Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2007, 13:00   #681
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als argument ter verdediging van onbeleefdheid kan dat dit tellen.

Is er soms al ooit iemand doodgegaan van zijn parlementaire tegenstander beleefd te hand te drukken?
Parlementairen gaan daar niet dood van, maar de mensen die door die parlementairen hun handjes schudden al zijn ter dood veroordeeld geweest en nog dagelijks sterven door parlementaire beleefdheid, kan ik echt niet op één hand tellen.

Ik vind dus dat zelfs het VB zich beter openlijk duidelijk afkeurend opsteld tegenover hun parlementairen tegenstanders en dit handjes geven aan de mensen wiens bloed ze eigelijk wel lusten, ook beter achterwegen laten.
Het gaat tenslotte om de overlevingstrijd van de Belgische autochtone bevolking.

Eens zien hoe rap de andere in hun gat gebeten zullen zijn. Als men openlijke vijandigheid laat zien aan de VLD en Groen!

Vergeet niet, dat Dewinter ooit in een kogelvrije glazen kooi een debat heeft moeten voeren, of anders wilden de andere gewoon niet dat hij aanwezig was.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 13:01   #682
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht al dat het enkel op zijn Vlaams Belangs roepen aan de kant was toen jij het tot twee of drie keer toe vertikte om zélf iets voor te stellen toen ik je daar om vroeg, en de voorstellen van Jozef Osteyn jou niet bevielen.
Enkel het voorstel van Meyrem Almaci om een 'dialoog op te zetten binnen de moslimgemeenschap' om hen ervan proberen te overtuigen dat er bij zo'n huwelijken vaak een onoverbrugbare kloof is, vond genade in jouw ogen. En wie zijn wij om te denken dat er nog iets anders mogelijk MOET zijn, nietwaar?

Als de moslimgemeenschap intussen trouwens nog altijd niet in staat is om ook zonder 'dialoog' die kloof te zien, dan WIL ze die kloof niet zien en is de moslimgemeenschap ook niet te overtuigen.
Ten eerste viel ik bijna uit mijn stoel toen Almaci met deze openbaring kwam, en ten tweede vraag ik me dus ook af waarom de allochtonenbevolking daar inderdaad zèlf niet opkomt.
zou het misschien kunnen omdat ze hier al decennialang geleerd hebben dat �*lle aanpassingsmoeilijkheden enkel en alleen de schuld van die gore racisten zijn?
Zoals de spallochtoon duidelijk opmerkte: achterstand is niet het gevolg van het feit dat ze geen gebenedijd woord Nederlands verstaan als ze naar het eerste studiejaar gaan (waarom zouden ze trouwens naar de kleuterklas moeten gaan? zelfs enige voorbereiding op het eerste studiejaar hebben hun bolleboosjes niet nodig), maar alles is gewoon het gevolg van racisme en discriminatie.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 13:27   #683
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ten eerste viel ik bijna uit mijn stoel toen Almaci met deze openbaring kwam, en ten tweede vraag ik me dus ook af waarom de allochtonenbevolking daar inderdaad zèlf niet opkomt.
zou het misschien kunnen omdat ze hier al decennialang geleerd hebben dat �*lle aanpassingsmoeilijkheden enkel en alleen de schuld van die gore racisten zijn?
Zoals de spallochtoon duidelijk opmerkte: achterstand is niet het gevolg van het feit dat ze geen gebenedijd woord Nederlands verstaan als ze naar het eerste studiejaar gaan (waarom zouden ze trouwens naar de kleuterklas moeten gaan? zelfs enige voorbereiding op het eerste studiejaar hebben hun bolleboosjes niet nodig), maar alles is gewoon het gevolg van racisme en discriminatie.
Je moet daarom echt niet van je stoel vallen hoor.

Ik kan je zelfs op een simpele manier bewijzen, dat de achterstand van die kinderen enkel en alleen de schuld is van de autochtone Belgische bevolking.

Zij weten dat de allochtone kinderen enkel Arabisch spreken en begrijpen en de Vlaming staat er om bekend, dat hij veel talig is en snel andere talen aanleert.
Dus wees nu eens eerlijk, hoeveel autochtone leerkrachten ken jij die vloeiend Arabisch spreken en schrijven. En hoeveel ken je er die hun lessen willen aanpassen naar de taal van de kinderen waar ze les aan geven.
Daar komt bij, dat de meeste autochtone kinderen reeds 3�*4jaar op school zitten, voor zij de Arabisch sprekende kinderen in hun klas krijgen, zij hadden dus reeds 3�*4 jaar de tijd om Arabisch te leren.
Dan hadden de lessen in de basisschool reeds lang geleden in het Arabisch kunnen worden gegeven.
Maar nee, de autochtone is gewoon een veel te grote egoist en racist om ook maar enige moeite te willen doen, om de allochtone hun taal te leren en zo te zorgen dat die kinderen geen achterstand hebben.
De Vlamingen vertikken het gewoon om hun kinderen Arabisch te leren, hoewel zij dus wel bekend staan om hun meertaligheid en hun snel aanleren van andere talen.

Het is dus idd jou en mijn schuld dat die kinderen een achterstand hebben, wij vertikken het immers van onze kinderen Arabisch te leren.

Je moet begrijpen dat zij de arme bevolking zijn, die zijn moeten gaan lopen van armoede en honger uit hun eigen land. Het is dus een kleine inspanning die ze vragen, om hun kinderen toch in hun moedertaal te mogen blijven opvoeden en zo toch de band met het thuisland te kunnen behouden.
Oud 25 mei 2007, 13:33   #684
Blackwidow
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Je moet daarom echt niet van je stoel vallen hoor.

Ik kan je zelfs op een simpele manier bewijzen, dat de achterstand van die kinderen enkel en alleen de schuld is van de autochtone Belgische bevolking.

Zij weten dat de allochtone kinderen enkel Arabisch spreken en begrijpen en de Vlaming staat er om bekend, dat hij veel talig is en snel andere talen aanleert.
Dus wees nu eens eerlijk, hoeveel autochtone leerkrachten ken jij die vloeiend Arabisch spreken en schrijven. En hoeveel ken je er die hun lessen willen aanpassen naar de taal van de kinderen waar ze les aan geven.
Daar komt bij, dat de meeste autochtone kinderen reeds 3�*4jaar op school zitten, voor zij de Arabisch sprekende kinderen in hun klas krijgen, zij hadden dus reeds 3�*4 jaar de tijd om Arabisch te leren.
Dan hadden de lessen in de basisschool reeds lang geleden in het Arabisch kunnen worden gegeven.
Maar nee, de autochtone is gewoon een veel te grote egoist en racist om ook maar enige moeite te willen doen, om de allochtone hun taal te leren en zo te zorgen dat die kinderen geen achterstand hebben.
De Vlamingen vertikken het gewoon om hun kinderen Arabisch te leren, hoewel zij dus wel bekend staan om hun meertaligheid en hun snel aanleren van andere talen.

Het is dus idd jou en mijn schuld dat die kinderen een achterstand hebben, wij vertikken het immers van onze kinderen Arabisch te leren.

Je moet begrijpen dat zij de arme bevolking zijn, die zijn moeten gaan lopen van armoede en honger uit hun eigen land. Het is dus een kleine inspanning die ze vragen, om hun kinderen toch in hun moedertaal te mogen blijven opvoeden en zo toch de band met het thuisland te kunnen behouden.
Rofl, en dan vooral -> die zijn moeten gaan lopen van armoede en honger uit hun eigen land

Probleemjongeren zijn meestal tweede & derde graad's allochtonen. WAAROM OH WAAROM zijn het enkel moslim-jongeren? Opvoeden in moedertaal is geen probleem, maar als verstandig ouder ga je er toch alles aan doen om je kind de taal van het land aan te leren? DOCH als het bvb importbruidjes zijn, dan kunnen ze zelf de taal niet eens spreken. Dus kunnen ook niets aanleren aan de kinderen. STOP gewoon met deze allochtonen in een slachtofferrol te duwen. Ik denk dat er genoeg instellingen zijn die deze mensen willen en kunnen helpen.

