![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ken er wel een paar die daaraan voldoen.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Moderators rekruteren doen we zelf. Moderators zijn inderdaad de baas. Wij proberen naar best vermogen een forum uit te baten maar het is nodig dat beslissingen ergens worden gelegd. Politics heeft nagenoeg 100 vrijwillige medewerkers. Als iemand dat vrijwilligerswerk teniet wil doen dan gooien we met plezier dat soort mensen uit ons systeem. Het gebeurde al eerder met een aantal forumgebruikers. We hebben hier een discussiemogelijkheid opgebouwd dat volgens bepaalde principes werd opgezet. We denken nog altijd dat we dat succesvol hebben gedaan. Volgens bepaalde principes. Maar met vrijheden die een discussieforum volgens ons nodig heeft. En tegelijk met welbepaalde moderatietechnieken. We hebben dat gedaan vanuit drie eerdere ervaringen en hebben zelfs een forum met meer dan een jaar aan discussies weg gesmeten om opnieuw te beginnen. Het staat eenieder vrij om hetzelfde te doen. Als iemand niet blij is met de gang van zaken dan mag die gerust zijn/haar gang gaan. Maar we weten welke hoeveelheid werk het ons kost en welke vervelende dossiers ons achtervolgen. Google heeft niet alles, maar van Politics.be staan er 702.000 pagina's in: http://www.google.com/search?q=site%3Apolitics.be en dan hebben we het nog niet over de andere sites (verkiezingssite.be, ...) Dat geeft problemen: mensen die zich aangetast zien in hun privacy, mensen die hun verleden terug willen uitwissen, bedrijven die hun naam door het slijk gehaald zien, klachten rond discrimatie, mensen die de boel komen verzieken, ruzies, ... Het kost ons veel (vrijwillig) werk. Als iemand al dat vrijwillige werk om zeep wil helpen dan hebben we liever dat die vertrekt. We werken er met liefde aan mee. Hoop dat jullie daar begrip voor hebben. Iemand van CGKR vertelde ooit dat ze een folder gingen uitbrengen. Daarin zou raad verwerkt zitten die gebaseerd is op onze moderatietechniek. Reden: van ons krijgen ze de minste klachten in vergelijking tot het aantal bijdragen van de gebruikers. Dat was enkele jaren geleden. Ik veronderstel dat wij zowat de enige zijn die deze folder nooit hebben gekregen. Misschien een aanrader voor degene die een alternatief wil starten? Maarten |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik had toch gevraagd; antwoord of een permanente ban. Voor hetgeen wat u schrijft, doe ik wel graag moeite om te lezen, maar mijn vragen blijven onbeantwoord. Nee, echt waar! Dat meen ik. |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Staatssecretaris
|
![]() Typ Kris Peeters op Google en u krijgt 822.000 resultaten.
Maar wat? |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ni te doen .... |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar toegegeven de uitdrukkelijke reden van de wisord en corse ban is nog steeds niet gegeven.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 23 juni 2011 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verban uzelf als het u hier niet aanstaat. Kies nu toch eens zelf. Wat houdt je tegen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar ik discussieer nergens. Dit is nu de enige draad waar ik met Maarten Malaise praat. En ik had geen "raad" van jou gevraagd; noch een ban. Waarom je niet kan wegblijven door dat de draad hier je niet aanstaat, begrijp ik niet.
|
![]() |
![]() |
#139 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Staatssecretaris
|
![]() Kijk wie het zegt
![]() Nu zie ik er wel reden om te lachen. Blijkbaar heb je nog niet begrijpen waarom ze jou constant het recht geven om je ban te omzeilen. (democratie: de wet/regels is voor iedereen; m.a.w. er zijn geen regels) Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 juni 2011 om 08:49. |
![]() |