![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oja, zelfs jij zou op die fora als extremistische flamingant worden bestempeld.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shadowke en Henri, twee figuren die ondanks hun totaal tegengestelde visie één ding met elkaar gemeen hebben: ze steken graag hun kop in het zand en houden zichzelf voor dat de meerderheid van de bevolking achter hun persoonlijke visie staat. De één denkt dat iedere Vlaming gewonnen is voor een Groot-Nederland, de ander denkt dat iedereen in België een unitair, tweetalig België wil. Weinig mee aan te vangen in het licht van een rationele discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede vraag.
Wie van de 'Vlaamse' politici gaat de transfers in vraag durven stellen eens zou blijken dat Wallonië aan de beterhand is? Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 28 mei 2010 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog iets : zélfs als Wallonië even rijk word, zullen zij de transfers nog steeds er bovenop willen, die gaan niks lossen, vergeet dat maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 28 mei 2010 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is je punt nu eigenlijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben echt blij dat het zo goed gaat in Wallonie. Dat betekent dat de transfers gewerkt hebben en dat ze nu zelf voor kunnen instaan voor hun verdere groei. Op die manier krijgt ook Vlaanderen terug wat ademruimte om investeringsinitiatieven op te starten. Mooi zo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen het doel bereikt, de Volksunie gespleten en het blazoen van Hugo Schiltz besmet waren, mocht de olievlek terugkeren van nooit weggeweest.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Goed voor Wallonië.
Zo, dat is dan weer een argument minder waarvoor we niet zouden splitsen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil alles nog een kans geven, dat is mijn puntje. En daarom zou het beter zijn dat die Engelse goeroe van Bart een paar lezingen gaat geven in Wallonië en wel voor die ganse horde van Waalse politici. Die Theodorus heeft het o.a. over "zelfredzaamheid" (mijn vertaling dus). Wel als de economie dan toch in een liftje zit dan hoop ik ook dat men dit in Wallonië met 2 handen aangrijpt. Onze investeringen zijn ook niet totaal verloren gegaan niet? De kleine Waal zal er toch iets aan gehad hebben. De grote schandalen en misbruiken zullen hopelijk voorbij zijn nu. Ik zoek geen wraak of straf. Maar dit betekent bijlange niet dat ik het niet zeer moeilijk heb met vergeten of vergeven. Ik zou een hypocriet zijn, een schijnheilige en wil niet worden wat veel van onze Vlaamse politici reeds zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die zijn als bloedhonden als ze geld ruiken. Als de N-VA alhoewel die nu daarrond zéér stil zijn en liever onze minderheden in armoede jagen plus het VB zich niet blijven manifesteren i.v.m. deze transfers dan vrees ik idd. het ergste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=139403 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nota: de sneltram die in het spartacusplan voorzien was voor de maaskant is geschrapt. Snelbussen? dat kennen we. De laatste richting maaskant vertrekt in Leuven al voor 18.00 u. In de week. Tijdens het weekend rijden die zelfs niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kosten van dat Spartacus-plan: 250 miljoen euro. Een treinverbinding van Maaseik naar Genk (en dan naar Hasselt) is nog perfect mogelijk. De oude bedding van het spoor ligt er nog en kan je duidelijk zien op Google Earth. Voor de liefhebbers: uit hoofde van mijn hobby heb ik die oude route zelfs in kaart gebracht en in virtuele realiteit met RailWorks ![]() Nostalgie spreekt hier he ![]() Voor mensen die vanuit noord-oost Limburg in Brussel moeten geraken met het openbaar vervoer is dit bijna een ramp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alle verkeer loopt (vast ![]() De zuidkant van de Brusselse ring is nooit doorgetrokken. De verbindingen met Duitsland & Nederland zijn tot een minimum beperkt.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 28 mei 2010 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |