Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 december 2010, 01:00   #1321
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Jij zou nog geen waarheid herkennen als je erover struikelde, Paulus. Don't flatter yourself.
Je moet je al heel groot wanen te denken dat er over de waarheid te struikelen valt. Volgens mij kun je er alleen maar tegenaan lopen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 01:47   #1322
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat hangt er vanaf hoe dat je "de islam" definieert.

Kijk naar Belgie, ik geloof dat er een tijd was waarin homofillie wettelijk verboden was. Denk je dan dat de Belg homofoob was?
Ik weet écht niet over wat je nu weer begint Xenophon... dat heb ik nogal vaak
Kijk misschien gewoon even naar de post waarop ik reageerde en het is toch zo klaar als pompwater
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 01:55   #1323
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Van mij mag Raf dat ook gerust vinden (en zijn mening daarover uiten). Het zou maar stom zijn om het recht op vrije meningsuiting daarvoor in te perken. Het blijft wel wat smakeloos, natuurlijk.
Wat ?
Het loutere objectief en zelfs verifieerbare feit dat seks met kinderen "normaal" en "natuurlijk" te noemen is ?
Ik zou dat zelfs geen mening durven noemen...

Wat de rest van die post betreft gaat het over wenselijkheid, bekwaamheid, ed... daar kan je van zeggen dat het misschien een mening is, eentje die perfect aansluit bij de consensus, 't schijnt zo
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 02:37   #1324
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ik weet écht niet over wat je nu weer begint Xenophon... dat heb ik nogal vaak
Kijk misschien gewoon even naar de post waarop ik reageerde en het is toch zo klaar als pompwater
Het is inderdaad alsof u niet kan lezen wat er in mijn posts staat. Uiteraard kan u wel lezen dus denk ik dat je introvert bent en dat je daarom geen enkel woord begrijpt van wat ik - als extravert persoon dan, zeg.
Oud 8 december 2010, 06:54   #1325
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Mij valt hier in het bijzonder op dat Raf en HM heel tweeslachtig reageren op dit welbepaald onderwerp: ze zien enerzijds schijnbaar geen graten in een relatie tussen een minder- en meerderjarige, maar haasten zich erbij te zeggen dat de wet het verbiedt.
Daar is niets tweeslachtig aan. Langs de ene kant heb je de realiteit dat zulke VRIJWILLIGE – want dat vergeet je er zéér toevallig bij te vermelden - relaties bestaan, langs de andere kant heb je een wet die zegt dat je 18 moet zijn. Ik heb nergens gezegd dat “ik er geen graten in zie”, dus leg me geen woorden de mond.

Citaat:
Dat is wel een heel merkwaardige redenering: ware er geen wetgeving voorzien, dan lijkt het er dus op dat ze dergelijke relaties moeiteloos als aanvaardbaar zouden hebben geacht en op dezelfde lijn geplaatst als een relatie tussen volwassenen.
Dat is jouw zoveelste foute zwart-wit conclusie en die lijkt helemaal niet op wat ik denk en zeg. Er IS nu eenmaal een wet dus jouw “besluit” is hypothetische nonsens. Maar ja, simpele mensen als jij denken nu eenmaal in vakjes van goed-slecht, juist-fout en normaal-abnormaal. Dat is gemakkelijk en je plaatst jezelf uiteraard van in den beginne bij het goede, het juiste en het normale. Vervolgens probeer je - heel doorzichtig - met het eindeloos herhalen van kromrederingen, woorden en zinnen uit hun verband te rukken en absurde van de pot gerukte vergelijkingen, de andere partij in het slechte, foute en abnormale vakje te plaatsen. Het werkelijke leven, dat jij duidelijk niet kent, is oneindig veel complexer dan jullie idiote zwart-wit spelletjes.

Citaat:
Ook is het heel verwonderlijk dat ze, in tegenstelling tot de discussie over homoseksuele relaties, hier schijnbaar geen lans willen breken om de bestaande wetgeving te veranderen.
Mijn standpunt hierover is klaar en duidelijk: homoseksuelen dienen exact dezelfde rechten te hebben als heteroseksuelen, en dat op alle mogelijke gebieden. Ik zie niet in wat dat te maken heeft met het veranderen van de wetgeving over vrijwillige relaties tussen volwassenen en minderjarigen. Alweer een absurde vergelijking.

Citaat:
Als de relatie op zich aanvaardbaar en ook normaal is, waarom mag er - om even hun redenering te volgen - hier dan wel gediscrimineerd worden en mag dat schijnbaar niet bij homoseksuele relaties?
Dit alles gaat niet over “normaal” of abnormaal”, alweer dat onnozele zwart-wit gedoe. Wat heeft dit gegeven trouwens met discriminatie te maken? Vrijwillige relaties tussen volwassenen en minderjarigen kan je niet op één hoop smijten. Ik weet wel dat het enkel dan vatbaar zou zijn voor jou, helaas, zo simpel ligt het niet. Dit gaat, zoals met alle ethische zaken, over een menselijke benadering van zulke relaties. En er is niets zo moeilijk, zoniet onmogelijk, om relaties van andere mensen in te schatten. Eén van jullie stokpaardjes is toch de “duurzame relatie”? Dat mag dan voor de buitenwereld zo lijken, maar in de realiteit, tussen vier muren, kan het een puinhoop zijn. Dit gaat op voor alle soorten relaties, niets is wat het lijkt. Er zullen zeker echte liefdevolle relaties bestaan tussen volwassenen en minderjarigen, alles hangt echter af van de geestelijke rijpheid van de minderjarige partij. Die valt niet te meten, vandaar dat de wet de minder rijpe minderjarigen beschermt door een leeftijdsgrens voor te schrijven. Even terzijde, noteer dat immens vele meerderjarigen ook allesbehalve geestelijk rijp zijn, zie jezelf en je vriendjes maar. Zo zielig, maar typisch voor extremisten.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 07:32   #1326
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Niet normaal - wel normaal - abnormaal, je speelt weer voor God?

Alles hangt ervan af hoe rijp het kind is en dat is inderdaad moeilijk te meten. Ik heb dan ook duidelijk gesteld dat de wettelijke grens van 18 jaar een aanduiding is, er moet immers ergens een grens zijn. Maar ga JIJ een oordeel vellen over een liefdesrelatie tussen een minderjarig rijp meisje en een meerderjarige man? Lees er eerst enkele klassiekers over, begin met Lolita van Vladimir Nabokov. Dat is een goede start voor onwetenden.

Breek jouw hoofd niet over zulke complexe materie Paulus, je hebt het al druk genoeg met het propageren van "duurzame relaties" als het ultieme strijdwapen tegen SOA's. Enne, Hot News! Alle zondaars hebben jouw Geniale Boodschap ter harte genomen. Ze hebben berouw over hun ontuchtige uitspattingen, al hun onzedige deernen buitengesmeten en zich bekeerd tot de absolute Heilige Monogamie. Ze zijn in grote kuddes onderweg naar jou. Hoog tijd dat je begint met de voorbereiding van jouw Bergrede, uiteraard bijgestaan door jouw forum-apostelen. Much Fun!
Geen woorden voor.
Van kinderen blijf je af.
Oud 8 december 2010, 07:34   #1327
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Raf, voor wie jij het blijkbaar opneemt, had het niet over 18-jarigen hoor. Maar over kinderen. Over pedofilie. Dat is niet met 18-jarigen maar met kinderen. Hij vindt dat als er wederzijdse toestemming is, dit een normale seksualiteitsbeleving is. Meer nog: Er bestaan geen abnormale seksualiteitsbelevingen volgens hem.

Je beseft toch wie en wat je aan het verdedigen bent?

Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1155

Wel kijk. Voor mij bestaan er weldegelijk abnormale seksualiteitsbelevingen. En seks met kinderen, met of zonder hun toestemming is volgens mij weldegelijk abnormaal.

Mag het?

Paulus.

2

van kinderen blijf je inderdaad af.
Oud 8 december 2010, 07:36   #1328
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Geen woorden voor.
Je snapt er (excusez le mot) geen kloten van.

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 8 december 2010 om 07:36.
Oud 8 december 2010, 07:36   #1329
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
En toch blijf ik erbij dat meningen over het prima vinden van sex met kinderen zoals die van Raf, Marij moeten toegelaten worden.
Het feit dat zij enkel een paar loze scheldkannonades ad hominem en wat pervers gegil als argumentatie dienaangaande kunnen produceren doet aan mijn stelling niets maar dan ook niets af.
Vind ik dus niet.
Oud 8 december 2010, 07:36   #1330
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
2

van kinderen blijf je inderdaad af.

Hot Marijke

Oud 8 december 2010, 07:37   #1331
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nergens op dit forum zal je een citaat van Raf of Marij vinden waar dat uit blijkt.
Toch wel van HM
Oud 8 december 2010, 07:37   #1332
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Vind ik dus niet.