Indien jij dit niet vind, stem dan zeker op vlaams belang. Want alle wetten (en de huidige situatie) zijn gestemd door de huidige partijen (en vorige regeringsleiders)
Blackwidow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 13:34   #685
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Onzin, er is geen enkele rechtsregel geschonden uit een verdrag met betrekking tot de mensenrechten, dat directe werking heeft.
Ook de vrije partnerkeuze niet.
Dan vrees ik dat je de mensenrechten niet goed kent:

Citaat:
Artikel 12

Niemand zal onderworpen worden aan willekeurige inmenging in zijn persoonlijke aangelegenheden, in zijn gezin, zijn tehuis of zijn briefwisseling, noch aan enige aantasting van zijn eer of goede naam. Tegen een dergelijke inmenging of aantasting heeft een ieder recht op bescherming door de wet.

Citaat:
Artikel 16

Zonder enige beperking op grond van ras, nationaliteit of godsdienst, hebben mannen en vrouwen van huwbare leeftijd het recht om te huwen en een gezin te stichten. Zij hebben gelijke rechten wat het huwelijk betreft, tijdens het huwelijk en bij de ontbinding ervan.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 13:37   #686
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lees eens goed wat ik gepost heb.
Dat heb ik gedaan. En ik herhaal mijn uitspraak: Denk je nu echt dat de mensen in het zuiden niet hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van het noorden?
Oud 25 mei 2007, 13:43   #687
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel.
Eeen van de punten ging zelfs expliciet over 'de strikte beperking van gezinshereniging tot huwelijkspartner en eventuele minderjarige kinderen (geen verblijfsrechten voor ouders, meerderjarige kinderen, of andere familie).
Ja, Knuppeltje, maar ik had het dus de hele tijd over maatregelen om het trouwen met partners van het land van herkomst tegen te gaan hé. En daar zie ik dus geen enkele aanvaardbare wettelijke ingrepen.

Niet dat ik het met die beperking van gezinshereniging eens ben...
Oud 25 mei 2007, 13:44   #688
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edina
Dan vrees ik dat je de mensenrechten niet goed kent:
Citaat:
Citaat:
Artikel 12

Niemand zal onderworpen worden aan willekeurige inmenging in zijn persoonlijke aangelegenheden, in zijn gezin, zijn tehuis of zijn briefwisseling, noch aan enige aantasting van zijn eer of goede naam. Tegen een dergelijke inmenging of aantasting heeft een ieder recht op bescherming door de wet.
Wie wil zich inmengen? Waar staat dat iedereen het recht heeft op een verblijfsvergunning?

Citaat:
Citaat:
Artikel 16

Zonder enige beperking op grond van ras, nationaliteit of godsdienst, hebben mannen en vrouwen van huwbare leeftijd het recht om te huwen en een gezin te stichten. Zij hebben gelijke rechten wat het huwelijk betreft, tijdens het huwelijk en bij de ontbinding ervan.
ze mogen huwen met wie ze willen, alleen krijgen ze slechts onder bepaalde voorwaarden een verblijfsvergunning.
Het staat iedereen vrij om in het land van hun herkomst te gaan wonen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 13:45   #689
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor zover ik weet was Noord Afrika helem�*�*l niet arabisch. Qua kolonisatie kan je dus wel stellen dat deze niet enkel gelukt is daar, maar zelfs blijvend.
In die mate zelfs dat de oorspronkelijke taal van de Egyptenaars (koptisch) zelfs praktisch verdwenen is.

En over slavernij gesproken: het is je precies ontgaan dat de arabische slavenhandelaars niet enkel eeuwen langer hun slaven zijn komen halen in Afrika maar dat ze bovendien een veelvoud aan slaven hebben opgepikt.

Dat de Amerikaanse maatschappij gekleurd is en de arabische amper zal je ook niet ontgaan.
Blijkbaar had je toch meer geluk als je in de amerikaanse katoenplantages kon werken dan als je als gecastreerde (10% overleefde het) arabische slaaf je leven mocht leiden.

Maar ja, dat zal dus weer een verrijking geweest zijn zeker?
Compleet naast de kwestie, maar dat had je hopelijk zelf wel begrepen. Ik veronderstel dat je dus geen degelijke argumentatie hebt om te weerleggen dat niet enkel "wij" hebben bijgedragen tot onze ontwikkeling.
Oud 25 mei 2007, 13:49   #690
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht al dat het enkel op zijn Vlaams Belangs roepen aan de kant was toen jij het tot twee of drie keer toe vertikte om zélf iets voor te stellen toen ik je daar om vroeg, en de voorstellen van Jozef Osteyn jou niet bevielen.

Enkel het voorstel van Meyrem Almaci om een 'dialoog op te zetten binnen de moslimgemeenschap' om hen ervan proberen te overtuigen dat er bij zo'n huwelijken vaak een onoverbrugbare kloof is, vond genade in jouw ogen. En wie zijn wij om te denken dat er nog iets anders mogelijk MOET zijn, nietwaar?
Ik heb wel degelijk ook andere zaken naar voor gebracht. Je moet het natuurlijk willen lezen.

Citaat:
Als de moslimgemeenschap intussen trouwens nog altijd niet in staat is om ook zonder 'dialoog' die kloof te zien, dan WIL ze die kloof niet zien en is de moslimgemeenschap ook niet te overtuigen.
Wat is dat voor een flutargumentatie? Het gaat erom dat beperkingen op vrije partnerkeuze indruisen tegen de rechten van de mens. De enige aanvaardbare oplossing bestaat er dus in om hen te overtuigen van de moeilijkheden. Ook al kost dit tijd.
Oud 25 mei 2007, 13:52   #691
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
By the way, ik had ook graag gehad dat onze 'vertegenwoordigers' eerst een dialoog met onze gemeenschap hadden opgezet voor ze ons de snelbelgwet en het vreemdelingenstemrecht door de strot ramden.
Daarvoor eis je dan plots dialoog, maar voor elementaire mensenrechten (mi is stemrecht trouwens al evenzeer een mensenrecht) zie je er geen graten in om die dialoog zomaar overboord te gooien.
Oud 25 mei 2007, 13:57   #692
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ten eerste viel ik bijna uit mijn stoel toen Almaci met deze openbaring kwam,
Het is helemaal geen openbaring, want het is iets waar men ook al mee bezig is. Maar bon, mag ik hieruit afleiden dat je die dialoog steunt?

Citaat:
maar alles is gewoon het gevolg van racisme en discriminatie.
De overgrote meerderheid van de mensen weet dat er meerdere oorzaken zijn voor de bestaande problemen en dus ook dat er meerdere factoren moeten aangepakt worden. Langs beide zijden zijn er jammer genoeg mensen die nogal simplistisch denken.
Oud 25 mei 2007, 14:03   #693
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Daarvoor eis je dan plots dialoog, maar voor elementaire mensenrechten (mi is stemrecht trouwens al evenzeer een mensenrecht) zie je er geen graten in om die dialoog zomaar overboord te gooien.

En waar staat geschreven dat stemrecht voor nationaliteitsweigeraars een mensenrecht is Edin�*?

IK heb trouwens géén stemrecht maar stemplicht.
Weet jij soms toevallig ook waar die mensenplicht te lezen staat?
Oud 25 mei 2007, 14:05   #694
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie wil zich inmengen? Waar staat dat iedereen het recht heeft op een verblijfsvergunning?

ze mogen huwen met wie ze willen, alleen krijgen ze slechts onder bepaalde voorwaarden een verblijfsvergunning.
Het staat iedereen vrij om in het land van hun herkomst te gaan wonen.
Je begrijpt er werkelijk niets van hé? Ze mogen huwen met wie ze willen, maar ze mogen niet hier samenwonen? Dat is wel degelijk een schending van de gelijke rechten om een gezin te stichten hoor! En wat is trouwens het land van herkomst? Het land waar je geboren bent of het land waar je ouders (grootouders) vandaan komen? En wat als het land van de partner daar ook zo over denkt?
Oud 25 mei 2007, 14:06   #695
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, Knuppeltje, maar ik had het dus de hele tijd over maatregelen om het trouwen met partners van het land van herkomst tegen te gaan hé.
En waar JIJ het de hele tijd over hebt, daar alleen gaat het om, hé Edina?

Citaat:
En daar zie ik dus geen enkele aanvaardbare wettelijke ingrepen.
JIJ niet nee.

Citaat:
En d�*�*r gaat het uiteindelijk om, hé? Om waar JIJ het wel of niet mee eens bent.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 mei 2007 om 14:07.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 14:13   #696
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat heb ik gedaan. En ik herhaal mijn uitspraak: Denk je nu echt dat de mensen in het zuiden niet hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van het noorden?
Je hebt het dus niet goed gelezen.

De tekst was namelijk geen grap.

