Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2011, 04:57   #1081
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Die term �*s er al.
Een paulusiaanse patstelling?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 05:02   #1082
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Heb je daar een link van?
Da's zeker datte! Kijk eens aan: http://www.mensenrechten.be/documents/04-04-21_gent.doc
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 20 oktober 2011, 05:05   #1083
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je begrijpt 't niet èh?

Nu zal 't CGKR 't achterste van haar tong moeten laten zien, daadwerkelijk bewijzen dat ze er voor iederéén zijn en niet enkel voor hun troetsels, en d�*t beste alboreto, �*s 't grappige!
Bijlange niet. Er staat nergens dat het CGKR van iedere klacht een zaak moet maken. Die mensen zijn niet dom: die herkennen ook verkiezingsstunten als ze ze zien.

Citaat:
Oud 20 oktober 2011, 05:06   #1084
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Manmanman

Stop er mee albo, je maakt je onnoemelijk belachelijk!
Integendeel! Hij slaat nagels met héle grote koppen!

Citaat:
Oud 20 oktober 2011, 05:25   #1085
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nog altijd beter dan een rafiaanse matstelling hé Rafke?!

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 oktober 2011 om 05:27.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 05:28   #1086
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Geen bron met link dus.

Zo veel is duidelijk.

Paulus.

Eindelijk.
"'Het verdrag voor de rechten van de mens, is ondergeschikt aan het principe 'eigen volk eerst.' "
"Het ‘werk voor eigen volk eerst’-principe moet in Antwerpen meer dan ooit de leidraad vormen van het stedelijk werkgelegenheidsbeleid"
"Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee zijn terugkeercontract"
Meer op http://nl.wikiquote.org/wiki/Filip_Dewinter

16. RECHT EN ORDE HERSTELLEN IN DE GETTOWIJKEN

De beste manier om de gettovorming in onze grootsteden tegen te gaan, is uiteraard de begeleide terugkeer naar de landen van herkomst.

19. OPRICHTING VAN EEN APART ONDERWIJSNET VOOR ISLAMITISCHE VREEMDELINGENKINDEREN

23. WERK VOOR EIGEN VOLK EERST

Zolang dit land een half miljoen volledig uitkeringsgerechtigde werklozen telt, is het niet meer dan normaal dat bij tewerkstelling voorrang gegeven wordt aan mensen van ons eigen volk.

52. INVOEREN VAN EEN BELASTING OP DE TEWERKSTELLING VAN NIET-EUROPESE VREEMDELINGEN

68. ONMIDDELLIJKE TERUGKEER VAN ILLEGALEN, CRIMINELEN EN WERKLOZEN

In eerste instantie moet werk gemaakt worden van de onmiddellijke terugkeer van alle illegale, criminele en werkloze vreemdelingen. Dit betekent de onmiddellijke terugkeer van ongeveer 190.000 vreemdelingen (150.000 illegalen, 10.000 werkloze niet-Europese gezinshoofden die samen met hun familieleden ongeveer 40.000 personen vertegenwoordigen, en enkele duizenden criminelen) naar hun landen van herkomst.

69. DE TERUGKEER VAN DE EERSTE GENERATIE VREEMDELINGEN

Via de uitkeringen die de eerste generatie vreemdelingen uit het terugkeerfonds zullen krijgen, zullen op relatief korte termijn heel wat vreemdelingen terugkeren naar hun landen van herkomst. Het juiste bedrag van de premie zal afhangen van een aantal criteria: duur van de tewerkstelling in België, aantal kinderen die mee terugkeren, grootte van het gestorte bedrag aan sociale zekerheidsbijdragen in het terugkeerfonds. De uitbetaling van de premie zal pas gebeuren nadat de vreemdeling samen met zijn familieleden naar zijn vaderland is teruggekeerd. Wel al de mogelijkheid geboden worden over een voorschot te kunnen beschikken om de reiskosten te kunnen betalen.

70. DE TERUGKEER VAN DE TWEEDE EN DERDE GENERATIES VREEMDELINGEN

Voor diegenen die niet bereid zijn zich te assimileren, wordt een onderwijs voorzien dat hen voorbereidt op de reïntegratie in het land van herkomst van hun ouders. De landen van herkomst van deze jonge vreemdelingen kunnen niets aanvangen met jonge analfabeten. Door deze jongeren hier school te laten lopen en hen een specifieke opleiding te geven die hen voorbereidt op de terugkeer en de reïntegratie in hun landen van herkomst, bewijst men deze landen een grote dienst en kadert deze opleiding in de ontwikkelingshulp die we aan deze landen willen geven.
http://www.blokwatch.be/content/view/86/50/lang,nl/

Is dit voldoende?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=959
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 05:36   #1087
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Denkt ge nu werkelijk dat ik dat niet al van de eerste post van Bert door had dat dat zijn doel was?

Zo schaamteloos een kind gebruiken voor politieke doeleinden.
Ge moet maar lef hebben.

Maar ik hoop dat het CGKR inderdaad de vrouw op de vingers tikt, want discriminatie op basis van politieke overtuiging kan inderdaad niet.
Citaat:
Bijlange niet. Er staat nergens dat het CGKR van iedere klacht een zaak moet maken. Die mensen zijn niet dom: die herkennen ook verkiezingsstunten als ze ze zien.
Als ik de denkpiste van sommigen hier moet volgen, dan moet Bert veroordeeld worden voor het aanzetten tot racisme omdat hij een allochtoonse vrouw in vertrouwen nam, om voor zijn kind te zorgen.

Hij deed dat doelbewust, gebruikte zijn kind daarvoor, omdat hij wist dat die vrouw zijn kind, na een poosje ging discrimineren, en zo kwam hijzelf weer in de belangstelling, wat dat weer goed is, om aan stemmen te komen....
Ik vind niks dat even smerig is om er een vergelijking mee te kunnen maken. Dat gegeven op zich, spreekt al boekdelen.

Paulus.
Oud 20 oktober 2011, 05:40   #1088
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Hoeveel keer ga je nu nog die programmapunten van een niet meer actueel programma posten?

Weet u niet wat een handelsmerk is? Ik gaf nochtnas al een link naar het woordenboek.

Als uw kind een boterham vraagt, geeft jij het dan een steen? Neen dacht ik. Wel doe dat dan ook niet op ons forum.

U kunt helemaal niet staven wat u beweerde.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 oktober 2011 om 05:41.
Oud 20 oktober 2011, 05:57   #1089
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Eindelijk.
"'Het verdrag voor de rechten van de mens, is ondergeschikt aan het principe 'eigen volk eerst.' "
"Het ‘werk voor eigen volk eerst’-principe moet in Antwerpen meer dan ooit de leidraad vormen van het stedelijk werkgelegenheidsbeleid"
"Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee zijn terugkeercontract"
Meer op http://nl.wikiquote.org/wiki/Filip_Dewinter

16. RECHT EN ORDE HERSTELLEN IN DE GETTOWIJKEN

De beste manier om de gettovorming in onze grootsteden tegen te gaan, is uiteraard de begeleide terugkeer naar de landen van herkomst.

19. OPRICHTING VAN EEN APART ONDERWIJSNET VOOR ISLAMITISCHE VREEMDELINGENKINDEREN

23. WERK VOOR EIGEN VOLK EERST

Zolang dit land een half miljoen volledig uitkeringsgerechtigde werklozen telt, is het niet meer dan normaal dat bij tewerkstelling voorrang gegeven wordt aan mensen van ons eigen volk.

52. INVOEREN VAN EEN BELASTING OP DE TEWERKSTELLING VAN NIET-EUROPESE VREEMDELINGEN

68. ONMIDDELLIJKE TERUGKEER VAN ILLEGALEN, CRIMINELEN EN WERKLOZEN

In eerste instantie moet werk gemaakt worden van de onmiddellijke terugkeer van alle illegale, criminele en werkloze vreemdelingen. Dit betekent de onmiddellijke terugkeer van ongeveer 190.000 vreemdelingen (150.000 illegalen, 10.000 werkloze niet-Europese gezinshoofden die samen met hun familieleden ongeveer 40.000 personen vertegenwoordigen, en enkele duizenden criminelen) naar hun landen van herkomst.

69. DE TERUGKEER VAN DE EERSTE GENERATIE VREEMDELINGEN

Via de uitkeringen die de eerste generatie vreemdelingen uit het terugkeerfonds zullen krijgen, zullen op relatief korte termijn heel wat vreemdelingen terugkeren naar hun landen van herkomst. Het juiste bedrag van de premie zal afhangen van een aantal criteria: duur van de tewerkstelling in België, aantal kinderen die mee terugkeren, grootte van het gestorte bedrag aan sociale zekerheidsbijdragen in het terugkeerfonds. De uitbetaling van de premie zal pas gebeuren nadat de vreemdeling samen met zijn familieleden naar zijn vaderland is teruggekeerd. Wel al de mogelijkheid geboden worden over een voorschot te kunnen beschikken om de reiskosten te kunnen betalen.

70. DE TERUGKEER VAN DE TWEEDE EN DERDE GENERATIES VREEMDELINGEN

Voor diegenen die niet bereid zijn zich te assimileren, wordt een onderwijs voorzien dat hen voorbereidt op de reïntegratie in het land van herkomst van hun ouders. De landen van herkomst van deze jonge vreemdelingen kunnen niets aanvangen met jonge analfabeten. Door deze jongeren hier school te laten lopen en hen een specifieke opleiding te geven die hen voorbereidt op de terugkeer en de reïntegratie in hun landen van herkomst, bewijst men deze landen een grote dienst en kadert deze opleiding in de ontwikkelingshulp die we aan deze landen willen geven.
http://www.blokwatch.be/content/view/86/50/lang,nl/

Is dit voldoende?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=959
Citaat:
Hoeveel keer ga je nu nog die programmapunten van een niet meer actueel programma posten?

Weet u niet wat een handelsmerk is? Ik gaf nochtnas al een link naar het woordenboek.

Als uw kind een boterham vraagt, geeft jij het dan een steen? Neen dacht ik. Wel doe dat dan ook niet op ons forum.

U kunt helemaal niet staven wat u beweerde.

Paulus.
Ik ga dat zoveel keer posten als er naar gevraagd wordt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 06:17   #1090
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
oh, die is beter.
Mag ik die term gebruiken?
Oud 20 oktober 2011, 06:20   #1091
Alboreto

Standaard

Citaat:
Als ik de denkpiste van sommigen hier moet volgen, dan moet Bert veroordeeld worden voor het aanzetten tot racisme omdat hij een allochtoonse vrouw in vertrouwen nam, om voor zijn kind te zorgen.
Tuurlijk niet. Waar zegt iemand dat?

Citaat:
Hij deed dat doelbewust, gebruikte zijn kind daarvoor, omdat hij wist dat die vrouw zijn kind, na een poosje ging discrimineren, en zo kwam hijzelf weer in de belangstelling, wat dat weer goed is, om aan stemmen te komen....
Ik denk niet dat hij exact wist wat er zou kunnen gebeuren, maar hij wist wel dat de mogelijkheid bestond dat er iets zou gebeuren.
En gezien hij eigenlijk niets verkeerds deed, kon dat alleen maar positief voor hem uitdraaien.
Als ge ziet welk mediacircus hij er van maakt lijkt het me heel goed mogelijk dat het inderdaad een verkiezingsstunt was.
Oud 20 oktober 2011, 06:21   #1092
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oud 20 oktober 2011, 06:38   #1093
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
oh, die is beter.
Mag ik die term gebruiken?
Uiteraard!

Citaat:
Oud 20 oktober 2011, 06:50   #1094
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een beetje spammen dus...

Ik dat dat voor jou de waarheid belangrijker was dan het eigen gelijk?

Tjah, je ziet hoe een mens zich kan vergissen hé?!

Spammen is nu niet bepaald een discussietechniek van zij die de waarheid zoeken, zul je wel weten.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 oktober 2011 om 07:03.
Oud 20 oktober 2011, 06:52   #1095
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk niet. Waar zegt iemand dat?
ik heb het over een denkpiste, niet over wat iemand zegt.

Citaat:
Ik denk niet dat hij exact wist wat er zou kunnen gebeuren, maar hij wist wel dat de mogelijkheid bestond dat er iets zou gebeuren.
En gezien hij eigenlijk niets verkeerds deed, kon dat alleen maar positief voor hem uitdraaien.
Als ge ziet welk mediacircus hij er van maakt lijkt het me heel goed mogelijk dat het inderdaad een verkiezingsstunt was.
Wat in het vetjes staat, illustreert dat.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 20 oktober 2011 om 06:53.
Oud 20 oktober 2011, 07:02   #1096
Alboreto

Standaard

Citaat:
ik heb het over een denkpiste, niet over wat iemand zegt.
Ah, dan is uw denkpiste verkeerd.

Een mening hebben over iemand wil niet zeggen dat hij er moet voor veroordeeld worden.

Een politieke mediastunt is niet strafbaar, maar ze gebeuren wel met de regelmaat van de klok.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 oktober 2011 om 07:03.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 07:06   #1097
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, dan is uw denkpiste verkeerd.

Een mening hebben over iemand wil niet zeggen dat hij er moet voor veroordeeld worden.

Een politieke mediastunt is niet strafbaar, maar ze gebeuren wel met de regelmaat van de klok.
Het is niet mijn denkpiste. Ik heb uw schrijfsel gequoted om die denkpiste te duiden. En dat was echt niet moeilijk.

Paulus.
Oud 20 oktober 2011, 07:06   #1098
Alboreto

Standaard

Citaat:
Een beetje spammen dus...
Nee, eerder blijven antwoorden op gespam.
Ik bewonder het geduld van Artisjok.

Citaat:
Spammen is nu niet bepaald een discussietechniek van zij die de waarheid zoeken, zul je wel weten.
Zoals in deze draad waar ene zekere Paulus tientallen pagina's zit vol te spammen met een antwoord te vragen op een vraag die al tientallen keer beantwoord is?
Oud 20 oktober 2011, 07:08   #1099
Alboreto

Standaard

Citaat:
Het is niet mijn denkpiste. Ik heb uw schrijfsel gequoted om die denkpiste te duiden. En dat was echt niet moeilijk.
Er staat geen quote, dus is het uw denkpiste.
En zoals reeds weerlegd volgt dat niet uit mijn quote.
Oud 20 oktober 2011, 07:08   #1100
Alboreto

Standaard

Citaat:
Uiteraard!
Thnx

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be