Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2010, 11:54   #861
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Gelieve dan de argumenten van "vrouwenonderdrukking" achterwege te laten; als het je toch geen barst kan schelen; of als je "vrouw ten dienste van de man" zelfs aanhangt.

Neen; dat wil ik niet. Is dit nu je nieuwe argument om een verbod te verdeigen?
Ik ben er gerust in dat ze nooit zullen eisen dat iedereen een hoofddoek draagt.
Kan zijn dat gij er gerust in bent maar ik ben er allerminst gerust in en aangezien ik evenmin gelovig ben, geloof ik jou voor geen moer.

En dat van "vrouw ten dienste van de man" hang ik helemaal niet zelf aan. Maar als die domme moslimgeiten zelf zich willen in een verdomhoekje laten duwen moeten ze het maar weten, dat raakt mijn koude kleren niet.

Ik ben consequent genoeg om te beseffen dat ge niet iedere scheef getrokken situatie kunt recht trekken net zo min als dat we niet ieder negertje van de hongerdood kunnen redden. Betekend dat dat ik mij het lot van de negertjes niet aan trek? Misschien. Ik denk alleen, hoe meer je er wil redden, hoe nog veel meer en zullen kreveren. Is dat eigen volk eerst? Misschien, maar als bij jou thuis de pot aardappelen op tafel komt, gaan die dan ook niet naar eigen volk eerst? Of ga je je eigen kinderen laten toekijken hoe je die van de buren te vreten geeft?

Laatst gewijzigd door Garry : 11 april 2010 om 11:57.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 12:13   #862
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Kan zijn dat gij er gerust in bent maar ik ben er allerminst gerust in en aangezien ik evenmin gelovig ben, geloof ik jou voor geen moer.

En dat van "vrouw ten dienste van de man" hang ik helemaal niet zelf aan. Maar als die domme moslimgeiten zelf zich willen in een verdomhoekje laten duwen moeten ze het maar weten, dat raakt mijn koude kleren niet.

Ik ben consequent genoeg om te beseffen dat ge niet iedere scheef getrokken situatie kunt recht trekken net zo min als dat we niet ieder negertje van de hongerdood kunnen redden. Betekend dat dat ik mij het lot van de negertjes niet aan trek? Misschien. Ik denk alleen, hoe meer je er wil redden, hoe nog veel meer en zullen kreveren. Is dat eigen volk eerst? Misschien, maar als bij jou thuis de pot aardappelen op tafel komt, gaan die dan ook niet naar eigen volk eerst? Of ga je je eigen kinderen laten toekijken hoe je die van de buren te vreten geeft?

Het zijn deze redeneringen die ze binnen XXX aantal jaar als dom en prehistorisch gaan beschouwen "de domme houding en nog dommere stelling " ... uw stellingen zijn even retarded en onmenselijk als de moslimextremen ...ze getuigen van een overdreven asociale en egocentrische houding naar uw medeburgers en nog meer naar mensen in hongersnood en derdewereld landen . Mensen die van onder op de ladder staan uitsluiten en van de ladder gooien terwijl zij die van boven op de ladder staan buiten schot blijven want dat is zogezegd het eigen volk " het hand dat je eten geeft daar slaag je niet naar " .. Fu***ed up boel !.... kapitalisten zijn het uitschot op aarde en moeten verdwijnen dan pas zullen er oplossingen komen .

Wat is het "eigen volk" ? Wie zijn dat ?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 12:25   #863
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht

Neen? Hoe bedoelde je dit dan?
"Ik denk dat er nog wel een verschil in zit. Kijk, ik heb geen dochter maar moest ik die hebben zou ik bvb niet graag hebben dat ze met een allochtoon naar huis zou komen, zelfs niet met een Georgiër, ook al is mijn beste vriend een Georgiër en overigens een reuze toffe kerel. In tegenstelling zou ik er geen punt van maken moest een van mijn zonen met een Georgisch meisje naar huis komen. Meisjes zijn daar nog grootgebracht op traditionele wijze met het oog op later een gezin te dienen. Je zoon kan daar zeker een prima vrouw aan hebben. Echter is het in die cultuur nog steeds een mannenwereld zoals wij die 200 �* 300 jaar geleden ook kende, de vrouw ten dienste van de man en het gezin."

Citaat:
Ik ben consequent genoeg om te beseffen dat ge niet iedere scheef getrokken situatie kunt recht trekken net zo min als dat we niet ieder negertje van de hongerdood kunnen redden.
Dat is, hoop ik, toch geen excuus om niets te doen?

