![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat verkies je: electrocutie of het vuurpeleton? | |||
Electrocutie |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Vuurpeleton |
![]() ![]() ![]() |
7 | 77,78% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zedendelinquenten / gestoorde / psychopaten is de kans op recidive hoeveel % ? Wel in deze gevallen is het cleaner, voor de maatschappij en het individu van over te gaan tot gedwongen euthanasie. Een Dutroux bvb, of die verkrachter die ze daar overlaatst weer hebben gelost. Zo een gevallen. Je kunt die een spuitje geven , doodschieten, ... of levenslang in een kot steken met zachte wanden. Maar levenslang he, aan u de keuze. Ik ben er zeker van dat mijn oplossing humaner is, namelijk euthanaseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is ook wat gebeurt, van heel de Bende Haemers zit niemand nog vast, uitgenomen Patrick zelf die "zelfmoord" pleegde in opdracht van Polle "saucisse" Vanden Boeynants.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkt democratie dan?
Als we België als voorbeeld zien... "Het Volk" "mag" elke paar jaar "leiders" gaan kiezen, geselecteerd door "partijen". En welke leiders zijn er dan geselecteerd door die partijen waar "het volk" tussen kan kiezen? Zijn die leiders geselecteerd op verantwoordelijkheidszin, op leiderschap, op vakbekwaamheid?
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste keer dat deze discussie maatschappelijk opflakkerde is ondertussen 10 jaar geleden (Michèle Martin) en ook toen ging de politiek daar werk van maken, in realiteit gebeurde er niets... Justitie is de achterdeur van de maatschappij, de strafuitvoering is de vuilbak. Daar zijn weinig stemmetjes mee te sprokkelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herinner ik mij nog een uitzending op tv waar de 'dictator' Nicolae Ceaucescu (de tweede c + ¿) en zijn vrouw Elena geëxecuteerd werden door een vuurpeloton in Targoviste.
Ik dacht dat toen hij voor de executie nog iets mocht zeggen zei: "U doet maar, maar u zal met de problemen zitten" En gelijk had hij, we zitten met de problemen. Ik wil hierbij de manier waarop hij zijn land regeerde zeker niet goedkeuren. Een artikel ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2022 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() P.S.: Ik klaag ook niet.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed....
Ik besluit. Een terdoodveroordeelde krijgt een electrische fiets in plaats van een dito stoel. "Meneer,U bent veroordeeld en verbannen,vertrek NU hiermee,binnen een uur start een vuurpeleton de zoektocht." deal? Laatst gewijzigd door kelt : 18 april 2022 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stoel: die klootzakken postuum nog met een gepeperde rekening opzadelen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het alternatief is totale anarchie. No thanks... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben de 'kwaliteit' die we zelf verkiezen toch ? Waarom daar dan achteraf zurig over zitten gaan melken ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 18 april 2022 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Denk eerder vrijgelaten en nieuwe ID gekregen wegens teveel kennis over CVP vroeger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |