Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2006, 15:20   #9441
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Vechten?
Omdat ik spot met een poster die koppig blijft smeken om de discussie als beëindigd te beschouwen, terwijl hij (of zij) niet kan toegeven dat hij die discussie vierkant verloren heeft?
(... erop rekenend dat de gezamenlijke allergie van de believers tegen Firestone, die hen maar blijft voor aap zetten, ik lach me rot, een openlijke steunbetuiging zal opleveren, maar alleen een warhoofdige werkgroep neemt het nog voor hem op. Arme gun, geen geluk voor jou...)
Laten we zeggen dat je 'gewonnen' hebt. Tevreden ?
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 15:22   #9442
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
De Skull&Bones komt blijkbaar ook voor in de RKK.Schijnbaar heeft de middenste van 3 kisten waarin de Paus wordt begraven een Skull&Bones embleem.

Vraag:"Is it true that the pope's body was placed in other caskets before it was placed in the crypt? I have heard that one is of wood and another is marked with a skull and cross bones. Why would skull and cross bones be used?"

Antwoord :"Pope John Paul II's body was interred in three caskets. The triple caskets reflect longstanding tradition for the burial of popes. The innermost casket--the one in which his body lay during his funeral--was made of cypress wood. That casket was placed inside a second casket made of zinc (traditionally, lead was used), presumably to seal the body from the ravages of insects. The third, outermost casket was made of walnut wood (the traditional wood was elm).

The second casket bears a skull and crossbones, along with John Paul's regnal dates."

Slechts 1 kist wordt door het publiek aanschouwd en schijnbaar heeft een katholieke priester in de Matt Laurer Today Show gezegd dat er een S&B embleem op de middenste kist staat (als het effectief zo is-en meerdere bronnen beweren het-dan is het wederom en "heidens" symbool die in de RKK terug te vinden is).
Hieronder een crucefix met S&B erop,een S&B uit een kerk en een afbeelding van de kist van JPII van de LA Times (zo zegt de bron)-let op de rode letters Skull and Bones.
Een "doodshoofd" en wat beenderen zijn toch al vanouds, sinds mensenheugnis, een symbool dat de dood voorstelt. De reden is nogal simpel: die schedel en die beenderen zijn doorgaans het enige wat later van een lijk wordt teruggevonden.

Wat heeft dat in 's hemelsnaam te maken met de Amerikaanse studentenclub waar Bush en Kerry lid van waren?
Oud 19 september 2006, 15:26   #9443
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik denk het niet, het is in die andere foto's ook te zien.

De ene foto is zwart-wit, de andere in kleur, voor de rest zie ik geen verschil (tenzij dat de rand anders is afgesneden).
Het gaat dus om 2 foto's van dezelfde voorstelling.
Oud 19 september 2006, 15:35   #9444
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
ja en wat dacht je van de engelse vrijmetselaarvloer op den pet??

De politie je beste vriende?? ik dagutniet!!!

And so on and so forth

Pin d'Ar
Is het bordpatroon van een dam-, een halma- of een schaakspel ook een Engelse vrijmetselaarsvloer?
Oud 19 september 2006, 15:39   #9445
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De Bohemian Grove bestaat hoor. Ze doen er rituelen. Het is zelfs al opgenomen door Alex Jones die er binnen kunnen sluipen is.

Zie hier:

bohemian grove

David Gergen asked about Bohemian Grove
Dat Bohemian-verhaaltje is ook al eens eerder doorprikt op deze thread, meen ik mij te herinneren.

Die bosvakanties voor Amerikaanse toplui bestaan wel, maar hebben niks geheimzinnigs.
Oud 19 september 2006, 15:47   #9446
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Ik ga mij niet bezig houden met die flauwe kul.
Ik heb alleen gemerkt dat je in heel wat artikels een sneer geeft naar 'de believers'. Als je dan eens een sneer terugkrijgt, dan zit je te janken.

Er zijn gelukkig ook discussies waarin je dat sneren blijkbaar kunt laten.

Ik volg regelmatig de discussies op deze thread omdat ik ze enorm interessant vindt maar als ik dit le lezen krijg, dan denk ik 'Oh nee, het is weer zover !'
Ik kan me voorstellen dat u zich als trouwe Pindarfan ergert omdat Firestone het maar niet opgeeft om nuchtere vragen te blijven stellen.

Maar het feit dat u dan telkens denkt "oh nee, daar is ze weer" bewijst toch niet dat u gelijk hebt en zij ongelijk?
Oud 19 september 2006, 15:51   #9447
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kan me voorstellen dat u zich als trouwe Pindarfan ergert omdat Firestone het maar niet opgeeft om nuchtere vragen te blijven stellen.

Maar het feit dat u dan telkens denkt "oh nee, daar is ze weer" bewijst toch niet dat u gelijk hebt en zij ongelijk?
Haal toch geen oude koeien uit de sloot, Van Loon.

Firestone heeft het in veel van haar berichten op een vrij negatieve manier (dat is nog eufemistisch uitgedrukt) over 'de believers' maar voor de rest vind ik ze echt wel te doen, hoor !
Oud 19 september 2006, 16:02   #9448
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hoe de Franse krant Libération met als hoofdaandeelhouder financier Edouard de Rothschild nog 'links' kan zijn, begrijp ik niet goed.
Libération is al heel lang een gewone centrumkrant.
Die heeft niks meer te maken met het gelijknamige rebels-linkse krantje van de jaren 1970.
Oud 19 september 2006, 16:12   #9449
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Een aantal bronnen werden met de nodige links en zonder inhoudelijke weerlegging als antisemitisch bestempeld. Ik zal niet nalaten dat ook in de toekomst te doen.
Dat jij daar niet tegen kunt is veelzeggend, maar raakt mijn kouwe kleren niet.

Als je het aandurft mij "extreem-rechts" te noemen, graag met links waaruit mijn extreem-rechts gedachtengoed blijkt.

Waarom ben je trouwens in deze thread zonder enige aanleiding hierover weer begonnen?
Wedden dat jij straks gaat zagen dat "wij" er over beginnen?
Morkhoven, die van mythes houdt en in hoge mate paranoïde is, begon daar weer over (en zal dat nog dikwijls doen) omdat hij nu eenmaal de neiging heeft een discussie, over wat dan ook, altijd te herleiden tot een georkestreerde hetze tegen zijn persoontje.

Hij beschouwt zichzelf namelijk als het middelpunt van het heelal. Hij kan daar waarschijnlijk ook niets aan doen. Moet aangeboren zijn of zo.

Hij schijnt ooit eens van antisemitisme beschuldigd te zijn en kan nu niet nalaten dat telkens op te rakelen opdat we toch maar niet zouden vergeten dat hij ook nog meedoet. Ik denk dat ik hem maar op mijn negeerlijst zet.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 19 september 2006 om 16:13.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 16:22   #9450
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Laten we zeggen dat je 'gewonnen' hebt. Tevreden ?
Die discussie is helemaal niet door mij gewonnen, maar door Firestone.
Ik ben er een week later op uitgekomen en kon het niet laten het gespartel van gun nog even op te rakelen, als illustratie van de wijze waarop sommige believers omgaan met de waarheid.

(geen enkele believer heeft het lef gehad om aan gun te zeggen dat hij zich belachelijk maakte - of het moest in een pb geweest zijn)

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 19 september 2006 om 16:23.
Oud 19 september 2006, 16:36   #9451
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Interessant weetje:

Op Kerstdag 1991 werd de scharlakengekleurde vlag met de hamer & sikkel voor de laatste maal op het Kremlin gestreken.

Bijna een jaar later gaf President George H. Bush een historische rede waarin hij aankondigde dat er een nieuwe wereldorde in opkomst was.
Bush verkondigde de New World Order niet in 1992, maar op 11 september 1990, tijdens een toespraak aan het Congress, tijdens de Golfcrisis (http://www.sweetliberty.org/issues/war/bushsr.htm).
Hij herhaalde de term een jaar later tijdens de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties. Wat hij bedoelde was dat door het einde van de koude oorlog de VN niet langer verlamd was, en onder het leiderschap van de enige overgebleven supermacht, de VS, nu in staat was om Saddam aan te apkken. In de loop van de jaren '90 bleek het vertrouwen van Bush sr. in de VN ongegrond(vanuit Amerikaans standpunt gezien). Met mysterieuze "illuminati" in de verborgen tempel van Xanadu had deze toespraak niet veel te maken
Oud 19 september 2006, 16:52   #9452
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove Bekijk bericht
Bush verkondigde de New World Order niet in 1992, maar op 11 september 1990, tijdens een toespraak aan het Congress, tijdens de Golfcrisis (http://www.sweetliberty.org/issues/war/bushsr.htm).
Hij herhaalde de term een jaar later tijdens de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties. Wat hij bedoelde was dat door het einde van de koude oorlog de VN niet langer verlamd was, en onder het leiderschap van de enige overgebleven supermacht, de VS, nu in staat was om Saddam aan te apkken. In de loop van de jaren '90 bleek het vertrouwen van Bush sr. in de VN ongegrond(vanuit Amerikaans standpunt gezien). Met mysterieuze "illuminati" in de verborgen tempel van Xanadu had deze toespraak niet veel te maken
Eindelijk nog eens nieuwe stem die nuchter blijft.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 19 september 2006 om 16:53.
Oud 19 september 2006, 19:48   #9453
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Eindelijk nog eens nieuwe stem die nuchter blijft.
Nuchtere stemmen kunnen we hier altijd gebruiken, Van Loon. Believer of geen believer. Maar geloof nooit dat je de Waarheid in pacht hebt want dan ben je verkeerd bezig.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 september 2006 om 19:50.
Oud 19 september 2006, 20:13   #9454
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Een "doodshoofd" en wat beenderen zijn toch al vanouds, sinds mensenheugnis, een symbool dat de dood voorstelt. De reden is nogal simpel: die schedel en die beenderen zijn doorgaans het enige wat later van een lijk wordt teruggevonden.
Ah,dus jij wist dat die S&B op de middenste kist va de Paus staat?
Vind jij dat normaal dat dat op de middenste kist van de Paus staat?
(waarom wordt die kist verborgen voor de mensen?)

Citaat:
Wat heeft dat in 's hemelsnaam te maken met de Amerikaanse studentenclub waar Bush en Kerry lid van waren?
Helemaal niks.Dat werd hier ook helemaal niet aangebracht.Kan je ook normaal praten/discussieren zonder dat je bij regel moet ingaan tegen alles wat we brengen?
De Skull and Bones in het rood sloeg niet op de Geheime Genootschap,maar was om aan te tonen dat in die bekende krant ook gemeld werd dat er een Skull and Bones op de middenste doodskist van de Paus staat.Ik accentueerde dat omdat de tekening klein is en het er niet op te zien is en ik anders te horen zou krijgen dat het niet te zien is die afbeelding.Als ze het aanwijzen en beschrijven als Skull and Bones is dat echter evenwaardig aan de afbeelding effectief zien op hun afbeelding.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 september 2006 om 20:14.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 20:17   #9455
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Dat Bohemian-verhaaltje is ook al eens eerder doorprikt op deze thread, meen ik mij te herinneren.

Die bosvakanties voor Amerikaanse toplui bestaan wel, maar hebben niks geheimzinnigs.
Daarom dat je er enkel op uitnodiging binnen mag?
En dat ze er een mensenoffer nabootsen aan de god Moloch?
Dat heet de Cremation of Care.Dat betekent dat ze hun geweten (hun "care") verbranden.Ze kunnen dan weer een heel jaar met een gerust gemoed verder.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 september 2006 om 20:20.
Oud 19 september 2006, 20:25   #9456
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Pindar...wat heb jij hierop te zeggen?
Op foto 1 zou jij als het van iemand anders komt allicht duidelijk een "Devil Sign" zien-hier komt het van de hand van Icke.
Op foto 2 geeft Icke een ander occult teken die verscheidene zaken kan betekenen.De vrouw die hij knuffelt geeft een 666 teken...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 september 2006 om 20:28.
Oud 19 september 2006, 21:34   #9457
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pindar...wat heb jij hierop te zeggen?
Op foto 1 zou jij als het van iemand anders komt allicht duidelijk een "Devil Sign" zien-hier komt het van de hand van Icke.
Op foto 2 geeft Icke een ander occult teken die verscheidene zaken kan betekenen.De vrouw die hij knuffelt geeft een 666 teken...

Steeds als ik het weer zie vergeet ik het te zeggen.
Het "handgebaar"dat jullie steeds noemen betekent I Love You in doventaal. Het stelt de I de L en de Y voor in 1 gebaar.
Weinig satanisch.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 23:13   #9458
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht

Steeds als ik het weer zie vergeet ik het te zeggen.
Het "handgebaar"dat jullie steeds noemen betekent I Love You in doventaal. Het stelt de I de L en de Y voor in 1 gebaar.
Weinig satanisch.
Ahja,nu je het zegt...idd,hij bedoelt er dat allicht mee.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 september 2006 om 23:18.
Oud 19 september 2006, 23:30   #9459
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ahja,nu je het zegt...idd,hij bedoelt er dat allicht mee.
Ja, hij bedankt daar zijn publiek.
http://deafness.about.com/od/express...oveyouhand.htm

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 19 september 2006 om 23:32.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 23:39   #9460
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Het heeft meerdere betekenissen,waarom ga je ervan uit dat hij dat ermee bedoelt?

Hij heeft al tien keer verklaard wat hij ermee bedoelt.Hook 'm Horns.Het teken van het baseball teams voor wie hij supportert...

Al die andere wereldleiders bedanken allicht ook hun publiek dat grotendeels uit doven bestaat.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 19 september 2006 om 23:41.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be