![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je basht continu op NVA, iets anders beweren is uiteraard de hypocrisie voorbij. Alweer. Ik schrijf trouwens de naam hoe ik dat zelf wil. Als je niet door hebt dat NVA wel eens gelijk zou kunnen staan aan N-VA, dan scheelt er echt iets met uw redeneringsvermogen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hij is niet van zinnes om die opzeg niet mee te graaien ik ben trouwens voorstander om dit retro-actief terug te vorderen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou wel eens de details met bedragen willen kennen. Een opzeg voor iemand die zijn pensioen gaat trekken is waanzin.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan nergens een voorbeeld naar boven halen waar ik op de N-VA bash zonder dat dit binnen de betamelijkheid valt van een politiek internetforum.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik moet geen voorbeeld, naar boven halen. Het continu inhakken op NVA terwijl je dat op geen enkel moment doet met andere partijen en dat al meer dan 4000 berichten lang zeggen meer dan genoeg. Je hebt deze nick enkel en alleen gemaakt om te bashen op NVA. Alweer hypocriet om dat niet toe te geven. Dat je geloofwaardigheid al langer dan vandaag onder het vriespunt ligt, is daar natuurlijk niet vreemd aan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 7 september 2011 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mijn de keuze van mijn nick ermee te maken zou hebben begrijp ik helemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Politici nemen zelf de verantwoordelijkheid van hun mandaat. Het is dan ook normaal dat je de duur van je mandaat voltooit. De belastingbetaler draait op voor de verkiezingspubliciteit van de kandidaten. Politieke partijen krijgen een financiele dotatie in verhouding tot de electorale uitslag. De werkgever van een verkozen politici is nog steeds zijn politieke partij. Indien men vasthoud aan de opzegvergoeding, dan moet de partij daar maar voor opdraaien. Het zal hun motiveren om ernstige kandidaat politici naar voor te brengen. Einde BV cultus. Langs de andere zijde, zou men ook de politici die wenst te vertrekken, kunnen laten betalen voor de verloren investering van de burger, omdat hij zijn mandaat niet voltooit. Ook de werkloosheidvergoeding moet een optie zijn. De gewezen politici krijgt dan ook eens een brief van de VDAB, dat hij zich moet komen aanmelden, voor een job, of dat hij anders zijn uitkering kan verliezen. En dat zou al iets meer realiteit zijn... |
|
![]() |
![]() |