![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Groen! heeft zo zijn typetjes: Het typetje dat "om anders te doen" zijn kinderen eerder kansloos maakt in alternatieve scholen dan ze op traditionele wijze een toekomst aan te bieden. Daar zijn ook van die types die zonder verpinken liever de fysieke integriteit/gezondheid van hun kinderen op het spel zetten in zo'n levensgevaarlijke fietsaanhangwagen dan de kans om op te vallen te laten voorbij gaan. Dat zijn van die typetjes die toevallig fysiek niet door moeder natuur zijn bevoordeligd en daarom eisen dat alle vrouwen maar lelijk moeten zijn (BH verbranding Dolle Mina's, geitenwollensokkenkleren, kopvod, tegen cosmetica, enz) Kortom: de typetjes die als kind motten kregen op de speelplaats en beperkt als ze zijn nu een openbaring zien in de wetgeving om wraak te nemen op gans de wereld. Ze vergeten echter dat diegenen die hun vroeger aftroefden nu diegenen zijn die voor groen een dikke pree verdienen in het parlement. Ze vergeten ook graag dat hun eigen kinderen nu mot krijgen van en naar school door "dat volk" dat zij om electorale redenenen naar hier hebben gehaald.
![]() |
![]() |
#802 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb graag mensen die op een forum schrijven in spreektaal. Daar mag al eens een stijlfoutje instaan. Soms zelfs grappig. Maar ik hou van allemaal. Met de DT regel heb ik het een beetje moeilijker omdat ik steeds zin heb om de overtreder eens en voor altijd uit te leggen hoe gemakkelijk deze regel eigenlijk wel is. Desalnietemin durf ik er ook wel eens eentje maken...en dan is Fie boos...
![]() |
![]() |
#804 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Veel mensen hebben de gewoonte om een vraagteken te gebruiken bij een vraag. Als je expliciet stelt "Trouwens ik ga ze nog eens stellen: (niet aan u hoor Arti" Dan voel ik me niet geroepen om te antwoorden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen dat verdedig ik niet steeds. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 22 februari 2010 om 19:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() je kunt eerlijkheidshalve toch niet zeggen dat je voorstander van gelijke kansen bent als je terzelfdertijd een religieuze leer volgt in uw leven. Religie is immers onverdraagzaamheid tegen alles wat anders is.
![]() |
#808 |
Banneling
|
![]() Je steekt jezelf continu zelf in een hokje, nl dat van islamapologeet. Dat komt ervan als je onderdrukking van de moslima door dik en dun steunt en je steeds partij kiest voor de patriarchale hoofddoekonderdrukkers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indruk? dit blijkt : datgene waaruit iets blijkt; bewijs blijken : duidelijk worden Lijken (ww) : 1 overeenkomst hebben met; 2 koppelww in schijn zijn schijnen 1 licht verspreiden; 2 volgens zeggen zó zijn als wordt meegedeeld: Als je indruk bedoeld moet je dit ook zo vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Gouverneur
|
![]() Dat hokjes steken is aan de zwakke van geest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denk je dat?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Is een indruk gelijk aan in hokjes steken?" aangaande je tekst : "Ik niet, omdat ik weet dat Arti geen moslima is, ze weet amper iets over islam! Uit haar antwoorden blijkt dit duidelijk, vandaar dat op concrete vragen geen antwoord komt. Mijn lijkt Arti eerder iemand van Groen, haar gedachtengoed sluit daar perfect bij aan!" als je weet dat in de Nederlandse taal dit blijkt : datgene waaruit iets blijkt; bewijs blijken : duidelijk worden Lijken (ww) : 1 overeenkomst hebben met; 2 koppelww in schijn zijn schijnen 1 licht verspreiden; 2 volgens zeggen zó zijn als wordt meegedeeld: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Banneling
|
![]() 1) Lijdt u aan dyslexie? Indien neen, ga door naar vraag 2)
2) Heeft u wel eens een IQ-test gedaan? Zo ja, wat was het resultaat? Zo nee, ga door naar vraag 3) 3) Haalde u vroeger goede cijfers op school voor begrijpend lezen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is altijd wel grappig als de idioten de intelligenten beginnen verwijten dat ze dom zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Banneling
|
![]() Nog grappiger is het wanneer mensen die één en al pretentie en blabla zijn, maar doorgaans niet verder komen dan simplistische opmerkingen over lemuriërs, klootjesvolk, kleinburgers en verkavelingstuintjes, vervolgens de quasi-intellectuele pseudofilosoof komen uithangen, zonder dat ze ooit ook maar iets van die pretenties hebben waar gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Als je denkt dat ik alle niet moslims als duivels beschouw zegt dat meer over jouw denkwijze dan over de mijne ![]() |
|
![]() |
![]() |