Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 januari 2009, 00:22   #61
Florian Geyer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
jongens toch... een massa beweging ridiculiseren door enkel beelden te tonen van een extreme minderheid. gebrek aan selectieve aandacht en manipulatie heeft het Vlaams Belang allesinds niet.

ik denk ook dat jullie niet echt goed doordenken over de problematiek van dit conflict en gewoon de populistische anti-islamitische tour kiezen.
Ja hé sjoeke, een extreme minderheid. Van het Rif over Eurabia, tot in fuckin' Mindanao op de Filipijnen en Oost-Timor staat de moslimwereld in de fik.
Ge gaat mij toch niet wijsmaken dat na al die jaren het nog altijd de Westerse landen en hun verderfelijke koloniale politiek de bron van alle chaos zijn. Als de kleine, brave Arabier/Moslim iets te kort komt is het omdat ze een systeem aanhangen dat geweld en extreem gedrag endosseert en cultiveert.
Sommige mensen hebben genetische aanleg ontwikkelt tot agressiviteit en sektarisch gedrag.

In het ontwaken van de Europeaan vestig ik allang geen hoop meer, daarvoor is het kalf (afin, 't was eerder een embryootje) allang verdronken.
We staan te klompendansen op de multikulmesthoop
Florian Geyer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 00:28   #62
Florian Geyer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Tsja, vrouwen slaan doe je nu eenmaal niet. Ik keur zeker het gedrag van die moslimvrouwen niet goed. Ik verafschuw zulke dingen zelfs. Doch is het gebruik van geweld niet de beste oplossing. Dat is hiermee nogmaals bewezen.

Ik vind het dan ook volledig correct dat u daarvoor een pv kreeg! Die agent deed trouwens gewoon zijn job.
Denkt ge nu echt dat ik met de volle vuist sloeg? Het was met gestrekte handpalm en die 360° is een spreekwoord bij ons, willek zeggen een toeffeling geen tikske. Daarbij, dat wijf zal thuis wel genoeg van de fouet krijgen, pakt mij niet voor een onnozelaar... Als ge kinderen op zo'n lafhartige wijze aanvalt, vernedert of traumatiseert (het was zo een 40-45 jarige pinguïn met een stinkende boerka, ge kent ze wel van op de tram) dan kunt ge van mij, als volwassen man of vrouw een oplawaai verwachten. Of hoe zou het anders in de sharia staan? Tegen hun eigen berberaapkes zijn ze zo fars niet hoor, want die gaan zagen tegen papa dan.
Florian Geyer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 00:32   #63
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Florian Geyer Bekijk bericht
al 4 mokrohoeren om hem aan te pakken. Een van die teven nam z'n keppeltje, spuwde erin en zette het terug op z'n hoofdje. Ik ben erheen gevlogen en heb dat wijf een toeffeling verkocht dat ze 360° ronddraaide. Op dat moment passeert er toch wel geen smurfke van de MIVB(inspecteur) zeker!? Ik een dikke pv aan m'n broek voor slagen en verwondingen. Moet nog voorkomen.
Ik mag hopen dat je een gepaste straf krijgt. Zowel je woordenschat als je daden zijn verwerpelijk.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 00:34   #64
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Florian Geyer Bekijk bericht
Inderdaad, ja. Mijn woord tegen het hunne hé, dat manneke heb ik algauw den bus op laten stappen want ondertussen stond er al heel wat bruin volk om hun te moeien. Dat van dat jongetje had niemand gezien ze, alleen dat ik dat wijf een tik verkocht. Diene van den MIVB stond erbij en keek ernaar, ne Walenkop natuurlijk, die zijn altijd bereid een salle Flamand ne kloot af te draaien. Ik weigerde pertinent om dat varken in het Frans te antwoorden, hoewel ik tweetalig opgevoed ben, en dat zinde hem natuurlijk niet. Ik dan mooi mee naar de flikkenbureau aan de Grote Markt, waar geen enkele nederlandstalige flik was om mijn pv af te nemen. Nu komt de beste: IK HEB HEM ZELF MOETEN TYPEN OP HUNNE COMPUTER IN'T NEDERLANDS!!!
Dit is er - wat mij betreft - ver over.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 03:44   #65
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
België vandaag:

1) Terroristische sympathieën zoals met Hezbollah (AEL) en Hamas (Gaza, vlaggen) worden openlijk, en er wordt niets tegen gedaan door de 'ordediensten'.
Hamas is democratisch verkozen. Het streven van volkeren voor hun nationale en democratische ontvoogding en de solidariteit met met dit streven is gegrondvest in het internationaal humanitair recht en in de mensenrechten.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 09:45   #66
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Bekijk bericht
Hamas is democratisch verkozen. Het streven van volkeren voor hun nationale en democratische ontvoogding en de solidariteit met met dit streven is gegrondvest in het internationaal humanitair recht en in de mensenrechten.
Dus elke partij die democratisch verkozen wordt heeft het recht om een uitvoerende rol te spelen en het beleid te bepalen, ongeacht hun methodes of gedachtengoed.

Maar het Cordon Sanitaire hier vind je waarschijnlijk een goed gedacht ? Maten, gewichten, twee.

Maar zolang het "maar" joden en niet-moslims zijn die sterven door de terreur die Hamas uitvoert is het waarschijnlijk allemaal geen probleem.
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 10:00   #67
Red_Dog
Schepen

Red_Dog's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Red_Dog
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ziehier één van de beelden die gisteren NIET op tv te zien waren, namelijk Hamas vlaggen in de Straten van Vredig Brussel.

