![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat van "vrouw ten dienste van de man" hang ik helemaal niet zelf aan. Maar als die domme moslimgeiten zelf zich willen in een verdomhoekje laten duwen moeten ze het maar weten, dat raakt mijn koude kleren niet. Ik ben consequent genoeg om te beseffen dat ge niet iedere scheef getrokken situatie kunt recht trekken net zo min als dat we niet ieder negertje van de hongerdood kunnen redden. Betekend dat dat ik mij het lot van de negertjes niet aan trek? Misschien. Ik denk alleen, hoe meer je er wil redden, hoe nog veel meer en zullen kreveren. Is dat eigen volk eerst? Misschien, maar als bij jou thuis de pot aardappelen op tafel komt, gaan die dan ook niet naar eigen volk eerst? Of ga je je eigen kinderen laten toekijken hoe je die van de buren te vreten geeft? Laatst gewijzigd door Garry : 11 april 2010 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn deze redeneringen die ze binnen XXX aantal jaar als dom en prehistorisch gaan beschouwen "de domme houding en nog dommere stelling " ... uw stellingen zijn even retarded en onmenselijk als de moslimextremen ...ze getuigen van een overdreven asociale en egocentrische houding naar uw medeburgers en nog meer naar mensen in hongersnood en derdewereld landen . Mensen die van onder op de ladder staan uitsluiten en van de ladder gooien terwijl zij die van boven op de ladder staan buiten schot blijven want dat is zogezegd het eigen volk " het hand dat je eten geeft daar slaag je niet naar " .. Fu***ed up boel !.... kapitalisten zijn het uitschot op aarde en moeten verdwijnen dan pas zullen er oplossingen komen . Wat is het "eigen volk" ? Wie zijn dat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ik denk dat er nog wel een verschil in zit. Kijk, ik heb geen dochter maar moest ik die hebben zou ik bvb niet graag hebben dat ze met een allochtoon naar huis zou komen, zelfs niet met een Georgiër, ook al is mijn beste vriend een Georgiër en overigens een reuze toffe kerel. In tegenstelling zou ik er geen punt van maken moest een van mijn zonen met een Georgisch meisje naar huis komen. Meisjes zijn daar nog grootgebracht op traditionele wijze met het oog op later een gezin te dienen. Je zoon kan daar zeker een prima vrouw aan hebben. Echter is het in die cultuur nog steeds een mannenwereld zoals wij die 200 �* 300 jaar geleden ook kende, de vrouw ten dienste van de man en het gezin." Citaat:
Citaat:
Citaat:
Van Dale : vre·ten vrat, h gevreten 1 (van mensen, plat) gulzig of veel eten 2 (van dieren) eten |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 11 april 2010 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren die twee moslimleraressen eigenlijk hete sletjes?
Zijn er geen foto's van? |
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop met de moraalridder uit te hangen zoals een echte groene. Ze gaan de opwarming van de aarde tegenhouden. Hoe? Hoe meer volk op de aarde hoe meer veeteelt er nodig is, hoe meer opwarming. Soms moet ge consequent zijn en inzien dat je niet de wolf en de geit kunt sparen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=artisjok;4686413]Neen? Hoe bedoelde je dit dan?
De zoon die met zo een meisje huwt vaart daar niet slechter bij. Wil niet zeggen dat hij zich ook als onderdrukker moet gaan opstellen. Het dochter echter die met zo een allochtoon trouwt vaart daar wel slechter bij doordat ze midden in die wereld van vrouwelijke onderdrukking terecht komt. Ik hea het kunnen denken dat ik er voor jou weer eerst een tekeningetje bij moest doen voor dat je het begrepen hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=artisjok;4686413]Neen? Hoe bedoelde je dit dan?
De zoon die met zo een meisje huwt vaart daar niet slechter bij. Wil niet zeggen dat hij zich ook als onderdrukker moet gaan opstellen. Het dochter echter die met zo een allochtoon trouwt vaart daar wel slechter bij doordat ze midden in die wereld van vrouwelijke onderdrukking terecht komt. Ik had het kunnen denken dat ik er voor jou weer eerst een tekeningetje bij moest doen voor dat je het begrepen hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden ze wel weten waar een hoofddoek vandaan komt? http://neerlandsbloed.net/?p=88 Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 11 april 2010 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Banneling
|
![]() Ik ben blijkbaar niet de enige waartegen je niet serieus praat.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=687 |
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#880 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch denk ik het niet! Ik kom zelden mensen tegen, van welke "partij of strekking" ook die te spreken zijn over het multiculgedoe! Niets met VB-toestanden of "racisme" te maken hoor!
Zoals ik al schreef: men zal zeker geen algemeen verplicht referendum organiseren ( min de belanghebbenden zelf natuurlijk) omdat het resultaat daarvan, zeg maar gerust, op voorhand bekend is en niet in het plaatje past. Ontken dat maar zoveel als je wil en zoek maar "bronnen" op waarmee je het tegendeel zou kunnen bewijzen! De pro's zullen wel allemaal in het kamp zitten voor wie het multiculgedoe iets opbrengt, nietwaar? |
![]() |
![]() |