![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat deze eerste begaan zijn met het aanleren van een andere taal bv. Nederlands hebben we de afgelopen week nog kunnen horen in het nieuws. Het waren ook niet deze waar een groene vogels 40.000 000 oude bfr. ging voor vrij maken om. Wijzen op de problemen die er zijn met bepaalde groepen in de samenleving, problemen die men nooit zal kunnen oplossen omdat bepaalde groepen zich niet geroepen voelen om zich aan te passen aan cultuur normen en waarden van het door hen uitgekozen wereldeel is zeker geen rechtse propaganda maar zijn zaken die stillekes maar zeker bij de autochtonen meerderheid begint door te dringen dit tot spijt, zéér grote spijt van de promotors van de multicul. Of nooit gehoord hoe men al begint te spreken van een "verloren generatie" in bepaalde z.g. democratische politieke middens. Voor deze verloren generatie op te vangen wat zou er volgens u moeten voor gebeuren, misschien het idee vogels en er geld in pompen? Of, ze misschien verder blijven pamperen en hen verder het calimero rolletje laten opvoeren van, we zijn slachtoffer van racisme en discriminatie men gebruikt ons voor het vuile zware werk enz. enz. Dit in navolging van linkse propaganda u weet wel, de calimero kweek bij uitstek.
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou om honderden gevallen gaan, en voor zover ze niet overleden zijn , lopen ze allen nog vrolijk vrij rond. Sterker nog, deze mensen krijgen nog elke dag van de Belgische staat hun emolumenten en of pensioengelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er hoeft dus ook niemand de staat op. Buiten dat wonen de niet-witmensen vaak in de dichtbevolkte steden en wijken en de witmensen in hun verkavelingen. Ik zie ze daar al 'de straat opgaan'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je beweringen slaan dus nergens op. Graag een linkje naar wat jij beweerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we het dan maar even over die 'verloren generatie' hebben. Ik zal niet betwisten dat er een vrij grote groep 'nieuwe Belgen' rondloopt die voor problemen zal blijven zorgen. Indien die mensen over een dubbele nationaliteit beschikken, lijkt het mij niet onverstandig hen voor de keuze te plaatsen: ofwel geven ze de Belgische nationaliteit op, en kunnen ze wat mij betreft gerepatrieerd worden van zodra ze nogmaals de wetten van dit land met de voeten treden, ofwel geven ze hun andere nationaliteit op, en worden ze bestraft zoals elke andere inwoner van dit land (nog steeds in de veronderstelling dat ze voor bestraffing in aanmerking komen). Wat het 'pamperen' betreft: ik ben al langer tegenstander van zogeheten 'positieve discriminatie', ongeacht of daar nu allo- dan wel autochtonen mee bevoordeeld worden. Eén welbepaalde vorm van 'positieve discriminatie' waar ik het bijzonder moeilijk mee heb, is het in de watten leggen van de zogenaamde, doorgaans zelfbenoemde 'élite'. Ik zie niet goed in waarom pakweg multinationals zouden moeten worden bevoordeeld t.o.v. de inheemse KMO's, noch waarom pakweg het invoeren van een serieuze vermogensbelasting en/of speculatie-taks ten allen prijze moet worden verhinderd. Voorts vind ik dat de straffeloosheid van 'eigen' criminelen maar eens moet worden bestudeerd. Ik sluit me dan ook graag aan bij wat Eberhard Leclerc in verband met dit allerminst 'imaginair' probleem te vertellen heeft. Om te besluiten: ik denk dat ik met mijn stellingname "iedereen gelijk voor de wet" netjes binnen de grenzen van het door velen alvast met de mond beleden 'fatsoen' blijf.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 september 2010 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 27 september 2010 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Iedereen die werkt KAN belastingen betalen, dus iedereen is bevooroordeeld.
