![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, want je bent een slechte verliezer.
Citaat:
Aan jouw uitgestoken hand hangt een smerige angel. Ze aanvaarden impliceert dat ik stropoppen zou gebruiken en de mening van anderen verkeerd zou weergeven. Dat is zoiets als zeggen; "Als jij stopt met naar je vrouw te slaan, zal ik er niks meer over zeggen". Daar trap ik niet in jongen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 november 2011 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moei mij inderdaad wanneer jij mijn uitspraak verkeerd weergeeft. Nogal wiedes, niet? Het is vré simple. Jij stopt er mee om anderen hun mening/uitspraak verkeerd weer te geven (zou dat lukken?) Dan hoeft niemand nog je quote te corrigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik uw uitspraak verkeerd zou weergeven, dan is het per definitie uw uitspraak niet toch? En dat is het ook niet. Het is mijn mening over uw uitspraak vanuit mijn visie die ik verschillende keren uitgebreid en naar mijn beste vermogen heb toegelicht. Mag ik dan mijn mening niet meer weergeven? Waar gaan we naartoe? Citaat:
Mocht ik dat op die manier ook gedaan hebben met uw uitspraak, dan had je alle recht van spreken. Want dan veranderde ik inderdaad uw uitspraak in uw naam. Maar tot nog toe heeft -in deze kwestie- alleen maar Alboreto dat gedaan. Ten tweede, zoals Alboreto de zaak voorstelt, zou ik moeten toegeven dat ik stropoppen gebruik. Want zegt hij: Ik doe echter geen van beide.Stop met stropoppen te gebruiken en mensen andere meningen in hun schoenen te proberen schuiven. Dat ligt aan zijn verkeerde visie op wat een stropop is. Ik heb hem dat zo goed als mogelijk proberen uit te leggen en heb daarbij ingespeelt op zijn redenatie. Volledig gefundeerd uit wikipedia, in alle talen die hij voorstelde.. Wat stel ik vast? Hij gaat daar niet op in en herhaalt zijn dreigement: Ik blijf erbij, dit hoef ik niet te nemen.Dan pas ik wel uw stropoppen terug aan... Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is vré simple. Jij stopt er mee om anderen hun mening/uitspraak verkeerd weer te geven (zou dat lukken?) Dan hoeft niemand nog je quote te corrigeren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zal wel, je bent zowat kampioen in het verkeerd weergeven van anderen hun uitspraken/meningen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de elvendertigste keer: IK SCHRIJF JOU DIE UITSPRAAK NIET TOE!
Is het nu duidelijk? Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=556 Is d�*t niet antwoorden zoals je nu zegt? Of is dat trollen? Citaat:
Citaat:
Besef jij eigenlijk wel, dat als je zegt en zegt en zegt en blijft zeggen dat ik jouw mening/uitspraak verkeerd weergeef, terwijl ik van in het begin al zeg dat het geen verkeerde weergave van jouw mening/uitspraak is, maar mijn mening, vanuit mijn visie... .... dat het in sé, jij het bent die, naar je eigen norm en maatstaf die je hier voor mij hanteert, mijn mening verkeerd weer geeft? Hoe hypocriet kan men zijn? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 november 2011 om 12:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=510 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 november 2011 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je sprak mij toch aan met die "dat je toegeeft". http://forum.politics.be/showthread....11#post5797811 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....67#post5797367 Ik wacht nog altijd op een citaat met link die deze leugens zouden moeten bewijzen. nl dat discriminerende religieuze voorschriften gemotiveerde redenen zijn om te discrimineren. Maar ze moeten wel uit de islam komen hoor anders is artisjok ongelukkig! Laatst gewijzigd door artisjok : 16 november 2011 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toeschrijven: http://www.encyclo.nl/begrip/toeschrijven%20aan ... en zeg nu niet dat ik woordspelletjes speel hé?! Ik gebruik het woord gefundeerd correct. Citaat:
Wat Alboreto doet, mijn mening in een quotekaderke in mijn naam,... ... d�*t is iemand iets toeschrijven. Maar daar heb ik je nog geen kwaad woord horen over zeggen. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees het kader over de enquete http://www.dierenrecht.nl/campagnes/halal/#c2198 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier over discriminatie door uitzendkantoren. Niet over halalslachtingen, niet over de crimininaliteitscijfers van autochtonen, niet over de kostenbaten van immigratie etc etc.
De 2 hoofdstellingen die tot nu toe geponeerd zijn. De strekking dat uitzendkantoren uitzendkrachten sturen naar de wensen van de klant , en al zijn die wensen an sich discriminerend, dat dat de verantwoordelijkheid is van de klant. De strekking dat de klanten maar moeten aanvaarden dat uitzendkantoren uitzendkrachten sturen volgens een politiek correct discours.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 november 2011 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Banneling
|
![]() Bij zo'n discussies vraag ik me altijd af wat er zou gebeuren als ik nu eens een grote knappe zwarte neger zou vragen en ze sturen me een klein onnozel ros venteke? Mag ik dat onnozel ventje dan terugsturen? Of moet ik eerst een "verklaring op erewoord" tekenen waarin ik verantwoord waarvoor ik die uitzendkracht nodig had?
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 november 2011 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn bewering, dat de slachters islamisch moeten zijn bij rituele slachtingen voor het islamitisch offerfeest, werd al volledig gestaafd en gefundeerd aangetoond in deze discussie. Ik ga er vanuit dat je dat weet, omdat het aan jou was gericht. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=316 Maar zoals gewoonlijk als je blok staat, ging je er niet op in, en begon je maar over wat anders. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij nader inzien, vorige posting weggeëdit wegens overbodig.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 november 2011 om 17:05. |
![]() |
![]() |