel één profeet, die dan nog oorlog predikte. Als de Christenen zouden moeten terugvallen op het oude testament, en dat zijn véle profeten, zou de situatie ook niet leefbaar zijn. Jezus bracht echter een leer van verzoening, en de moslims moeten beseffen dat zijn woorden ook voor hén waarde hebben. Mohamed zelf erkent hem als profeet van Allah. Jammer dat hij teruggreep naar oudtestamentische dingen om zijn volk een religie te geven, en minder acht sloeg op de goedheid van God...
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En zoals je zelf aangeeft is er inderdaad een Nieuw Testament. Het Oude Testament was een verbond tussen de Joden en God. Het Nieuwe Testament een verbond tussen God en hele mensheid, dat het Oude Testament minder waarde gaf, waardoor Christenen niet hoeven terug te vallen op het OT. Van "oog om oog, tand om tand", naar "heb uw naaste lief". Een christen die agressie tegen anderen doet, werkt tegen zijn godsdienst. Een moslim die agressie tegen anderen doet (lees niet-moslims), doet niet verkeerds tegen zijn godsdienst. De Jezus in de Koran, is niet dezelfde als die uit de Bijbel, enkel in naam. Hetgeen ik gedaan heb, is trouwens gepikt van Ali Sina (ex-moslim) in een debat met Yamin Zakaria (Iman). De volledige redenering kun je hier lezen: http://www.faithfreedom.org/debates/YaminZakariap8.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Ik haat commies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zinloze discussie. De ander heeft het gedaan. Wij wassen onze handen in onschuld. Typisch voor alle politieke ideologen en van alle tijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() 90% van de discussies zijn zinloos, omdat mensen andere definities aan woorden en begrippen geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Wat sommigen hier met moslims willen doen, is hun zaak. Persoonlijk zou ik enkel de elementen die hier zitten om terreur te zaaien en de ondankbare schepsels, die tegen hun geboorteland, dat hen kansen genoeg biedt, keren, terug sturen naar het land van hun afkomst/voorouders en ze daar hun woede laten uitzweten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |