![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
| Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
| Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
|
10 | 16,95% |
| Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
|
26 | 44,07% |
| Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
|
9 | 15,25% |
| Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
|
3 | 5,08% |
| Revolutie! Power to the people! |
|
3 | 5,08% |
| Iets anders (specifieer) |
|
8 | 13,56% |
| Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#722 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#723 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik zie de brainstorm sessie die daaraan vooraf is gegaan al voor mij. Jurgen "the movie" wordt met de dag meer een pythoneske comedy |
|
|
|
|
|
|
#724 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Alles is opgezet spel van toerisme Limburg. Limburg gaat overspoeld worden door toeristen die het nationaal park willen bezoeken.' |
|
|
|
|
|
|
#725 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#726 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien is dat zelfs een strategie om zich eruit te werken. "hahaha, we hebben jullie goed liggen gehad, het was een mop" genre excuus ?
|
|
|
|
|
|
#727 |
|
|
Ja, geocaching heet dat, zeker?
Speel nu mee, en win een Jurgen. Of ga naar huis met één van de 10 troosprijzen, zijnde een rugzak gevuld met : * 10 P90 kogels * een maanddosis antipsychotische pillen * een gesigneerd exemplaar van het bekende pamflet genaamd : "Hoe herken ik het verschil tussen het RACISTISCHE VUIL BLOK en de échte Vlaamsnationalisten", met speciale bijdrage "hoe herken ik de échte Vlamase leeuw", een uitgave van De blauwe Tig... pardon Het Blauw zwerfkatje. * dat andere veelgeprezen boek van een zekere Marc v. R. : "Heldendaden van een twitteraar"
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 11 juni 2021 om 14:41. |
|
|
|
|
|
#728 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Jürgen was een elitesoldaat, hoor je al weken zeggen. Nu blijkt dat die het grootste deel van zijn loopbaan bij het bataljon Bevrijding uit Leopldsburg zat. Helemaal geen elitekorps maar een doodgewone eenheid van de landmacht.
Hij heeft in 2003 een paar weken bij de para's in Tielen geprobeerd maar begon er niet eens zijn opleiding.
|
|
|
#729 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
p.s. Zoals ik al eerder wist te schrijven denk ik dat men de man al afgeknald heeft maar er niet met naar buiten (media) durft te komen want dat zou wel eens voor opstanden kunnen zorgen. Ik heb nooit geweten dat wij in 'ons' land zoveel Politie & Militaire diensten hadden want jankte men een tijd geleden eens niet dat daar een tekort aan was? Kan zijn dat ik het weer maar eens verkeerd gelezen heb ergens ten Internetvelde maar toch ... Begrijpt u mij niet verkeerd want ik blijf van mening dat de man een ernstige fout gemaakt heeft en men hem, als men hem kan vinden tenminste, daar ook moet voor 'straffen'. De viroloog die mee in het verhaal verweven zit tjah ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 juni 2021 om 08:22. |
|
|
|
|
|
|
#730 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De TV Jurgen is een mislukt element van propaganda. Zoals je zelf merkt is de coherentie met de persoon Jurgen nogal zwak. Men heeft enkel, zoals het in goeie propaganda hoort, ENKELE elementjes die essentieel zijn in de propaganda boodschap, zoals "lid van VB" eruit gehaald, maar veel van de rest klopt natuurlijk niet. |
|
|
|
|
|
|
#731 | |
|
|
Citaat:
Wie denkt dat dit zo is moet mij eens uitleggen waarom JC korte tijd voor zijn verdwijning zijn oude hond verkocht heeft. Hij had voorspellende gaven? |
|
|
|
|
|
|
#732 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enneuh, hoe weet gij dat hij zijn oude hond verkocht heeft ? Gij hebt die gekocht ? Nu kijk, ik WEET natuurlijk niet of de overheid dat georganiseerd heeft. Het is gewoon de piste die het meeste overeenkomt met de elementen van communicatie waar we over beschikken. MOCHT het waar zijn dat dit verhaal "echt" is, dan is de overheid nog stukken en stukken idioter en onbekwamer dan men zich in zijn zwaarste natte dromen niet kan voorstellen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 juni 2021 om 09:05. |
|
|
|
|
|
|
#733 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#734 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#735 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen een week later de supporters van Brugge het nog erger uithingen was er volgens de Burgemeester en de korpschef een groot tekort. En onze ministers knikten en zwegen. |
|
|
|
|
|
|
#736 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#737 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#738 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#739 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat een domoor dat hij zijn hond niet gewoon meenam de Limburgse bossen in, en bij zijn auto of rugzak achterliet. Samen met zijn medicamenten. Ik heb ook een zéér uitgebreide familie in Limburg, maar ik durf mijn hand niet voor iedereen in het vuur steken omdat het familie is. Jongens toch....
|
|
|
|
#740 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iemand die beseft dat hij er niet meer zelf voor zal kunnen zorgen, en hem niet in een bos wil dumpen?
|