![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En de herstellingen zijn altijd perfect, op tijd en met veel zorg uitgevoerd. Citaat:
Ik denk dat ik daarop voldoende geantwoord heb.
![]() |
![]() |
#762 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#763 | |
|
![]() Citaat:
Allee, van zodra Alice haar eenzijdige studie heeft uitgevoerd. ![]()
![]() |
![]() |
#764 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik draai en zever niet. Ik zei al zeker drie keer hetzelfde. Vanuit mijn visie geef ik niks verkeerd weer.
Citaat:
Citaat:
Uw visie op het moslim zijn is zo lek als een zeef. Als ik zou zeggen dat ik moslim ben, zou je dat dan ook geloven? Mens toch... Je bent moslim of je bent het niet. En ja ik weet dat er verschillende stromingen en interpretaties zijn, en ook daarop heb ik al -tig keren inhoudelijk op geantwoord. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 november 2011 om 20:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | ||
|
![]() Citaat:
Wat gaat ge doen als uw werkgever morgen alle werkgevers van 100kg + ontslaat? Citaat:
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 14 november 2011 om 22:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
|
![]() Dat is het enige, Paulus.
![]() |
#769 |
|
![]() Dat is de deal Paulus.
Ik vraag u om halfweg te komen, meer niet.
![]() |
#770 | |
|
![]() Citaat:
Als blijkt dat moslimschap in het algemeen een onderliggend motief blijkt, dat moslims hogere criminaliteitscijfers scoren dan niet-moslims, dan zal een wergever er voor passen, om moslims aan te nemen. Is er nog iets dat u niet begrijpt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is wel een omgekeerde wereld. Als er in de "eisenbundel" van de potentiële werkgever staat dat men niet meer dan 100kg mag wegen, zou ik er nooit gaan soliciteren zijn. Omdat het toch tegen de "eisen" ingaat. Citaat:
Ontevreden klant en Y wordt misschien gebruikt. Misschien. Maar de leverancier kan wel fluiten naar een goede samenwerking.
![]() |
![]() |
#772 | |
|
![]() Citaat:
Gewoon schouders ophalen en een andere job zoeken, ook als kunt ge de job met uw 100+ kg gewoon en zonder problemen uitoefenen (blijkbaar)?
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet goed waarom "allochtonen van goeie wil" moeite willen doen om toch een job te krijgen bij een discriminator. En tot nu toe heb ik de indruk dat enige rechtzaak die tegen zo'n werkgever is aangespannen , een kwestie is van: "hoeveel schadevergoeding kan ik hier uithalen?".
![]() |
![]() |
#774 | |
|
![]() Citaat:
Dat ge elke keer wel met een kluitje in het riet wordt gestuurd: 'Meneer, je past niet in onze bedrijfscultuur'.
![]() |
![]() |
#775 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zie waar je naartoe wil. Awel, dan ga ik mezelf bijscholen , naar een bedrijfstak waar gewicht een andere rol speelt. Ik kan me namelijk wel flexibel opstellen. De arbeidsmarkt is 1 van vraag en aanbod. Al moet ik buikdanser worden. Liever dat dan straatschoelie. Citaat:
En als ik zie dat mijn ploeg voor meer dan 50% allochtoon is, wil dat wel zeggen dat er ook werk is voor hen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 november 2011 om 07:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U liegt, u provoceert, u geeft de feiten verkeerd weer en u hangt de hypocriete schijnheilige uit door u voor te doen alsof u de hand zou uitsteken, terwijl u mij in werkelijkheid bedreigt. Ik licht toe wat ik zeg. U zegt: Dat zijn dus tenminste twee dingen die je van me vraagt terwijl je het nu hebt over "het enige". Ik moet stoppen met stropoppen te gebruiken én mensen andere meningen in hun schoenen te schuiven. Aangezien ik geen van beide doe, is dat een heel smerig voorstel, want daarop ingaan staat gelijk aan toegeven dat ik deze praktijken zou hanteren. Volgens mij weet jij niet eens wat een stropopredenring is en ligt dit gebrek aan kennis aan de oorzaak van uw insinuerende beschuldigingen. Dat is een toegeving van mijn kant, want ik ga er van uit dat je de term onopzettelijk verkeerd gebruikt terwijl ik ze nochtans al diverse keren heb toegelicht in verschillende threads. Daarop volgt een discussie over wat nu eindelijk een stropop is. Daarbij volg ik uw redeneer methode en speel er op in, om uiteindelijk te stranden hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=663 Maar dan wil je er plots niet meer op doorgaan. U wijst mij niet op fouten die ik zou maken, u weerlegt mij niet, u reageert er zelfs niet meer op. Doe ik dan al eens al die moeite... Mooi is dat. Feit is echter, dat ik geen stropopredeneringen gebruik. Stop dus met me daarvan te beschuldigen en nog erger, me te bedreigen door verder te gaan op een manier die ik liever niet heb, met name het vervalsen van mijn quotes. Ik moet uw verkeerde uitleg over wat een stropop is aanvaarden of u zit aan mijn quotes te foefelen. Dat is volgens u, mijn keuze en mijn beslissing..(?) Ik noem dat een dreigement van een slechte verliezer. En zoals je zeker gezien hebt, vindt mening meelezer dat ook en nog erger zelfs. Het tweede wat je me in de schoenen schuift is dat ik de mening van andere verkeerd zou weergeven. Maar ik doe dat niet. Ik geef mijn mening weer, vanuit mijn visie. Het verschil ik kijk op de dingen, zit 'm in het verschil van visie. Dat verschil in visie werd ook heel uitvoerig uitgelegd, gefundeerd vanuit wikipedia met alles erop en er aan. Maar de persoon in kwestie, Artisjok dus, blijft zweren bij haar onhoudbare kijk op de dingen, die zij heeft van horen zeggen... Kijk maar eens goed: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=418 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=578 Ik stap dus niet mee in haar kijk op het moslim-zijn. "Van horen zeggen" weegt nu eenmaal niet op tegen wikipedia, als fundament van een stelling. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 november 2011 om 09:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
|
![]() Citaat:
En wat als ge uzelf bijgeschoold hebt en ge wordt naar nog altijd geweigerd omwille van uw gewicht? Ik begrijp dat ge u zo opstelt, maar langs de ene kant zegt ge 'ik wordt niet graag gediscrimineerd' Uw regel is 'Ik wil niemand aandoen wat ik zelf niet wil voorhebben.' En toch wilt ge de vrijheid hebben om te discrimineren. Ziet ge in dat uw regel 1 eigenlijk vrij ver doorbuigt? Goed dan dat uw werkgever niet discrimineert.
![]() |
![]() |
#778 |
|
![]() Nee, paulus.
IK weet wat IK van u vraag. Als IK tegen u zeg wat IK van u vraag is dat per definitie de waarheid. Al de rest zijn woordspelletjes.
![]() |
#779 | |
|
![]() Citaat:
Wat met mannequinbureau's, die geen modellen wensen die zwaarder zijn dan 60 kg ? Wat als een verkoopsfirma van dieetvoeding of suikerwaren geen verkopers van 100 kg + wenst aan te nemen ? Wat met fabrikanten van fitnesstoestellen die geen verkopers van 100 kg + wenst aan te nemen ? Wat met fabrikanten van autokuipzetels (Recaro), waar iemand van 100 kg + niet in kan ? (al een formule 1 piloot van 100 kg + gezien ?) Wat met vliegtuigmaatschappijen die zwaarlijvigen verplicht om 2 stoelen te reserveren ? (al een steward(-ess) van 100 kg + gezien ?) Wat met politie, legerdiensten of luchtmacht die mensen van 100 kg + weigeren aan te nemen ? Wat met sportclubs die mensen van 100 kg + weigeren in te schrijven ? Wat met fabrikanten van bv kledij die weigeren om tenues voor mensen van 100 kg + te fabriceren ? Enig idee ? En dan het volgende, los van enig overgewicht: Wat als een moslim-uitbater van een halal beenhouwerij weigert om een niet-islamitische beenhouwersgast aan te nemen ? Wat als een moslim-appartementeneigenaar weigert om een appartement te verhuren aan niet-moslims ? Wat als een islamitisch bankdirecteur weigert een lening te verstrekken aan een niet-moslim ? Wat als een moslim weigert dat zijn suikerfeestschaap geslacht wordt door een niet-islamitische slachter ? Wat als een moslim weigert een hand te geven aan een niet-moslim ? Wat als moslims eisen dat er uitsluitend halal voedsel wordt aangeboden in openbare scholen ? Wat als moslims eisen dat alle niet-islamitische symbolen en afbeeldingen verwijderd dienen te worden uit alle openbare gebouwen ? Wat als moslims eisen dat hoofddoeken worden toegelaten in scholen waar geen hoofdeksels zijn toegestaan ? Enig idee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=544 Daat staat heel duidelijk: Zo is het wel duidelijk wie heel hier liegt. Citaat:
Wat de juiste betekenis van stropopredenering betreft staat u duidelijk met de broek aan de enkels. voor de meelezer: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=663 Als er dan sprake zou zijn van woordspelletjes, dan bent u het die zich daaran schuldig maakt. Ik zou geen stropopredeneringen meer mogen gebruiken of je veranderd mijn quotes. En ik heb dat begorie nooit gedaan. Er bestaat een woord voor wat u doet en voor de manier waarop. Maar met het oog op het forumreglement, kan ik het niet gebruiken. Paulus. |
||
![]() |
![]() |