Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2009, 13:59   #641
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wat mensen al niet doen om zichzelf een soort autoriteit aan te meten... Zij kent één buurmeisje die kanker had, dus kan zij nu met autoriteit over het onderwerp spreken en moet al de rest zwijgen...
neenee schatje.

ik ken verschillende mensen die kanker hebben of hadden.
ik ken toevallig een buurmeisje dat recent is overleden en niet tegen het dragen van een pruik kon, terwijl ze de chemokuur kreeg. Verder hoeft er geen commentaar gegeven want ze heeft die kuur niet overleefd.

Maar ochgot! als het over marierose morel gaat hoeven we daarmee geen rekening te houden, enkel de kopvod waarmee ze haar hoofd bedekt is van belang.

mensen toch! als ik sommigen zo bezig hoor, dan word ik straks nog lid van het VB bovenop. (en jullie weten toch wel dat mijn stemgedrag is verschoven DANKZIJ de commentaren van die politiek correctelingen en van de marokkanen op een marokkaans forum? mijn ogen zijn gewoonweg opengegaan door jullie reacties!).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 15:44   #642
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het was in een ander bericht dat anoniempje dit ook al bewees, maar als je al afscheid genomen had, heb je dit waarschijnlijk niet gelezen.
Anoniempje heeft nergens wat bewezen - nergens een naam van een (1!) ziekenhuis in België waar ik naar vroeg gegeven - waar Joden koosjer voedsel 'eisen' en moslims NIKS 'eisen' - DAT was namelijk háár stelling - heb JIJ waarschijnlijk ergens gemist.
Zelfs dat laatste bericht met die link naar een Nederlands ziekenhuis met ook nog wat uitleg over ziekenhuizen in Frankrijk is geen bewijs van háár stelling!

NU moogt gij weer.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 16:05   #643
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Raf : 1 juni 2009 om 16:07.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 16:11   #644
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
neenee schatje.

ik ken toevallig een buurmeisje dat recent is overleden en niet tegen het dragen van een pruik kon, terwijl ze de chemokuur kreeg. Verder hoeft er geen commentaar gegeven want ze heeft die kuur niet overleefd.

Maar ochgot! als het over marierose morel gaat hoeven we daarmee geen rekening te houden, enkel de kopvod waarmee ze haar hoofd bedekt is van belang.

mensen toch! als ik sommigen zo bezig hoor, dan word ik straks nog lid van het VB bovenop. (en jullie weten toch wel dat mijn stemgedrag is verschoven DANKZIJ de commentaren van die politiek correctelingen en van de marokkanen op een marokkaans forum? mijn ogen zijn gewoonweg opengegaan door jullie reacties!).
Wat mensen al niet doen om zichzelf een soort van autoriteit aan te meten... *KNIP*

Geen persoonlijke aanvallen!

Laatst gewijzigd door Akira : 1 juni 2009 om 20:25.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 16:25   #645
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat - dát is dus het bewijs - dat jij gevonden hebt na zoveel tijd - dat Joden in ziekenhuizen in BELGIË koosjer voedsel 'eisen' - moslimfratsen hebben dus - nice try groot licht - try again - of nee, liever niet, laat maar - ik had eigenlijk al na je 3de post 'afscheid' van jou genomen - dus quote me niet meer - je hebt jezelf al bewezen!
Nee, kind, dat is geen bewijs. Het bewijs is en blijft elk ziekenhuis met Joodse patiënten. Van zodra jij je Nederlands oppoetst, zul je dat begrijpen. Trouwens, als het Joods blad zelf zegt dat er Kosher voedsel wordt geleverd aan die ziekenhuizen, hoe kan jij dat dan ontkennen? Jij moet niet volwassen worden, jij moet je bijscholen.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 16:27   #646
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
neenee schatje.

Ok dus jij dreigt hier dat je lid wordt van VB? Doe dat dan. Ik ga mijn mening niet achter stoelen of banken zitten, vrezend dat jij voor het VB gaat stemmen. Doe dat gewoon. En geef al die mensen hier gelijk, die zeggen dat Morel slechts stemmen hoopt te vergaren door haar verschijning met een hoofddoek in het Parlement.
Oud 1 juni 2009, 16:29   #647
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Wat mensen al niet doen om zichzelf een soort van autoriteit aan te meten... *KNIP*

Geen persoonlijke aanvallen!
En dan spreken zij over intolerantie tov homo's door moslims.

Dom Vlaanderen spreekt.