Laatst gewijzigd door illwill : 27 september 2010 om 16:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft het verkrijgen van de dubbele nationaliteit, dat dit een miskleun zonder weerga is hebt u goed gezien samen met vele en vele andere. Straffeloosheid van eigen criminelen, graag een voorbeeld indien dit zou kunnen. Wat betreft uw verwijzing naar multinationals en kMO's, wat hebben deze te maken met het onderwerp van deze draad? Wat betreft iedereen gelijk voor de wet, daar kan ik u volledig in bijtreden is niet meer dan juist. Maar dan waarschijnlijk ook een einde maken aan het inroepen van verzachtende omstandigheden wanneer allochtone weer eens over de schreef zijn gegaan zoals men dat in (s)linkse progressieve hoek nogal makkelijk en graag doet. U weet en kent deze zaken zelf ook wel hé, u hebt ze hier al ergens neergezet.
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedoelt u dat het hier gaat om honderden geestelijken? Wat betreft het verkrijgen van geld van de belgische staat, degene die zich schuldig maken aan straatterreur worden deze hun uitkeringen of lonen afgenomen? Dacht het niet, integendeel de slachtoffers van deze gasten mogen nog opdraaien voor de kosten, rechtstreeks en onrechtstreeks via verhoging van verzekeringspolis want deze heren/dames reken dan de toenemende kosten weer door naar de klant. Zoals u weet, indien verzekeringen teveel schadeclaims krijgen te verwerken is de klant de dupe.
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat in ieder geval om een kleine 500 aangemelde klachten.
De werkelijke omvang van de hele pedo affaire binnen de RK kerk zal nooit bekend worden. Schaamte, solidariteit, bedreigingen, afkoopsommen, of overlijdens doen hun werk. http://www.kerknet.be/admin/files/as...INDRAPPORT.pdf Wat we wel heel goed kunnen meten is het aantal kinderverkrachters uit deze kerk dat veroordeeld gaat worden en daadwerkelijk de gevangenis gaat zien. Dat is nu 0, en ik vermoed dat het 0 blijft. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 september 2010 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat we wel weten is dat de autochtone seriemoordenaar Ronald Janssens gewoon doorbetaald werd door de Belgische staat. Van dezelfde staat ontvangt de kinderverkachtende homobisschop Vangheluwe maandelijks 3000 euro netto. Mij is voorts niet bekend dat staatsambtenaren deze betalingen hebben stopgezet door bv werk te weigeren. Blijkbaar niet gewetensbezwaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op andev zijn bewering "In de meeste scholen waar wel moslims zitten, al zijn het er maar een paar, vallen de meeste mannelijke exemplaren negatief op."antwoord ik met "Uiteraard zijn er mannelijke exemplaren die negatief opvallen. Of dat de meerderheid is, durf ik te betwijfelen."1 Ik erken dat er moslim-jongens zijn die negatief opvallen op school. 2 Ik betwijfel dat de meerderheid van de moslim-jongens negatief opvalt op school. Is dit voldoende uitleg? Wil je dat ik nog iets anders uitleg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet echt.
Het splinter en balk verhaal weet ge wel?
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Correct. Maar zoals u wel zult weten is dit enkel en alleen een poging om de draad een andere wending te geven zodat het zéér gevoelige onderwerp voor sommige op de achtergrond komt te liggen.
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zolang mensen met méér dan één nationaliteit zich correct gedragen heb ik daar geen enkel probleem mee; wat mij betreft kan iederéén �* volonté nationaliteiten verzamelen. Ik zou dat zelf ook doen, als ik daartoe de gelegenheid kreeg. Zeker weten. Wanneer echter iemand met méér dan één nationaliteit het zich veroorlooft de wetten van ons land met voeten te treden, mag zo iemand zich - alweer wat mij betreft - gerust voor de reeds vermelde keuze worden geplaatst: of hier zijn/haar straf - waaronder verlies van de 'andere nationaliteit(en) -krijgen, of 'buiten vliegen' (gecombineerd met verlies van 'onze' nationaliteit). 2. Multinationals zijn doorgaans óók 'allochtoon'. OK, ik geef toe, ze hebben meestal niet de geschikte huidkleur of de vereiste godsdienst om sommigen tot schuimbekken te brengen, maar dat is m.i. géén geldig argument om ze - die multinationals, dus - van 'positieve discriminatie' te laten profiteren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 september 2010 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |