![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/ en 3/ Kijk naar mijn posting net voor de deze |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een soort van schadevergoeding ( zoals Michael Jackson deed ) om verdere aanklacht te smoren ? Verder heb je perfect gelijk hoor.. iedere derde kan dat ook perfect doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Niemand staat boven de wet. Ook Polanski niet. Heeft zijn positie en aanzien misbruikt, een 13 jarig kind (ze had nog eens geen borsten) gedrogeerd, afgelekt en gesodomiseerd (complete bullshit dat dit met haar toestemming was. yes pleassse, I'm 13, please take me in the ass, please). En hij is nadien gaan lopen voor 't gerecht. Als ge niks te vrezen hebt, is dat niet nodig.
Misschien dacht hij echter aan het volgende: als ze u in de VS in den bak draaien als pedofiel, staat u bovendien maar 1 zaak te wachten: geen champagne en pussy, maar dagelijks een goei gangbang in de douche met marcassou salamis in zijn eigen reet. ![]() Laatst gewijzigd door straddle : 4 oktober 2009 om 01:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() mooi zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je persoonlijke vete groeit omgekeerd evenredig met het ontbreken van ieder zinnig weerwoord in andere disussies ![]() Moest ge het nog niet door hebben reageerde ik op een ander zijn post en het is me al tot 2x verteld dat er geen 'feestje' was.... waar ik me ook gewag van gemaakt heb. Tot zover dus de harde feiten _ zover we die kennen _ en de onberispelijke wil van deze 'atheïst' ( vreemd dat je me dat steeds weer toebedeelt terwijl je geen flauw idee hebt ) om zich ook naar die nieuwe info te schikken. Dat in schril contrast met een doorsnee 'creationist' ... die blijft hoog bij laag zweren dat een bepaald plaatje een stegeosaurus moet voorstellen en schijnt dat maar niet te kunnen staven. Citaat:
Enkele bronnen spreken dan weer over 15 en een fotosessie. 17, dus...en in relatie ( dus ergens met wederzijdse goedkeuring ) ... wel nog steeds strafbaar, strikt genomen Toch nog een heus verschil met een 13 jarig meiske zonder toestemming (gedrogeerd ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het feit dat ze nog geen borsten had een verzwarend element of dient het enkel om de het pederast karakter ervan extra te benadrukken ? En vertel me eens waarom dat complete bullshit is dat zij geen 'vragende' ( <> niet in wettelijke context ) partij zou kunnen geweest zijn ? Is/was 13 jaar oud en het jaar 1974 een voldoende voorwaarde daarvoor ? Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Surf eens wat op het web. In de vs is om dit geval heel wat te doen, dus er wordt heel wat over geschreven. Je kan de transcripts vinden en uw eigen opinie vormen en het is duidelijk dat dit helemaal geen sex met wederzijdse toestemming was. Voor zover een kind van 13 uit die tijd weet wat annale sex is, hoe kan ze na Quaalude beslissen of ze dat wil? Hij forceerde zich met annale sex punt uit. Ik ben geen jurist, maar zelfs indien je als oudere man met een kind van 13 sex hebt zelfs al vraagt ze er zelf om, je bent nog verkeerd bezig volgens de wet. Die zaken tussen haakjes zijn gewoon triviale bedenkingen die ik maak, ge moet er niet zo veel achter zoeken. Men zegt her en der dat Polanski niet wist dat ze maar 13 was. Dit is op zich al bullshit zoals blijkt uit de historiek, maar bovendien zie je op de foto's dat het om een pubermeisje gaat dat nog maar net borsten aan het ontwikkelen is... de kans dat ze 16+ was, was dus ook al niet te groot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier foto's van haar van rond de leeftijd waarover het gaat:
http://3.bp.blogspot.com/_pyylukR2xy...sky+rape+6.JPG |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu, ik wist niet dat ze geen maagd meer was. Dat verandert alles natuurlijk ![]() ![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Polanski heeft mischien goede films gemaakt, deze andere facet van zijn persoonlijkheid hoeft daarvoor niet vergeven en vergeten te worden. Hij heeft zich gedragen als een smeerlap, het word tijd dat hij gestraft word. Hij heeft die straf al te lang ontlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeer interessant artikel van Prof. Kevin Mc Donald, waarion hij de polemiek rond Polanski analyseert...
The Polanski case: once again, it's Hollywood vs America . |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had alleen maar wat bedenkingen Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze topic zag ik reeds het interview, verwees men me al naar de bekentenis en 't feit dat er nu ( dat was toen nog hangende ) een juridische uitspraak is. Doch kan de man nog steeds onschuldig zijn, niet ? ... al betwijfel ik dat ten zeerste |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door webzwerver : 4 oktober 2009 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Net als dit Britse geval overigens. Dat de Britten hun vuiligheid eens op hun eiland houden. Laatst gewijzigd door F.Lurk : 5 oktober 2009 om 06:38. |
|
![]() |
![]() |