Hot Marijke

Oud 8 december 2010, 07:38   #1333
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Toch wel van HM

Hot Marijke

Oud 8 december 2010, 07:43   #1334
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gelukkig zou ik zeggen.
Want van kinderen blijf je af.
Oud 8 december 2010, 07:44   #1335
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gelukkig zou ik zeggen.
Oud 8 december 2010, 08:29   #1336
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Gelukkig zou ik zeggen.
Aan alle guidokes, jannekes, albrechtjes, pauluskes, innokes en co:

Ik heb al mijn standpunten terzake klaar en duidelijk uitgelegd:

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1325

Als jullie te simpel zijn om de juiste menselijke inzichten te verwerven inzake deze complexe levenszaken en blijven volharden in jullie onmenselijke bekrompen visies, het zij zo. Ik ben echter niet van plan om het nog eens 1.000 maal te herhalen, d�*t is jullie dada, niet de mijne. Mijn nobele pogingen om van jullie mensen te maken is in één spreuk samen te vatten: Parels voor de Zwijnen. Nog veel knorplezier!

Hot Marijke

Oud 8 december 2010, 08:36   #1337
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen woorden voor.
Inderdaad, de woordenbrij die HM weer eens heeft uitgebraakt, bevestigt eens te meer dat hun ethische normen dermate laag zijn, zelfs eigenlijk onbestaande. Hun perversiteit blijkt daaruit wel. Mij verwondert dat trouwens niet, want het is al ter sprake gebracht dat het niet onmogelijk is dat er een zeker verband is tussen homo- en pedoseksualiteit.

Ieder weldenkend mens weet echter: van kinderen blijf je af. En ook de omgang met adolescenten valt op dat vlak niet goed te praten: ook deze groep zit nog volop in hun emotionele ontwikkeling zodanig dat de kans bijzonder groot is dat er bij een relatie met een volwassene steeds een inherente onevenwicht is in de relatie zelf.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 08:41   #1338
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vind ik dus niet.
.
Let op G...ik heb het over het feit dat ik het ongelooflijk belangrijk vind dat zij die mening mogen hebben.
Over de graad van ziekelijkheid die ten grondslag ligt aan dat soort perversie en over de verwerpelijkheid ervan heb ik reeds duidelijk genoeg mijn standpunt uiteengezet denk ik.

Citaat:
Van kinderen blijf je af
Hier ben ik het dus uiteraard volledig met u eens.

Even off topic:
Zulke uitspraken en meningen zijn koren op de molen van tegenstrevers van homofielen en publieke vrouwen.
Het zou getuigen van een verregaande oneerlijkheid mochten deze uitspraken gebruikt worden om deze groepen daarop aan te spreken en af te rekenen.
Dat zou betekenen dat diegenen die deze uitspraken isoleren en een ganse groep erop afrekenen zich op gelijke hoogte stellen met de regimepers die deze techniek, in opdracht van het establishment, tot kunst heeft verheven.
Oud 8 december 2010, 08:43   #1339
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Ja ik heb op dat vlak gelijk (ik ben een beetje thuis in de materie) en blijkbaar was het het gemakkelijkste om het via de adoptiewet te regelen. Waarom ze het niet via gewoon via de notaris konden regelen moet je niet aan mij vragen maar aan de indieners van het wetsvoorstel.

Ik illustreer helemaal niets, ik weerleg gewoon een van uw argumenten. Ik heb trouwens met het begin van mijn post aangetoond dat die nieuwe adoptie regeling in het belang is van al die duizenden kinderen die nu al door holebikoppels worden opgevoed. Of is het belang van die kinderen ondergeschikt aan het belang van die kinderen in de Islamlanden? Er zijn nog een heleboel landen waar holebi's niet kunnen adopteren en waar de weeskinderen uit homofobe landen dus wel naar toe kunnen. Je moet dus niet doen alsof omdat holebi's in België kunnen adopteren de weeskinderen in het midden oosten nu nergens meer terecht kunnen.
Daar zitten onze rechtse vrienden natuurlijk mooi mee opgescheept. Trapped between a rock and a hard place. Langs de ene kant zijn ze tegen adoptie door homokoppels, maar langs de andere kant is daar wel het onverwachte voordeel dat moslimlanden hun kinderen hier niet meer willen laten adopteren. Dat zijn dan immers weer zoveel potentiële boefjes en terroristjes minder... O, o, o wat een dilemma... Wat haten we het meest: holebi's of moslims?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 08:44   #1340
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Als Raf ophoudt met liegen over mijn beweringen, hou ik op met de waarheid te zeggen over de zijne.

Paulus.

Ijdele hoop P.
De aard van het beestje niwaar
http://www.google.be/url?sa=t&source...LHn3hhvDZV423w

Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 december 2010 om 08:48.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be