![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk misschien gewoon even naar de post waarop ik reageerde en het is toch zo klaar als pompwater |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het loutere objectief en zelfs verifieerbare feit dat seks met kinderen "normaal" en "natuurlijk" te noemen is ? Ik zou dat zelfs geen mening durven noemen... Wat de rest van die post betreft gaat het over wenselijkheid, bekwaamheid, ed... daar kan je van zeggen dat het misschien een mening is, eentje die perfect aansluit bij de consensus, 't schijnt zo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad alsof u niet kan lezen wat er in mijn posts staat. Uiteraard kan u wel lezen dus denk ik dat je introvert bent en dat je daarom geen enkel woord begrijpt van wat ik - als extravert persoon dan, zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#1325 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit alles gaat niet over “normaal” of abnormaal”, alweer dat onnozele zwart-wit gedoe. Wat heeft dit gegeven trouwens met discriminatie te maken? Vrijwillige relaties tussen volwassenen en minderjarigen kan je niet op één hoop smijten. Ik weet wel dat het enkel dan vatbaar zou zijn voor jou, helaas, zo simpel ligt het niet. Dit gaat, zoals met alle ethische zaken, over een menselijke benadering van zulke relaties. En er is niets zo moeilijk, zoniet onmogelijk, om relaties van andere mensen in te schatten. Eén van jullie stokpaardjes is toch de “duurzame relatie”? Dat mag dan voor de buitenwereld zo lijken, maar in de realiteit, tussen vier muren, kan het een puinhoop zijn. Dit gaat op voor alle soorten relaties, niets is wat het lijkt. Er zullen zeker echte liefdevolle relaties bestaan tussen volwassenen en minderjarigen, alles hangt echter af van de geestelijke rijpheid van de minderjarige partij. Die valt niet te meten, vandaar dat de wet de minder rijpe minderjarigen beschermt door een leeftijdsgrens voor te schrijven. Even terzijde, noteer dat immens vele meerderjarigen ook allesbehalve geestelijk rijp zijn, zie jezelf en je vriendjes maar. Zo zielig, maar typisch voor extremisten.
![]() |
![]() |
#1326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van kinderen blijf je af.
![]() |
![]() |
#1327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 van kinderen blijf je inderdaad af.
![]() |
![]() |
#1328 |
Staatssecretaris
|
![]() Je snapt er (excusez le mot) geen kloten van.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 8 december 2010 om 07:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van kinderen blijf je af.
![]() |
![]() |
#1330 |
Staatssecretaris
|
![]() |
#1331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel van HM
![]() |
#1332 |
Staatssecretaris
|
![]() |
#1333 |
Staatssecretaris
|
![]() |
#1334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig zou ik zeggen.
Want van kinderen blijf je af.
![]() |
#1335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig zou ik zeggen.
Want van kinderen blijf je af.
![]() |
#1336 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb al mijn standpunten terzake klaar en duidelijk uitgelegd: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1325 Als jullie te simpel zijn om de juiste menselijke inzichten te verwerven inzake deze complexe levenszaken en blijven volharden in jullie onmenselijke bekrompen visies, het zij zo. Ik ben echter niet van plan om het nog eens 1.000 maal te herhalen, d�*t is jullie dada, niet de mijne. Mijn nobele pogingen om van jullie mensen te maken is in één spreuk samen te vatten: Parels voor de Zwijnen. Nog veel knorplezier!
![]() |
![]() |
#1337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de woordenbrij die HM weer eens heeft uitgebraakt, bevestigt eens te meer dat hun ethische normen dermate laag zijn, zelfs eigenlijk onbestaande. Hun perversiteit blijkt daaruit wel. Mij verwondert dat trouwens niet, want het is al ter sprake gebracht dat het niet onmogelijk is dat er een zeker verband is tussen homo- en pedoseksualiteit.
Ieder weldenkend mens weet echter: van kinderen blijf je af. En ook de omgang met adolescenten valt op dat vlak niet goed te praten: ook deze groep zit nog volop in hun emotionele ontwikkeling zodanig dat de kans bijzonder groot is dat er bij een relatie met een volwassene steeds een inherente onevenwicht is in de relatie zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1338 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Let op G...ik heb het over het feit dat ik het ongelooflijk belangrijk vind dat zij die mening mogen hebben.
Over de graad van ziekelijkheid die ten grondslag ligt aan dat soort perversie en over de verwerpelijkheid ervan heb ik reeds duidelijk genoeg mijn standpunt uiteengezet denk ik. Citaat:
Even off topic: Zulke uitspraken en meningen zijn koren op de molen van tegenstrevers van homofielen en publieke vrouwen. Het zou getuigen van een verregaande oneerlijkheid mochten deze uitspraken gebruikt worden om deze groepen daarop aan te spreken en af te rekenen. Dat zou betekenen dat diegenen die deze uitspraken isoleren en een ganse groep erop afrekenen zich op gelijke hoogte stellen met de regimepers die deze techniek, in opdracht van het establishment, tot kunst heeft verheven.
![]() |
![]() |
#1339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1340 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ijdele hoop P. De aard van het beestje niwaar http://www.google.be/url?sa=t&source...LHn3hhvDZV423w
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 december 2010 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |