![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aannemer heeft personeel in dienst en betaalt zelf zijn personeel. De poetsvrouw met dienstencheques wordt dus door de klant betaald. De staat legt een deel bij. Nooit de Dienstenchequesfirma. Het gaat ook niet over het uitvoeren van één bepaald jobke. Het gaat over een regelmatig terugkerende dienst. Indien de klant niet tevreden is over die dienst kan die ten allen tijde vragen om een andere poetsvrouw te sturen. Gelieve geen appelen met citroenen te vergelijken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is gewoonweg klare bullshit en achterlijk gedrag, noch min noch meer. Iemand die een kuisvrouw met een donkerder kleurtje niet vertrouwt alleen thuis, maar iemand met een Vlaamse naam en een wit velletje wel, is gewoon een debiel. Zoals ik al eerder zei: de oplossing is simpel. Als iemand de pretentie heeft om als klant te bepalen wie een bedrijf moet sturen om een klus uit te voeren en wie dat bedrijf vooral niet mag sturen, dan moet die persoon ofwel gratis de werkplanning komen doen in mijn bedrijf, of moet die persoon maar de extra kosten betalen die het herplannen met zich meebrengt ook op zich nemen. Dan zullen we nog wel eens zien hoeveel 'klanten' de behoefte hebben om zich te gaan moeien met mijn werkplanning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de klant blijft het hetzelfde. dus iemand die persé een vlaamse poetsvrouw wil hebben, is het dus op zoek gaan naar zo'n blanke poetsvrouw die op zelfstandige basis enkel eigen klanten bedient. En dan kan Yussef de pot op. Tot nader order mogen we nog altijd kiezen naar welke winkel we gaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zien hoeveel debielen hiervoor gaan zwichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een zijsprongetje, maar het blijft racisme.
Dit artikel gaat over het feit dat vrouwen niet in Marokkaanse café's mogen komen, of er worden buitengekeken. Je reinste racisme natuurlijk. Wij mogen dat ook niet van Yussuf. Citaat:
hier hoor ik geen Yussuf noch Wouterke over mekkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik geen Roma in mijn huis wil, dan ga ik naar een andere firma. Maar als ik wél een contract afsluit met jouw firma, dan heb ik helemaal geen recht om een autochtoon, Chinees of Zimbabwaan te eisen om het werk te komen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand met een sjaal van Anderlecht rond zijn nek, zal zich waarschijnlijk ook niet erg welkom voelen in een supporterslokaal van Club Brugge... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat recht heb je toch om te weten wie dat er in je kot gaat komen terwijl dat je misschien niet thuis bent ? Bovendien heb je toch nog altijd wel het recht Polen Marokkanen of mensen van nog een andere afkomst niet te vertrouwen of dat nu rationeel is of niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat ook gelden als een troepje Marokkaanse jongeren nog eens een vlaamse discotheek met hoofdzakelijk vlaamse deernen binnen willen stappen? Of mag je dan het CGKR bellen? en nogmaals: hebben "vrouwen met arabische roots" andere rechten dan "vrouwen met vlaamse roots"? want blijkbaar worden daar dus ook weeral subsidies voor uitgetrokken. Dan ga ik mijn clubje ook oprichten hoor. link van het artikel in kwestie: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150...36a09707a37f98
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 februari 2015 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar ik beslis, wie er bij mij over de vloer komt.
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ge hebt in die zin gelijk dat je een zelfstandige, eventueel in bijberoep, zou kunnen inhuren voor je poetsdiensten. Of je die gaat vinden is een andere zaak. Want de persoon die van een werkloosheidsuitkering geniet gaat niet zo maar een zelfstandige activiteit willen uitvoeren. En het uurloon van een zelfstandige zal ook al rap 40 euro bedragen als die in het wit werkt veronderstel ik. Tenzij ge een of ander gepensioneerde vindt die dat in bijberoep wil doen voor een laag prijsje.... Laatst gewijzigd door pajoske : 24 februari 2015 om 17:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan ga ik toch naar een ander bedrijf, keuze genoeg.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad ze lopen mekaar voor de voeten en de technische werkloosheid is er soms groot.
Als ik een autochnone kuisvrouw zou willen dan zal ik die krijgen en daar gaan 400 nieuwe wetten niets aan veranderen. Het is mijn kot en ik en niemand anders bepaalt wie er binnen komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |