![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Behalve A Die heeft er 100 bv Wie tegen vrije drugs is, dat is een maffia-vriendje (zoals ik) Eeen maffia-vriendje, dat is dus iemand die bereid is alle steun te geven aan het oppakken en veroordelen en uitschakelen en opsluiten van de drugsmaffia.... begrijpe wie kan, over de argumentatietechnieken van A. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 december 2011 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je beweerde Dat initiëren eiste Artisjok in een andere draad ook op voor andere drugs.Maar je kan daarvoor geen citaat geven. Je komt af met "Ouwe lulkoek, over dat citaat hebben we al halve draden gevuld." wat overduidelijk gelul is. Terwijl je op zoek gaat, naar een citaat om je bewering aan te tonen, geef ook het citaat met link waar ik je "maffia-vriendje" zou genoemd hebben. Als je dat niet kan, mag ik je schrijfsel "gelul" noemen. Of hoor je liever "lulkoek"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie. staat er in het forumreglement Bovendien klopt jouw onbeleefde formulering inhoudelijk helemaal niet. We houden ons aan de wet Staat daar juist boven. Ik hou me strikt aan de drugswet. Jij doet niets dan daartegen fulmineren, en reclame te maken voor vrij druggebruik, zonder te willen toegeven dat je de wet overtreedt. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 december 2011 om 11:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geldt voor cannabis wat an sich geen enkel lichamelijk gevolg heeft buiten de typische rokerskwalen en die kunnen perfect vermeden worden met een vaporizer. Andere drugs zijn vergelijkbaar en zijn een stuk minder tot niet schadelijk in een legaal circuit. Bovendien kan je net zomin mensen verbieden drugs te gebruiken, als hen verbieden om seks te hebben. Waarom zou het ook? Drugs gebruiken is leuk. Is het echt zo erg om na een zware werkdag of in het weekend wat te ontspannen? Wat is er mis met kiezen wat je wil doen zonder dat iemand daar iets mee te maken heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet een land nemen waar het verboden is, het legaliseren en het verschil in gebruik tellen. Dat is de enige goede parameter. Ik kan anders ook stellen dat het verbod in Saoudi-Aranbë uitstekende resultaten geeft. Maar dat zult u ook niet aanvaarden als argument. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 december 2011 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bijgevolg vind ik uw overtuiging, of u nu religieus geinspireerd bent of gewoon van opvoeding uit een vorm van "moraliteit" hebt die ik niet deel, behoorlijk afgeschreven, out-dated en zelfs dom. Uw overtuiging, mocht ze gedeeld zijn door een meerderheid (gelukkig niet) kost handenvol geld aan de maatschappij, onder meer door een nutteloze oorlog tegen drugs in stand te houden, alsook vele ongewenste kinderen (verbieden adoptie) en ongelukkige koppels (verbieden huwelijk en adoptie door adequate partners). Immers het is bewezen dat legalisering van drugs zeer veel geld zal uitsparen. Dit is in deze en andere threads veelvuldig bewezen. Het is zelfs ter sprake gekomen op de europese toppen als crisismaatregel om drugs te legaliseren! Het verschil is dat ik u niet verbied een domme mening/moraal te hebben. U bent vrij te doen wat u wil, zolang u geen derden ermee schaadt. Aan de andere kant verbiedt u mij dingen te doen die niemand schaden. Iedereen heeft het recht om op zijn eigen manier dom te zijn. Bij mij is dat drugs en een promiscue levensstijl, bij u is dat conservatisme. Maar alsjeblieft, laten we mekaar niets verbieden. U doet lekker wat u wil, en ik ook. Het keurmerk is of er derden bij geschaad worden en dat is in bij legalisatie niet aan de orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Minister-President
|
![]() Repressie ook niet. Maar legalisering lost 100% van de criminaliteit op, zeer veel van de doden en verslaafden, zorgt voor inkomsten en laat toe een degelijk beleid te voeren. Dit zijn duidelijke en onmiskenbare voordelen. Repressie maakt dit alles juist erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Banneling
|
![]() @A:
Mensen als Albrecht jaag je weg door jouw minabele argumentatiestijl. ![]() Van Freelancer ben je nu ook verlost. Ik zal dus mijn gelul moeten verdubbelen als maffia-vriendje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Drugs echter, die zijn nergens voor nodig. Citaat:
Eens zien of zij begrip zal kunnen opbrengen voor uw standpunt terzake. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn er ondertussen mensen die ons lichaam illegaal willen maken, gezien ons lichaam nu eenmaal drugs aanmaakt... ![]() Eigenlijk best interessante casestudies.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 15 december 2011 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |