![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat betekenen deze woorden eigenlijk...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() ooit al eens aan gedacht dat ze net zoals de christenen in hun hoogdagen de klok van de Almachtige een beetje konden interpreteren en een dienst om 6 uur, 7 uur, 8 uur, 9 uur, 10 uur (HOOGMIS, de échte juiste), 11 uur (voor de uitslapers) kunnen houden? Waarom moeten er zoveel moskeeën komen? omdat ze blijkbaar nooit verder gedacht hebben dan dat ze met z'n allen op één bepaald uur op vrijdag samen in dat moskeehok willen geperst worden. Dit kan je toch niet blijven volhouden als je ziet waar hun demografische turnoefeningen toe leiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn er zulke plaatsen die ik geschikt acht, namelijk de vertrekhallen op alle Europese luchthavens voor vluchten naar Mekka en omstreken.
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie je, het bleek dat US-bondgenoot Saudi Arabië minder olievoorraden had dan gedacht: Saudi oil reserves overstated en Irak veel meer: Iraq Oil Output to Rival Saudi Arabia En Afghanistan bleek meer te hebben dan gedacht: USGS Assessment Significantly Increases Afghanistan Petroleum Resource Base The estimates increase the oil resources by 18 times and more than triple the natural gas resources. Natuurlijk, als je -om je partij-oorlogje tegen vreemdelingen te voeren- de faits divers in de kranten zit af te speuren naar wat je moslimmedeburgers zouden kunnen hebben misdaan, dan mis je het geopolitiek nieuws wel, hé. Greenspan admits Iraq was about oil, as deaths put at 1.2m Terloops, Irak had de ballen te maken met 9/11, wist je dat ook al niet? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 18 september 2011 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, dat heet 'those who forget history are doomed to repeat it'
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Matteüs 5:6-8 En wanneer gij bidt, zult gij niet zijn als de huichelaars, want zij staan gaarne in de synagogen en op de hoeken der pleinen te bidden, om zich aan de mensen te vertonen. Voorwaar, Ik zeg u, zij hebben hun loon reeds ontvangen. Maar gij, wanneer gij bidt, ga in uw binnenkamer, sluit uw deur en bid tot uw Vader in het verborgene; en uw Vader, die in het verborgene ziet, zal uw bede verhoren.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() binnenkort komt er ook een verbod op kameelrijden op de Champs Elysees, of autostrades. Treinen zullen ezelvrij worden gemaakt, karren worden onderworpen aan jaarlijkse veiligheidstesten. 7de eeuwse halal voedselwetten worden vervangen door westerse 21ste eeuwse voedselwetten... o nee, sorry, die hebben we al.
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 19 september 2011 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan de Sinte-Maria als model dienen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Een massale bidstond op straat lijkt mij dus ongewenst. Maar als er een stukje van een plantsoen voor wordt gereserveerd, net als een hondenpoepplaats, dan heb ik daartegen geen bezwaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
gezien dat wij dat allemaal betaald hebben; zie ik weinig moeilijkheden dat wij ook beslissen dat die gasten moeten leren delen. 't Idee van Verhiest draagt ook mijn goedkeuring polyvalente ruimtes; waar het op neer komt is dat de religieuzen eindelijk eens hun verdraagzaamheid kunnen tonen.
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat je kunt massaal kunt bidden in eender welke openbare ruimte, dat is doodsimpel provocatie. De gevolgtrekking die u maakt is voor uw rekening, niet de mijne, ik vind helemaal niet dat je " alles" moet verbieden, maar wel dit; het massaal bidden in openbare ruimtes. Ik vind dit inderdaad bedreigend, ik heb het niet zo op religie in het algemeen en al zeker niet op religie die homo's naar het leven staat en vrouwen onderdrukt en minachting heeft voor zowat alle Westerse waarden.Want als niet moslim vind ik dat deze religie dat doet, nu mogen die mensen van mij er gerust een andere mening op nahouden, maar wanneer ik in een park kom of over straat zou gaan,weiger ik geconfroneerd te worden met een grote groep mannen die openlijk dit geloof belijdt en dat gedrag op regelmatige tijdstip herhaalt. Betekent dit dat ik vind dat je maar Islamitische landen moet binnentrekken of een probleem maken van Islamitische winkels in wijken? Natuurlijk niet, dat is uw opvattig hoor, en daarom niet van anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de mens heeft al die religies uitgevonden, het lijkt mij dus ook logisch dat de mens verantwoordelijkheid opneemt voor die onverdraagzame instituten en ze ofwel afschaft ofwel verplicht om verdraagzaam met anderen om te gaan (en vooral open staan tegenover onze veranderende maatschappij). De schade, die die dingen aanrichten in onze maatschappij, is toch te grof om hun gedrag blijvend te tolereren?
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |