Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2010, 16:22   #941
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Voor heel wat mensen brengen ze inderdaad op.
Denk maar aan advocaten, OCMW medewerkers, tolken enz.
Dat denk ik niet, wie wel verdient is de integratiesector,vandaar dat deze de problemen mee in stand houden....
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2010, 18:52   #942
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Fout.
Je moet niet berekenen wat ALLE MIGRANTEN SAMEN kosten maar hoeveel SUBGROEPEN kosten en daarbij rekening houden met factoren zoals LEEFTIJD, SCHOLING, DUUR VAN DE UITKERING, MAN OF VROUW en ORIGINE. Dan kun je een beleid ontwikkelen op basis van ONDERBOUWDE HYPOTHESEN die je kunt toetsen bij subgroepen. Wanneer die HYPOTHESEN ZICHZELF BEVESTIGEN kun je vervolgens een CORRECT EN EERLIJK BELEID ontwikkelen wat gemotiveerde mensen kansen biedt en LEEGLOPERS buiten houdt.
Fout?
Je moet inderdaad niet berekenen wat ze kosten; je moet de factoren achterhalen zodat je weet welke maatregelen moeten getroffen worden.

Citaat:
U heeft steeds argumenten op dit niet te onderzoeken en dan bent u toch voorstander??
Hmmmm....
Ik heb hier geen enkel argument aangehaald om dit niet te onderzoeken.

Kunnen we afspreken dat jij je eigen mening neerschrijft; dan schrijf ik mijn eigen mening neer?
Indien je meent mijn mening te kennen en het nodig acht die weer te geven; geef je er direct een citaat met de link bij.
OK?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2010, 18:59   #943
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Fout?
Je moet inderdaad niet berekenen wat ze kosten; je moet de factoren achterhalen zodat je weet welke maatregelen moeten getroffen worden.

Kunnen we afspreken dat jij je eigen mening neerschrijft; dan schrijf ik mijn eigen mening neer?
Indien je meent mijn mening te kennen en het nodig acht die weer te geven; geef je er direct een citaat met de link bij.
OK?
Welke maatregelen die er getroffen moeten worden ?

Ik stel voor de leeghangers terug te sturen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2010, 19:03   #944
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Van de meer dan 52000 die in 1999 geregulariseerd werden heeft er slechts 10 procent ooit gewerkt, meer dan 45000 van hen leeft dus al meer dan 10 jaar op onze kosten. Hoe kan iemand, die bij zijn volle verstand is , nu beweren dat deze mensen opbrengen. Het zijn leeglopers die in hun missie (levenslang op de kosten van een ander leven ) geslaagd zijn , dat is alles.
Kan je hier een bron met link van geven?
Indien je bron JMDD is; wil ik graag de bron waar JMDD zich op baseert.
Oud 29 maart 2010, 19:05   #945
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
'Dus voor mij mag je mensen die enkel komen om op hun krent de uitkering af te wachten weren, en wie hier is verplichten om actief iets aan hun situatie te doen' (Alice)

De grote vraag in dit land is echter of 'een grote meerderheid van de bevolking het met de logische stelling eens is' dat dit voor iedere inwoner zou moeten gelden.
En waarom moet je er dat weer bijsleuren? Wat we doen voor onze eigen inwoners is één ding, we hoeven het daarom niet te doen voor de rest van de wereldbevolking! Mocht je kinderen hebben en je geeft die een snoepje, dan kan dat alleen op voorwaarde dat al de kinderen ter wereld een snoepje moeten krijgen?
Waar zit het verschil tussen de twee beweringen?

Laatst gewijzigd door andev : 29 maart 2010 om 19:18.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2010, 19:09   #946
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je dan berekend hebt hoeveel werkloosheidsuitkering alle migranten samen krijgen; wat brengt het op? Hoe kan je de werkloosheid daarmee bestrijden?