Wij hebben onze beschaving te danken aan het zuiden.
Zonder het zuiden zouden wij nu nog in hutten leven, van de jacht en de visvangst.
Oud 25 mei 2007, 14:14   #697
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Knuppel en Edina; elk een vraagje.

Aan knuppel;

Mag iemand met de Belgische nationaliteit trouwen met een buitenlandse en haar en haar eventuele kinderen naar hier brengen?

Aan Edina;

Gezinshereniging, oké.
Tot welke graad van familieverband reken jij gezin? De kinderen vrij logisch. Maar ook de broers/zussen van de partner? De ouders? De broers/zussen van de ouders? De schoonfamilie?
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 14:24   #698
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Een moslim mag een vrouw wel een hand geven.
Maar een moslim mag een vrouw die ongesteld niet beroeren.
En ik denk niet dat Morel even op TV gaat zeggen of ze ongesteld is of niet.

De reden waarom de moslims een vrouw die ongetsled is niet mogen beroeren, is even simpel als normaal.
Tijdens de menstruatie scheid de vrouw een stof af die zelfs een enorme geur kan veroorzaken. En de vrouw is in die periode ook verzwakt door bloedverlies en moet dus met rust gelaten worden volgens de Koran.

Het geen hand geven aan een vrouw door een moslim is dus meer een teken van respect dan van onbeleefdheid.
Het gebod/ de inzetting schijnt toch iets verder te gaan want in Nederland waren al enige incidenten/ toelichtingen in het Nieuws tot op zeer hoog niveau.
Hier ééntje:
http://www.elsevier.nl/opinie/commen.../ja/index.html
Oud 25 mei 2007, 14:26   #699
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, Knuppeltje, maar ik had het dus de hele tijd over maatregelen om het trouwen met partners van het land van herkomst tegen te gaan hé. En daar zie ik dus geen enkele aanvaardbare wettelijke ingrepen.

Toch wel, een land heeft het recht om eerst een inburgeringscurrus te laten volgen voor zij een nieuwe inwoner moet aanvaarden.

Trouwens wist je dat het zelfs bij wet verboden is om met iemand om te gaan die het land of zijn bevolking in gevaar kan brengen. En de bepaling hoe en op welke manier dat gevaar voor het land en zijn bevolking van deze persoon uitgaat, speeld geen rol, wantd dat is niet bepaald.
En wist je dat het als Belg verboden is om zomaar met een buitenlander/se te huwen. Je hebt daarvoor toelating nodig.
Maar zij kunnen dat wel en zelfs zonder dat er iets tegen te doen is, want zij hebben een dubbele nationaliteit en huwen dus in het buitenland niet met een andere nationaliteit, maar met een eigen nationaliteit.
Oud 25 mei 2007, 14:27   #700
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
LOL! Denk je nu echt dat de mensen in het zuiden niet hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van het noorden? Ik denk dat je dan dringend eens de geschiedisboeken moet induiken. Wat we vooral moeten doen, is niet meer op de kap van de mensen in het zuiden leven en ze dus de kans geven te ontwikkelen.
Hoe hebben ze bijgedragen Edina ? Leg het mij eens uit ? Wie heeft om maar iets te zeggen er voor gezorgd dat de olie naar boven werd gepompt in het midden oosten Edina ? Waren dat de Arabieren zelf ? Of hebben die vuile noorerlingen dat gedaan ?

Wie heeft de rijke grondstoffen van Afrika waar ze bovenop zaten, maar die ze lieten zitten omdat ze niet wisten wat er ze mee konden doen, ontgonnen Edina ? Weeral die vuile noorderlingen he....

Het is juist wij hebben daar grondstoffen gaan weghalen in de tijd van de kolonisatie. Maar zonder die grondstoffen waren wij niet vooruit gegaan.
Hadden de Afrikanen zelf hun grondstoffen ontgonnen en ze aan ons verkocht dan hadden ze zelf vooruit gegaan.

Is dat onze schuld dat zij het niet gedaan hebben maar wij wel ? Moeten wij ons daar schuldig voor voelen ?

Zonder die uitzuigende noorderlingen Edina, lag er nu nog geen een asfaltweg in heel Afrika.... (een beetje overdreven mischien .. er zou er misschien al wel 1 of 2 liggen ondertussen...)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be