![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja ik moet dat vragen.
Kan jij nooit is gewoon simpelweg antwoorden? Je bent echt vermoeiend weet je. |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Elke discussie met jou draait uit op een eindeloos welles-nietes spelletje. ik voel me daar te oud voor.
![]() |
![]() |
#644 |
Partijlid
|
![]() Amerika steunt heel wat dictaturen. Dat Saddam een dictator is, is geen reden. Dan moeten ze dictaturen ook niet steunen dus het klopt gewoon niet, dat kan niet de reden zijn. De olie is de belangrijkste reden en eveneens de controle hebben in de regio ... Amerika heeft europa onder de vleugels, ze willen verder oostwaarts het midden-oosten onder hun controle krijgen. Amerika is een IMPERIALIST. Ze verwerpen regimes die hen niet gezind zijn, ze steunen daarvoor de oppositie en bevoorraden die met wapens. Amerika heeft heel veel bloed aan de handen.
wat betreft pedofilie, bij allochtonen gebeurt dat amper. Het zijn vooral autochtonen, belgie is in heel de wereld bekend als een pedofielenland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Partijlid
|
![]() rikbe, de quote van moraal en dubbele moraal past niet bij je, jij hebt slechts halve moraal : als de anderen doden is het crimineel, als jouw "soort" mensen doodt is het geoorloofd.
En het feit dat je george orwell citeert is een belediging voor george orwell. George orwell was tegen machtsmisbruik, jij bent voor machtsmisbruik (remember : voor eigen profijt de zwakkere doden en bestelen, the law of the fittest) Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 3 januari 2010 om 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Bedankt om dat alvast even te verduidelijken ![]() Dat terzijde heb je nog steeds niet op mijn vraag geantwoord. Allochtonen komen dagelijks meermaals in de krant omwille van misdrijven. Vind u zelf niet dat zij een probleemgroep vormen in België? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Partijlid
|
![]() autochtonen plegen ook misdrijven, kinderverkrachting is toch niet van de minste misdrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dus u vind niet dat allochtonen een probleemgroep vormen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Partijlid
|
![]() De allochtonengroep is geen probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik wist dat deze woorden van jou slechts loze uitspraken waren.
Citaat:
Is duidelijk voor mij dat er met jou niet te praten valt, dank je ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Mag het sterkere Duitsland het zwakkere Belgie binnenvallen om er zelf rijker van te worden ?" Ik denk dat het duidelijk is. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....63#post4458063 Gelieve dan nooit meer mij een vermeende mening toe te schrijven. http://forum.politics.be/showthread....47#post4521947 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dus nogmaals wat vindt jij dan van de oorlog in Irak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooruit dan maar; hoe moet het Vlaams onderwijs georganiseerd worden om de sociaal economische ongelijkheid tussen leerlingen uit te schakelen? Ben benieuwd! Geen stukjes uit niet ter zake doende studies, maak u eens moe en bedenk zelf hoe het moet! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....14#post4521214 Hier waren we gebleven. Je kan in die draad nog altijd reageren. Verder zie ik niet in waarom ik geen antwoorden zou mogen vinden in studies. Je stelling dat die studie niet ter zake zou zijn; is er toch over; hoe zou ik er anders oplossingen in kunnen vinden. http://forum.politics.be/showthread....94#post4520894 Ook hierop kan je in die draad nog altijd reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is ontzettend storend in de discussie en u werd daar reeds voor op de vingers getikt dacht ik. Wat heeft dit te maken met het onderwerp van deze draad?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 januari 2011 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....37#post5201537 Ik mag toch nog wel aantonen dat hij verkeerd is bij zijn voorstelling van de feiten. edit : Jij quote hier een post van mij van een jaar geleden, waarin ik verwijs naar post van de dag en van 2 dagen ervoor; en dan verwijt je mij om oude posts boven te halen! Waar werd ik op de vingers getikt voor het verwijzen naar oude draden? Ik denk dat jij iets verkeerd begrepen hebt. Laatst gewijzigd door artisjok : 3 januari 2011 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lamleggen en blijven herhalen, zaken opvissen die allang afgesloten zijn, niet antwoorden op vragen, welles en nietes spelletjes, en dan raar opkijken wanneer mensen u links laten liggen in discussies! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Banneling
|
![]() je vergat nog het melden van een "overtreding" in een DRIE JAAR OUD bericht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote islamofoob uithangen, maar tegelijkertijd zelfs niet durven zeggen tegen de leraar of directeur dat je niet wil dat je kinderen naar de moskee gaan! ![]() Onze forumhelden zijn weer bezig. Ze zijn even belachelijk als deze mensen: http://www.youtube.com/watch?v=lOM6Y_Xiz9w |
|
![]() |
![]() |