Laatst gewijzigd door Akira : 1 juni 2009 om 20:27.
Oud 1 juni 2009, 16:34   #648
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Anoniempje heeft nergens wat bewezen - nergens een naam van een (1!) ziekenhuis in België waar ik naar vroeg gegeven - waar Joden koosjer voedsel 'eisen' en moslims NIKS 'eisen' - DAT was namelijk háár stelling - heb JIJ waarschijnlijk ergens gemist.
Zelfs dat laatste bericht met die link naar een Nederlands ziekenhuis met ook nog wat uitleg over ziekenhuizen in Frankrijk is geen bewijs van háár stelling!

NU moogt gij weer.
Dat was geen link naar een Nederlands ziekenhuis. Ik vind het niet erg om je Nederlands wat op te frissen. Ik merk dat jouw (on)kennis van het Nederlands je foute conclusies doet trekken, en dat je achterblijft in het debat.

De Joodse Centrale is een Belgische vereniging, die er onder andere voor zorgt dat er kosher voedsel wordt geleverd in de Antwerpse ziekenhuizen. Dat komt omdat de Joodse populatie geen ziekenhuiseten wenst, en kosher voeding eist. In het Antwerpse wordt dit vaak gezien. Moslims nemen het vegetarisch menu, en op vrijdag het vismenu. Er is geen halalservice voor moslims in de ziekenhuizen.

Begrijp je dat? Of moet ik het nog simpeler uitleggen?
Oud 1 juni 2009, 16:39   #649
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht

Dom Vlaanderen spreekt.
Dom achterlijk bekrompen vlaanderen spreekt.

Laatst gewijzigd door De Waal : 1 juni 2009 om 16:40.
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 16:57   #650
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:

Dom Vlaanderen spreekt.

*KNIP*
Ik plak geen aarzen dicht met colle-tout zoals uw 'tolerante' geloofsbroeders doen.

Laatst gewijzigd door Akira : 1 juni 2009 om 20:28.
Oud 1 juni 2009, 17:07   #651
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
*KNIP*
Ik plak geen aarzen dicht met colle-tout zoals uw 'tolerante' geloofsbroeders doen.
Dus enkel vrouwen spreken over hoofddoeken? Eén van jouw intolerante soortgenoten maakte ook een dergelijk domme opmerking: iemand met kanker zou de aanbevelingen rond nazorg chemotherapie moeten schrijven.

Jij denkt dat jouw intolerant gedrag tov homo's nog door de beugel kan omdat er geen plakband aan te pas komt? Is dit de parodie op het echte forum, waar ik veel positiefs over had gehoord?

Laatst gewijzigd door Akira : 1 juni 2009 om 20:28.
Oud 1 juni 2009, 17:10   #652
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
*KNIP*
Dat is ern één van het soort dat een gynaecoloog een vrouw moet zijn, omdat een mannelijk exemplaar niets weet over baringspijnen.

Laatst gewijzigd door Akira : 1 juni 2009 om 20:29.
Oud 1 juni 2009, 17:19   #653
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus enkel vrouwen spreken over hoofddoeken?
Maar poezeke, ik weet dat het in jouw machocultuur schering en inslag is dat mannen zich bemoeien met de bedekking van de erogene zone op het hoofd van hun madam, in onze cultuur worden mannen die daarmee bezig zijn beschouwd als KNIP.
En wat er in jouw intolerante cultuur met homo's gebeurt, hoeven we niet eens op te sommen.
Oud 1 juni 2009, 17:28   #654
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was geen link naar een Nederlands ziekenhuis. Ik vind het niet erg om je Nederlands wat op te frissen. Ik merk dat jouw (on)kennis van het Nederlands je foute conclusies doet trekken, en dat je achterblijft in het debat.

De Joodse Centrale is een Belgische vereniging, die er onder andere voor zorgt dat er kosher voedsel wordt geleverd in de Antwerpse ziekenhuizen. Dat komt omdat de Joodse populatie geen ziekenhuiseten wenst, en kosher voeding eist. In het Antwerpse wordt dit vaak gezien. Moslims nemen het vegetarisch menu, en op vrijdag het vismenu. Er is geen halalservice voor moslims in de ziekenhuizen.

