![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat religieuzen het moeten goedvinden. Voor mijn part mogen ze er problemen mee hebben. Wat ik echter niet tegen kan is dat zij eisen dat bv. holebi's niet zouden mogen trouwen of kinderen adopteren. Daar gaan zij volgens mij te ver.
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In sé is dat in zulke gevallen hetzelfde. U zou het liefst homo's van de aardbol verdwijnen of hen dwingen om hetero's te worden zodat zij zouden kunnen passen in een prehistorisch wereldbeeld, gebaseerd op een sprookjesboek dat 4000 jaar oud is. U wil hen alle rechten ontkennen enkel en alleen omdat een fictief personage in een fictieboek dat zegt. Dat stoort mij immens. Idem trouwens ook voor uw idiote visie op abortus, euthanasie ea. U wilt uw mening en uw visie doordrammen op al de rest. En zoiets moet ten alle prijzen worden vermeden.
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Homoseksualiteit is je aangetrokken voelen tot mensen van hetzelfde geslacht. Sommige mensen beweren dat de homoseksuele oriëntatie reeds voor de geboorte vastligt en onveranderbaar is. Recent onderzoek toont echter aan dat het sterk afhangt van de gezinsomstandigheden tijdens de kindertijd of mensen een homohuwelijk aangaan. Ook blijkt uit een wetenschappelijke studie dat homoseksuelen hun seksuele oriëntatie kunnen veranderen middels heroriëntatie-therapie en dat dit niet schadelijk is. Dit zegt in ieder geval iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat lijkt me nogal eens een straf vooral die syriëgangers ![]() Laatst gewijzigd door 1207 : 25 juni 2015 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
7714211&postcount=80
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 juni 2015 om 22:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over het fysieke gedeelte: vrouw of geen vrouw. MEVROUW Caitlin Jenner, is géén VROUW.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
pedofielen ook?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles buiten die norm krijgt een vakje toebedeeld ( de lijst is ellenlang ) maar dat maatschappelijk zéér beperkt en vooral aanschouwelijk gehouden wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij transgenders kan je nog duidelijk spreken over aantoonbare zaken en diegene die er een hand naar willen zetten ... die doen maar Bij religieuzen anderzijds ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Jan komt hier nu ook even te beweren dat er niet zoiets bestaat als gender en er enkel dat genetisch ( de uitwendige genitaliën -> verder wordt er niet gekekeen ) bepaald geslacht zou zijn... al de rest is puur ingebeeld en virtueel.
Er is inderdaad niet veel hoop als jij die Napoleon en een transgender op één hoopje gooit |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , hier zijn we het een keer eens !!
Citaat:
Of stel dat pa transgender is ?? Of stel dat ma ook transgender is ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 juni 2015 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |