![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zonder die 100% heb je geen groep, snap je? Allez, stel nu dat ik zeg: "de vrouwen op mijn werk zijn knap" Dan duidt dat erop dat allevrouwen knap zijn op mijn werk. Vanaf het ogenblik dat Mieke Vogels zou worden aangenomen kan die uitspraak niet meer worden gehandhaafd. ![]() Dat is nu net de tactiek van extreem-rechts: bepaalde kenmerken van bepaalde groepen uitlichten om zo valse conclusies te trekken. Maar die groepen hebben ook nog andere kenmerken waarover zedig wordt gezwegen door de rechtsen hier. Stel nu eens dat ik zeg: "95% van de gevangenissen zitten vol met mannen; wat een krapuul die mannen in vergelijking met die vrouwen" Akkoord?
Laatst gewijzigd door Maes_P : 28 september 2008 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 28 september 2008 om 15:34. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laat staan 20? Zou het dan toch kunnen dat U hier gewoon haat aan zaaien bent gebaseerd op uw angsten? Citaat:
En dan smijt ik normaal de deur dicht en ga ik verder slapen. Citaat:
Bent U ook zo iemand die met een handdoek over het hoofd rondloopt 'tegen de marsmannetjes?' Nogmaals, zolang jij hier niet afkomt met feiten, cijfers mag je hier blijven ijlen tot de moslims het forum overpakken ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Allez, de "Belgen" wie zijn dat? Dat is toch onmogelijk te definieren als sociologische groep. Wel als nationaliteit, maar als homogene groep? Voor mij gaat hetzelfde op voor "Marokkanen, "Moslims", "Vrouwen", "Voetbalsupporters", "Politici". Maar ga eens na op cafe hoeveel "waarheden" worden verkondigd over die groepen... Citaat:
Sommige leden van extreem-rechtse strekking ![]() Citaat:
Anders moet er ergens een criminaliteitsgen bestaan op het Y-chromosoom? Of hoe zie jij dat?
Laatst gewijzigd door Maes_P : 28 september 2008 om 15:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
|
![]() Noemt u eens 1 moslimland waar niet-moslims gelijkberechtigd zijn. Noemt u eens 1 niet-moslimland waar er een voldoende groot geworden moslimgemeenschap bestaat waar er geen problemen zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 28 september 2008 om 15:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Egypte.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Oh ja ??
![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 28 september 2008 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ik had feiten aan u gevraagd omtrent uw beweringen... Jammer genoeg blijf je rond de pot draaien. Citaat:
Tuurlijk niet; jij bent dan ook niet aan het waarschuwen. Citaat:
Citaat:
En ben je me nu aan het "waarschuwen"? Want ik voel een beetje haat. Of zijn dat mijn poco-reflexen? Citaat:
Waar slaat dat nu weer op? Geef je nu toe dat je naast islamofoob ook racist bent?? Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is wel zo...maar ja...wat baten kaars en bril enz enz enz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Neen het is helemaal niet zo. Maar ja wat baten kaars en bril nietwaar Maes-P. Met een paar weekjes de toerist te gaan uithangen in Egypte ken je de werkelijke toestand niet van de niet-moslims in Egypte. Ga u eens wat beter informeren Maes-p.
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||||||
|
![]() [quote=Maes_P;3715185]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 28 september 2008 om 16:45. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat mannen in de gevangenis de hoofdgroep uitmaken. Niet alleen is dat nu zo maar het lijkt erop alsof dat ook in het verleden zo is geweest. Zeker als men kijkt naar de gevangenissen, daar is de meeste plaats voorzien voor mannen, ze worden zo gebouwd, standaard met veel meer plaats voor mannen dan voor vrouwen. Er zijn gevangenissen van honderden jaren oud in Belgie, die vertonen het zelfde profiel. Ik weet niet wat de exacte cijfers zijn maar dit gegeven staat buiten kijf dacht ik. Zodus, op het eerste zicht is de stelling "mannen plegen meer misdaad dan vrouwen" redelijk gemakkelijk recht te houden. Tenzij u dit kan weerleggen op een of andere manier? Tenminste, als we er vanuit gaan dat de gevangenispopulatie een weergave is van de echt gepleegde misdaad, en niet alleen de "gepakte" misdaden. Wat niet is dus staan we weer bij af. Alleszins, ik denk dat mannen altijd het meeste misdaden plegen zonder dat ik echte een reden kan aanwijzen. U denkt dat het toeval is misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bericht dat 3000-4000 moslims in de Belgische cellen vertoeven kwam niet van het VB maar stond wel te lezen op teletekst van de VRT. En de VRT zou ik nu echt niet durven verdenken pro VB te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opkomen voor minderheden?.......voor zichzelf ja!!!!! Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waar haal je dat nu weer ? waarschijnlijk bedoelde je iets in de zin van dat er 20 maal meer kans is dat een crimineel waar je mee in aanraking komt een allochtoon zou blijken maar drukte je je verkeerd uit ... maar ook dat laatste is natuurlijk bij de haren getrokken daar je enkel cijfermateriaal voorhanden hebt om een voorwaardelijke (voorwaarde : in cel) kans te gaan evalueren voor beide groepen en niks voor handen hebt wat betreft de voorwaardelijke kans ( voorwaarde : crimineel ) die in de cel zit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Men kan dus zelfs met cijfers gegeven door blokkertjes (het zijn niet mijn cijfers) moeilijk volhouden dat alle migranten crimineel van aard zijn of dat we 'overspoeld' worden door criminele migranten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 september 2008 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maes P; sorry hoor maar iemand die Turije als voorbeeld aanhaalt laat vooral zien geen enkele kennis op dit vlak te hebben; u lijkt gemaktshalve te vergeten dat in Turkije het leger nodig is om de seculiere staat te bewaken.
De rest van uw redenering is helemaal te gek voor woorden, natuurlijk kan iemand Turk zijn en geen moslim en desondanks het economisch slecht doen. Of vroom gelovig en het wel op de sociale ladder goed doen.( de meeste radicale moslims zijn trouwens hoog opgeleid, tenminste zij die organisatorisch betrokken zijn op het uitdragen van de leer) Het gaat niet over 'islam die hoe dan ook leidt tot achterstand,' wel over de mate waarin gelovigen hun ideologische principes kunnen in overeenstemming brengen met de eisen/verwachtingen van deze samenleving. Evengoed kunnen culturele factoren spelen vandaar mijn redenering dat succes afhankelijk is van de mate waarop je culturele en idiologische identiteit in overeenstemming kunt brengen met de eisen/ verwachtingen van de samenleving. Voor mij is iemand radicaal wanneer de omgekeerde beweging wordt verwacht waarbij de samenleving zich hoort aan te passen aan islam!( wat nu vaak door weldenkend links wordt goedgepraat als respect voor die culturele of ideologische identiteit!) En neen, ik oordeel niet uit vooroordelen maar vanuit praktijkervaring, u van achter uw Begonia lijkt me.... |
![]() |
![]() |