Je moet inderdaad weten wat de drempels zijn; maar dat kom je niet te weten door de kostberekening.

Als je weet dat er te veel laaggeschoolden zonder job zitten; weet je dat men iets moet doen aan de scholing. Dan maakt het niet uit of die laaggeschoolde migrant is of niet.
Je laat hier natuurlijk slim terzijde dat er gewoon geen werk is voor "iedereen", ook al geef je die een opleiding!
Haal de mensen in die je kunt gebruiken, geen duizenden waar je nooit iets zult kunnen mee aanvangen. Zo moeilijk om te aanvaarden?
Waarom is dat zo vanzelfsprekend in bvb Australië en hier "des duivelds"?

Laatst gewijzigd door andev : 29 maart 2010 om 19:19.
Oud 29 maart 2010, 19:13   #947
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fout?

OK?
En wanneer men tot de conclusie komt dat de maatregelen die moeten getroffen worden er in bestaan niemand meer binnen te laten waar we niets kunnen mee aanvangen omdat er zo al te veel zijn?
Je hoeft daarvan niet eens de kosten te berekenen om te weten dat er kosten aan zijn en geen inkomsten!

Laatst gewijzigd door andev : 29 maart 2010 om 19:13.
Oud 29 maart 2010, 19:17   #948
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moet je ook nog een bron krijgen waaruit blijkt dat water nat is?
Al x-keren gezegd maar naar mijn weten nog geen antwoord gezien: indien JMDD het zo bij het verkeerde eind heeft, waarom blijft het dan zo stil in het multiculwereldje????????
Wellicht hebben ze er het fijne ook nog niet van berekend... omdat ze weten dat de behaalde resultaten voor hen een drama zouden zijn. Nietwaar?
Oud 29 maart 2010, 19:27   #949
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijkbaar kwam er toch geen kritiek van linkse hoek op de beweringen van JMDD. Ze zullen dan naar alle waarschijnlijkheid wel waar zijn zeker .Anders zou links de gelegenheid wel niet hebben laten voorbijgaan hem in alle kranten in zijn onderhemd te zetten.

Dus: het grootste gedeelte van de geregulariseerden zijn leeglopers die op onze kosten leven.
Oud 29 maart 2010, 19:29   #950
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Moet je ook nog een bron krijgen waaruit blijkt dat water nat is?
Neen; ik weet wel dat water nat is.
Wat Pericles beweert weet ik niet; en omdat er al dikwijls halve waarheden, slecht begrepen waarheden e.d. neergeschreven worden had ik voor die cijfers graag een bron.
Oud 29 maart 2010, 19:32   #951
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Blijkbaar kwam er toch geen kritiek van linkse hoek op de beweringen van JMDD. Ze zullen dan naar alle waarschijnlijkheid wel waar zijn zeker .Anders zou links de gelegenheid wel niet hebben laten voorbijgaan hem in alle kranten in zijn onderhemd te zetten.

Dus: het grootste gedeelte van de geregulariseerden zijn leeglopers die op onze kosten leven.
Jij hebt geen kritiek gelezen; en daarom zou er geen kritiek zijn?

Sedert wanneer krijgt links de kans om zijn mening in alle kranten te uiten?
Oud 29 maart 2010, 19:33   #952
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen; ik weet wel dat water nat is.
Wat Pericles beweert weet ik niet; en omdat er al dikwijls halve waarheden, slecht begrepen waarheden e.d. neergeschreven worden had ik voor die cijfers graag een bron.
Kijk als links geen kritiek heeft op dat , zal het wel waar zijn zeker. Het omgekeerde denken is te gek voor woorden; zo'n gelegenheid om JMDD plat te walsen zou links wel aangrijpen.
Oud 29 maart 2010, 19:34   #953
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk als links geen kritiek heeft op dat , zal het wel waar zijn zeker. Het omgekeerde denken is te gek voor woorden; zo'n gelegenheid om JMDD plat te walsen zou links wel aangrijpen.
Als?

Kan ik nu je bron krijgen voor de cijfers die je eerder gegeven hebt?
Oud 29 maart 2010, 19:35   #954
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij hebt geen kritiek gelezen; en daarom zou er geen kritiek zijn?

Sedert wanneer krijgt links de kans om zijn mening in alle kranten te uiten?
Da's de beste , alle media worden gecontroleerd door links . Rooie Martine zou het op de VRT anders wel uitgeschreeuwd hebben.
Oud 29 maart 2010, 19:38   #955
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als?

Die cijfers zijn al meermaals ter sprake gekomen, niet alleen nu recent. Even Googelen zal u wijzer maken.
Oud 29 maart 2010, 19:40   #956
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's de beste , alle media worden gecontroleerd door links . Rooie Martine zou het op de VRT anders wel uitgeschreeuwd hebben.
Dat is pas een goeie.
Als alle media door links gecontroleerd worden; waarom heeft geen enkele Vlaamse TV-zender ooit "La face cachée du vlaams blok" uitgezonden?

Oud 29 maart 2010, 19:41   #957
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fout?

OK?
Laat me raden; de factoren zijn voor u sociaal economische achterstelling!
Echt; uw mening is volkomen achterhaald, ik zie niet in waarom je niet zou berekenen hoeveel die "sociale achterstelling" kost, aan wie en hoelang!
U moet Nomade eens lezen van Ayaan Hirshi Ali, daar kunt u veel van opsteken!
Zij omschrijft waarom haar familie "sociaal en economisch" achtergesteld raakten en bleven in het Westen, dat verhaal staat model voor het wat migranten, maar niet voor alle subgroepen! Daarom moet je gericht onderzoeken en beginnen bij feiten, onderzoek wie welke vorm van staatssteun nodig heeft voor basisbehoeften, en waarom en ook of die steun wel correct en terecht is!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2010, 19:46   #958
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Die cijfers zijn al meermaals ter sprake gekomen, niet alleen nu recent. Even Googelen zal u wijzer maken.
Google jij dan even; en geef me de bron.
Oud 29 maart 2010, 19:47   #959
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is pas een goeie.
Als alle media door links gecontroleerd worden; waarom heeft geen enkele Vlaamse TV-zender ooit "La face cachée du vlaams blok" uitgezonden?

Kijk, het is te gek voor woorden dat u die informatie betwist, want als daar maar één woord niet van waar zou geweest zijn , hadden ze JMDD levend gevild.

Waarom kan u die intelectuele eerlijkheid niet opbrengen ?
Waar zouden ze trouwens werken? Ze kennen niets, kunnen niets en spreken de taal niet.
Oud 29 maart 2010, 19:49   #960
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Laat me raden; de factoren zijn voor u sociaal economische achterstelling!
Heb je mijn verzoek niet gelezen? Of kan je je er niet in vinden?
"Kunnen we afspreken dat jij je eigen mening neerschrijft; dan schrijf ik mijn eigen mening neer?
OK?"

Citaat:
Echt; uw mening is volkomen achterhaald, ik zie niet in waarom je niet zou berekenen hoeveel die "sociale achterstelling" kost, aan wie en hoelang!
U moet Nomade eens lezen van Ayaan Hirshi Ali, daar kunt u veel van opsteken!
Zij omschrijft waarom haar familie "sociaal en economisch" achtergesteld raakten en bleven in het Westen, dat verhaal staat model voor het wat migranten, maar niet voor alle subgroepen! Daarom moet je gericht onderzoeken en beginnen bij feiten, onderzoek wie welke vorm van staatssteun nodig heeft voor basisbehoeften, en waarom en ook of die steun wel correct en terecht is!
Indien jij je verder wil fixeren op Moslims; doe maar.

Laatst gewijzigd door artisjok : 29 maart 2010 om 20:04.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be