Oh, en de 2 politie inspecteurs die het ziekenhuis zijn ingeslagen door Vredesbetogers in Antwerpen, die kregen we ook niet te zien. Eentje heeft een kaakbreuk opgelopen.

Het zullen volgens sommigen hier wel Zionistische agenten geweest zijn.
Tiens, en ik die dacht dat het tonen van terroristische symbolen verboden was.
Oud 2 januari 2009, 10:00   #68
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Dus elke partij die democratisch verkozen wordt heeft het recht om een uitvoerende rol te spelen en het beleid te bepalen, ongeacht hun methodes of gedachtengoed.

Maar het Cordon Sanitaire hier vind je waarschijnlijk een goed gedacht ? Maten, gewichten, twee.
Jaloers VB'ertje
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 10:03   #69
Red_Dog
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Bekijk bericht
Alleen spijtig dat er niet zoiets bestaat als 'Het Palestijnse volk' he...
Oud 2 januari 2009, 10:35   #70
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Dog Bekijk bericht
Alleen spijtig dat er niet zoiets bestaat als 'Het Palestijnse volk' he...
En een joods volk wel dan?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 10:43   #71
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
Jaloers VB'ertje
Mis ! Ik ben geen VB'ertje, ook geen LDD'ertje (vermits dat het volgende hokje is waar je me in zal willen duwen)

Ik vind het gewoon cynisch dat de "democratische" partijen de democratie verkrachten door een andere partij, die niet zegt wat ze graag willen horen, gewoon straal te negeren.

Maar dat is off-topic en een ander verhaal.
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 12:30   #72
jones
Banneling

jones's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
jongens toch... een massa beweging ridiculiseren door enkel beelden te tonen van een extreme minderheid. gebrek aan selectieve aandacht en manipulatie heeft het Vlaams Belang allesinds niet.

ik denk ook dat jullie niet echt goed doordenken over de problematiek van dit conflict en gewoon de populistische anti-islamitische tour kiezen.

Mocht een Dewinter of een Wilders duizenden moslims eigenhandig het land uit zou gooien, is dat niks vergeleken met alle moorden en terreur die moslims over de gehele wereld bezigen.
jones is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 12:34   #73
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jones Bekijk bericht
Mocht een Dewinter of een Wilders duizenden moslims eigenhandig het land uit zou gooien, is dat niks vergeleken met alle moorden en terreur die moslims over de gehele wereld bezigen.
Voila, VB papt weer lekker aan met Wilders. Allemaal goed en wel maar claim dan niet een nationalistische volkspartij te zijn en geef toe dat jullie jullie liever engageren met asociale liberale Israël-vriendjes... Puur anti-islam prietpraat dus, alleen de gevolgen aanklagen maar de oorzaak niet willen/kunnen aanpakken.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 12:40   #74
Red_Dog
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
En een joods volk wel dan?
Hangt er van af hoe je het bekijkt, maar er bestaat wel een Israëlitisch volk.
De mensen die in de Palestijnse gebieden wonen zijn een allegaartje van verschillende Arabische volkeren, daar gebracht door onder andere de Ottomanen.
Oud 2 januari 2009, 12:52   #75
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hangt er van af hoe je het bekijkt, maar er bestaat wel een Israëlitisch volk.
De mensen die in de Palestijnse gebieden wonen zijn een allegaartje van verschillende Arabische volkeren, daar gebracht door onder andere de Ottomanen.
Ja, en de joden zijn daar gebracht door onder andere de Engelsen.

Hoe maakt dat van de joden een volk?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 14:56   #76
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht

Maar zolang het "maar" joden en niet-moslims zijn die sterven door de terreur die Hamas uitvoert is het waarschijnlijk allemaal geen probleem.
Elke dode is er een te veel. Toen Israël besloot het huidige bestand te breken was er echter geen dode meer gevallen.
Hier is een petitie voor een onmiddellijke staakt-het-vuren in Gaza:
http://www.avaaz.org/nl/gaza_time_for_peace/ (203 259 ondertekenaars)
Oud 2 januari 2009, 15:01   #77
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

203 639 ...
Oud 2 januari 2009, 16:04   #78
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Acties tegen deze oorlogsdaden hoeven niet eens aangekondigd te worden. Ze moeten gewoon ged�*�*n worden.
Wat moet gedaan worden ? oorlogsmisdaden ?
barbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 16:08   #79
Red_Dog
Schepen

Standaard

Benieuwd naar die 'acties'.
Wat gaan ze doen, niets meer uit Israël kopen ?

Laatst gewijzigd door Red_Dog : 2 januari 2009 om 16:09.
Red_Dog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 17:37   #80
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Benieuwd naar die 'acties'.
Wat gaan ze doen, niets meer uit Israël kopen ?
Wel, Groen! vraagt nu al een schorsing van de Belgisch-Israëlische samenwerking, en
onze regering heeft bijvoorbeeld ook al meer uitleg gevraagd bij de richtlijn van de EU die het onderscheid vervaagt tussen slachtofferhulp van onze menslievende NGO's en steun aan terroristen.

Hoewel wij, burgers, niet over dezelfde middelen beschikken als regeringen, ondernemingen of de media, brengt bijvoorbeeld Avaaz.org ons d.m.v. petities toch in direct contact met wereldvreemde internationale besluitvormers, ondernemingen en de media.
...

Laatst gewijzigd door DannyS : 2 januari 2009 om 17:39.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be