Citaat:
Betekend dat dat ik mij het lot van de negertjes niet aan trek? Misschien. Ik denk alleen, hoe meer je er wil redden, hoe nog veel meer en zullen kreveren.
Dit is toch een zeer eigenaardige logica.

Citaat:
Is dat eigen volk eerst? Misschien, maar als bij jou thuis de pot aardappelen op tafel komt, gaan die dan ook niet naar eigen volk eerst? Of ga je je eigen kinderen laten toekijken hoe je die van de buren te vreten geeft?
Als thuis de pot aardappelen op tafel komt; en de kinderen van de buren zijn er ook; dan delen we wel. Wij vreten immers niet; wij eten.

Van Dale : vre·ten vrat, h gevreten 1 (van mensen, plat) gulzig of veel eten 2 (van dieren) eten
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 15:52   #864
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen? Hoe bedoelde je dit dan?
"Ik denk dat er nog wel een verschil in zit. Kijk, ik heb geen dochter maar moest ik die hebben zou ik bvb niet graag hebben dat ze met een allochtoon naar huis zou komen, zelfs niet met een Georgiër, ook al is mijn beste vriend een Georgiër en overigens een reuze toffe kerel. In tegenstelling zou ik er geen punt van maken moest een van mijn zonen met een Georgisch meisje naar huis komen. Meisjes zijn daar nog grootgebracht op traditionele wijze met het oog op later een gezin te dienen. Je zoon kan daar zeker een prima vrouw aan hebben. Echter is het in die cultuur nog steeds een mannenwereld zoals wij die 200 �* 300 jaar geleden ook kende, de vrouw ten dienste van de man en het gezin."

Dat is, hoop ik, toch geen excuus om niets te doen?

De zoon die daar mee trouwt wordt er niet slechter van, wat niet wil zeggen dat hij zich ook als onderdrukker moet gedragen. De dochter die daar mee trouwt wordt er wel slechter van want die beland midden in die onderdrukkingswereld.

Dit is toch een zeer eigenaardige logica.

Als thuis de pot aardappelen op tafel komt; en de kinderen van de buren zijn er ook; dan delen we wel. Wij vreten immers niet; wij eten.

Van Dale : vre·ten vrat, h gevreten 1 (van mensen, plat) gulzig of veel eten 2 (van dieren) eten
Kan je lezen? Wel zo bedoel ik het.

Laatst gewijzigd door Garry : 11 april 2010 om 16:09.
Oud 11 april 2010, 15:54   #865
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Waren die twee moslimleraressen eigenlijk hete sletjes?

Zijn er geen foto's van?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 16:03   #866
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Het zijn deze redeneringen die ze binnen XXX aantal jaar als dom en prehistorisch gaan beschouwen "de domme houding en nog dommere stelling " ... uw stellingen zijn even retarded en onmenselijk als de moslimextremen ...ze getuigen van een overdreven asociale en egocentrische houding naar uw medeburgers en nog meer naar mensen in hongersnood en derdewereld landen . Mensen die van onder op de ladder staan uitsluiten en van de ladder gooien terwijl zij die van boven op de ladder staan buiten schot blijven want dat is zogezegd het eigen volk " het hand dat je eten geeft daar slaag je niet naar " .. Fu***ed up boel !.... kapitalisten zijn het uitschot op aarde en moeten verdwijnen dan pas zullen er oplossingen komen .

Wat is het "eigen volk" ? Wie zijn dat ?
Wanneer je iedere dag een emmertje water draagt naar een plantje in de woestijn dan zal dat plantje in leven blijven maar na een tijdje staan daar dan niet een plantje maar 10 plantjes en kom je met dat ene emmertje niet meer toe. Je zal dan 10 emmertjes moeten dragen. Maar weer wat later staan daar geen 10 maar 100 plantjes en zo verder tot de dag dat ge geen emmertjes water meer draagt en dan gaan al die plantjes dood.

Stop met de moraalridder uit te hangen zoals een echte groene. Ze gaan de opwarming van de aarde tegenhouden. Hoe? Hoe meer volk op de aarde hoe meer veeteelt er nodig is, hoe meer opwarming. Soms moet ge consequent zijn en inzien dat je niet de wolf en de geit kunt sparen.
Oud 11 april 2010, 16:17   #867
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

[quote=artisjok;4686413]Neen? Hoe bedoelde je dit dan?
De zoon die met zo een meisje huwt vaart daar niet slechter bij. Wil niet zeggen dat hij zich ook als onderdrukker moet gaan opstellen. Het dochter echter die met zo een allochtoon trouwt vaart daar wel slechter bij doordat ze midden in die wereld van vrouwelijke onderdrukking terecht komt.