Dáár ging het helemaal NIET om - wat er 'geleverd' werd of niet - of er halal 'beschikbaar' was of niet - het ging om JOUW stelling dat Joden het koosjer menu EISEN en moslims EISEN niet - daar was het MIJ om te doen - moslims 'eisen niet, nooit, nergens wat - Joden, 't zijn de Joden, altijd de Joden geweest - dát was mijn punt en dat is héél wat simpeler dan jouw 'verdraaide' stelling waar je nu mee komt aanzetten.
Je wéét dat ik de posts terug opzoek, heb ik eerder al gedaan (en toen gaf je er ook een andere draai aan) - maar zoals ik eerder al zei - goodbye ... and don't forget to pray!
Oud 1 juni 2009, 17:34   #655
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

en wie betaalt dat kosher eten dat de Joodse "centrale"(???) dan zèlf bestelt en zèlf komt afleveren?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2009 om 17:41.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 17:39   #656
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

De patient zelf Circe - maar dat is 'bewijs' dat Joden hun koosjer menuutje 'eisen'! Really

Citaat:
Kost
Wat kost het nu om koosjer eten te krijgen in het ziekenhuis? De Centrale voor Joodse Weldadigheid hanteert een prijs van €12,39 per warme maaltijd. Een ontbijt of een avondmaal worden niet geleverd. Daar dient de patiënt dan zelf voor te zorgen. Zo geraak je toch snel aan €20 per dag.
Bewijs hoor.
Oud 1 juni 2009, 18:21   #657
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Maar poezeke, ik weet dat het in jouw machocultuur schering en inslag is dat mannen zich bemoeien met de bedekking van de erogene zone op het hoofd van hun madam, in onze cultuur worden mannen die daarmee bezig zijn beschouwd als KNIP.
En wat er in jouw intolerante cultuur met homo's gebeurt, hoeven we niet eens op te sommen.
Ik zou durven zweren dat die machocultuur van jou afkomstig is, als ik de zielige manier bekijk waarop jij mij aanspreekt.

Iedereen mag een mening hebben over een hoofddoek, of denk jij dat er in jouw favoriete politieke partij een apart departement van vrouwen is die zich over dat thema buigt?

Wat is mijn cultuur trouwens? Misschien dat je dat eens wat kan verduidelijken.
En hoe mijn cultuur tov homo's staat spreekt jouw intolerante en van lage scholing getuigende manier van spreken over hen niet goed.

Laatst gewijzigd door anoniempje : 1 juni 2009 om 18:28.
Oud 1 juni 2009, 18:24   #658
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dáár ging het helemaal NIET om - wat er 'geleverd' werd of niet - of er halal 'beschikbaar' was of niet - het ging om JOUW stelling dat Joden het koosjer menu EISEN en moslims EISEN niet - daar was het MIJ om te doen - - dát was mijn punt en dat is héél wat simpeler dan jouw 'verdraaide' stelling waar je nu mee komt aanzetten.
Je wéét dat ik de posts terug opzoek, heb ik eerder al gedaan (en toen gaf je er ook een andere draai aan) - maar zoals ik eerder al zei - goodbye ... and don't forget to pray!
moslims 'eisen niet, nooit, nergens wat - Joden, 't zijn de Joden, altijd de Joden geweest

Ah over het verdraaien van stellingen gesproken. Een ziekenhuismilieu is niet gelijk aan "nooit en nergens". Misschien dat je iemand kan vragen om de posts hier wat te vereenvoudigen naar jouw intellectueel niveau, zodat elke post niet 8 keer moet worden uitgelegd tot jij het begrijpt.

Jij wil weten in welke ziekenhuizen Joden kosher voedsel eisen, ik antwoord daarop elk ziekenhuis met Joodse patiënten in het Antwerpse. Is dat niet begrijpelijk? Jouw probleem, kind!
Oud 1 juni 2009, 18:25   #659
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
en wie betaalt dat kosher eten dat de Joodse "centrale"(???) dan zèlf bestelt en zèlf komt afleveren?
Ja, wie betaalt de verpleging die het eten moet gaan halen (want ze leveren het niet tot op de kamer), en die het dan nog eens moet opwarmen. Een doordenkertje.

En wie betaalt de maaltijdsrekeningen van de moslims, denk je? Wie zou ze betalen mocht het halal maaltijden worden?

Laatst gewijzigd door anoniempje : 1 juni 2009 om 18:35.
Oud 1 juni 2009, 18:28   #660
anoniempje
Gouverneur

Standaard

En alsof dat niet genoeg is, wilt de Joodse gemeenschap dat de ziekenhuizen mee betalen voor dit koshere voedsel.

Het zou natuurlijk een mooi gebaar zijn indien de overheid of de ziekenhuizen ook bij ons hier iets aan doen. De ziekenhuizen zouden op zijn minst kunnen meebetalen voor de koosjere maaltijden omdat er in hun ‘hotelkosten’ sowieso een bedrag begroot werd voor de gewone maaltijden. Een bedrag dat ze thans niet besteden.

Moest zulke eis van moslims komen, zou je de intolerante ganzen hier wel anders zien spreken. Hypocrisie alom!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be