![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het heeft zijn rottingsgrens niet eens bereikt.
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Ik snap niet waarom we nood hebben aan wetten die selectief toegepast worden. Men mag de ene bevolkingsgroep publiek beledigen maar met een andere zou dat een storm van verontwaardiging veroorzaken. Men mag de ene genocide vrijuit minimaliseren maar de andere niet.
Daarin bewonder ik de Amerikanen. De vrije meningsuiting kan wél absoluut zijn. Daar heb je allerlei uitgesproken neo-nazistische partijtjes en negationistische groepuscules en toch bevinden zij zich in de marginaliteit. Ra ra ra hoe zou dat komen ![]() Maar hier hebben ze het idee opgevat dat ze de bevolking moeten 'heropvoeden'. De heren vrijzinnigen op kop. Waarschijnlijk een notie die ooit ergens uit het Oosten moet overgewaaid zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek dan eens op waarom dictaturen rijk zijn aan wetten die selectief toegepast worden.
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Met mijn verontschuldigingen aan al wie ik ten onrechte voor Piano heb uitgemaakt. Ik verlaat dit forum dat er niet in slaagt om een systeem te vinden dat er voor zorgt dat het zijn eigen ondergang niet tegemoet gaat.
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Jammer, uw bijdragen waren niet oninteressant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent niet de enige die ziet dat het sinds enige tijd foutloopt op dit forum. De dubbel-en driedubbelnicks tieren sinds juni vorig jaar welig, brengen niets bij, en worden door de moderatie ongemoeid gelaten. Als forummers zoals jij, die toch al weinig posten, ook nog afhaken kan Politics.be binnenkort zijn forum opdoeken. Volgens mij zitten er achter de meeste dubbelnicks belgicisten type BUB. Het kan gewoon niet dat de bubbels en ex.bubbels in het niets verdwenen zijn. De moderatie laat hen ofwel welbewust hun gang gaan onder hun nieuwe nick ofwel wordt er nog nauwelijks gemodereerd.
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() het kan me niet schelen dat zo'n achterlijk iemand een jaartje verwijdert wordt uit onze geliefde samenleving, maar deze wet slaat inderdaad op niet veel.
de genocide op de joden is niet belangrijker dan wat de palestijnen, chechenen, armeniërs, tibetanen, oost-imorezen, koerden enzoverder enzoverder meemaakten/meemaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() tttimorezen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het stoort blijkbaar niemand meer dat mensen voor hun mening de gevangenis ingaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat je hierop terugkomt, Karel. Ik heb jouw bijdragen altijd met veel plezier en interesse gelezen. Laat die dubbelnicks niet winnen...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij wel. Het is immers uitermate dictatoriaal om dat te doen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Zouden we Azert een jaartje kunnen laten opsluiten voor het ontkennen van de pogingen tot de uitroeing v/h Germaanse element in België?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien de wetgever consequent was behoorde dat idd tot de mogelijkheden.
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar die mening is wel strafbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() nee, die draak van een wet is nog niet koud ... http://lvb.net/item/6353 |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed opgemerkt.
In Belgique worden meningen die het regime niet bevallen gestraft met hoge boetes en gevangenisstraffen die veel jonge moordenaars niet eens krijgen.
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tja, ik heb ook wetten waarmee ik moeilijkheden heb, maar dan moet ik me daar wel bij neerleggen... Ik snap het probleem niet: jullie hangen de redering aan van die stoute burgemeesters die de omzendbrief Peeters naast zich neerleggen; "we gaan niet akkoord dus we praten illegaal gedrag goed omdat ze niet stroken met onze principes" |
|
![]() |
![]() |