Ik hea het kunnen denken dat ik er voor jou weer eerst een tekeningetje bij moest doen voor dat je het begrepen hebt.
Oud 11 april 2010, 16:17   #868
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

[quote=artisjok;4686413]Neen? Hoe bedoelde je dit dan?
De zoon die met zo een meisje huwt vaart daar niet slechter bij. Wil niet zeggen dat hij zich ook als onderdrukker moet gaan opstellen. Het dochter echter die met zo een allochtoon trouwt vaart daar wel slechter bij doordat ze midden in die wereld van vrouwelijke onderdrukking terecht komt.

Ik had het kunnen denken dat ik er voor jou weer eerst een tekeningetje bij moest doen voor dat je het begrepen hebt.
Oud 11 april 2010, 18:55   #869
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik verbied jou dus om vanaf vandaag het huis te verlaten zonder burka.
Is ‘t al, of moet ze ook nog twee stappen achter u blijven ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 22:37   #870
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Is ‘t al, of moet ze ook nog twee stappen achter u blijven ?
Hangt er van af.
Als er kans is dat er landmijnen liggen mogen vrouwen twee stappen voor de man lopen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 22:57   #871
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Hangt er van af.
Als er kans is dat er landmijnen liggen mogen vrouwen twee stappen voor de man lopen.
Oud 11 april 2010, 23:23   #872
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Is een hoofddoek een symbool??

Zouden ze wel weten waar een hoofddoek vandaan komt?

http://neerlandsbloed.net/?p=88

Citaat:
“Het symbool van
islamitische eerbaarheid komt uit de wereld van de prostitutie”. “Je zou je schamen je hoofd te bedekken als je eens wist waar dat gebruik vandaan kwam”, schrijft ze in een boek en zegt ze tegen jonge moslimvrouwen en -meisjes.

In de ogen van Cig werd de hoofddoek dus niet gebruikt om “de eer van de vrouw te beschermen” maar als een herkenningsmiddel voor prostituees.

Laatst gewijzigd door daiwa : 11 april 2010 om 23:26.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 23:36   #873
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Waren die twee moslimleraressen eigenlijk hete sletjes?

Zijn er geen foto's van?
Mischien zijn ze wel ontslagen wegens sexuele handelingen met leerlingen ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 23:41   #874
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zouden ze wel weten waar een hoofddoek vandaan komt?

http://neerlandsbloed.net/?p=88
En ze kunnen moeilijk zeggen dat het verhaal van één of andere VB-er komt deze keer : een eerbare oude Turkse dame.
Oud 11 april 2010, 23:53   #875
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
En ze kunnen moeilijk zeggen dat het verhaal van één of andere VB-er komt deze keer : een eerbare oude Turkse dame.

Ik kan hier wel weergeven waar het VB vandaan komt ....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2010, 08:38   #876
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij kunt juist niks, behalve goed zeveren.
Oud 12 april 2010, 16:12   #877
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Gij kunt juist niks, behalve goed zeveren.
Ik ben blijkbaar niet de enige waartegen je niet serieus praat.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=687
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2010, 16:48   #878
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pleit jij er nu voor om het onderwijs aan te passen aan Moslims?
Pleit je er voor om onze "vrije keuze" op te offeren?
Zou jij eindelijk niet eens leren om antwoorden te geven ipv vragen te stellen waardoor je over iets anders kunt beginnen?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2010, 16:53   #879
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien een draadje over openen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2010, 16:54   #880
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het zal tegenvallen voor jou.
Toch denk ik het niet! Ik kom zelden mensen tegen, van welke "partij of strekking" ook die te spreken zijn over het multiculgedoe! Niets met VB-toestanden of "racisme" te maken hoor!
Zoals ik al schreef: men zal zeker geen algemeen verplicht referendum organiseren ( min de belanghebbenden zelf natuurlijk) omdat het resultaat daarvan, zeg maar gerust, op voorhand bekend is en niet in het plaatje past.
Ontken dat maar zoveel als je wil en zoek maar "bronnen" op waarmee je het tegendeel zou kunnen bewijzen!
De pro's zullen wel allemaal in het kamp zitten voor wie het multiculgedoe iets opbrengt, nietwaar?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be