![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Johan heeft natuurlijk overschot van gelijk. Wanneer een pasgeboren kind gedoopt wordt, gebeurt dat zonder dat het kind zich daar van bewust is, dus wel degelijk zonder respect voor het individu. Het kind beseft op dat ogenblik immers niet wat de consequenties daarvan zijn, namelijk een levenslang en onherroepelijk lidmaatschap van het katholicisme. Een doopsel kan immers niet ongedaan gemaakt worden. Het biedt geen enkele meerwaarde in de ontwikkeling van het kind. Het biedt alleen maar een meerwaarde voor de statistieken van het geloof en daar is het natuurlijk ook om te doen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als blijkt dat het ongeboren kind gehandicapt zou zijn, dan mag de moeder volgens u aborteren als dat haar het beste lijkt. Maar een geboren kind mag niet gedoopt worden als dat het beste lijkt voor beide ouders, want dat kan niet meer ongedaan worden gemaakt. Tjach?! Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de zieke geesten alhier zien zichzelf nog steeds als beschermers van ons ras en ons ras willen zij beschermen door ons geen enkel belissingsrecht te laten; neen die zieke geesten zullen voor ons wel beslissen wat wij moeten doen op elk moment in ons leven.
Deze thread kan goed dienen als bewijsmateriaal dat religievolgelingen geen realiteitsbesef kunnen ontwikkelen buiten hun dogmatische fantasie en dus een gevaar zijn voor onze maatschappij. Kinderen vergelijken met een vrouw's buik.....hoe compleet geschift moet je zijn?????? Kinderen zomaar onder water houden en daaruit dat durven vertellen dat zij ook mogen beslissen wat andere mensen met hun buik doen????? Echt, jullie zijn ziek, laat u helpen.
![]() |
#1204 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
na x pagina's kunnen we enkel besluiten dat uw schrijven voor de tegenstanders van het menselijk wezen simpelweg teveel vanuit de reailiteit wordt opgebouwd. Ik kan moeilijk anders dan vaststellen dat onze realiteit niet weggelegd is voor sommige geïndoctrineerden. Mijn vraag verwacht u nog begrip voor uw nuancerend bericht?
![]() |
![]() |
#1205 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat we in dit topic in ieder geval nog maar eens gezien hebben, is tot welke absurde situaties religieus fanatisme kan leiden. Het zelfbeschikkingsrecht van het individu wordt ondergeschikt gesteld aan het vanuit de religie opgelegde gaat-en-vermenigvuldig-u-principe. Het zou wel eens een potentieel katholiek zieltje kunnen zijn dat daar geaborteerd wordt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
waar het vak geschiedenis (eenmaal verlost van de religieuze indoctrinatie) al niet goed voor is.
![]() |
![]() |
#1209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(waar zit dat sarcasme-knopje...)
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je begrijpt het niet: de "voorstanders van het leven" verkiezen de breinaald, zo krijgen meer zondaressen hun verdiende straf door allerlei complicaties. Win-win.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() man/vrouw is bij mij allemaal evenwaardig en als u die vrouw/man nu eens met rust liet zou ik terug met de bal kunnen spelen. ![]()
![]() |
#1215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 april 2012 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij zegt staat daar niet bij. En dat weet je best. Maar ja, ik begrijp het wel. Wat moet je anders dan op de man spelen als je geen bal kan raken? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 april 2012 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat nu het argument om iets te legaliseren? Verkeerde redenering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit informatiewinning van Pro Vita blijkt dat er in België ook abortussen worden gepleegd die niet in overeenstemming zijn met de legale termijn. Illegaal uitgevoerd in dokterspraktijken, maar ook in abortuscentra waar men vervolgens knoeit met de registratiegegevens. Kortom, legalisering is geen oplossing. Het is slechts een weg ten dode voor het ongeboren leven. |
|
![]() |
![]() |