![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is nog veel beschavingswerk te doen bij de islamofiele collabo's van de PVDA. Laatst gewijzigd door Elbow : 1 april 2012 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Wat leid je dan af over de beschaving van "ons" volk, met de bio-industrie in gedachten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft bio-industrie te zien met halal ?
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Ik reageerde op :
De graad van beschaving kun je immers deels afleiden uit de manier waarop een volk met dieren omgaat.Ik weet het. Over onze bio-industrie en hoe dieren daarin behandeld worden moet zedig gezwegen worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Varkens, koeien, kippen, eenden, konijnen,enz.... ook al zijn ze van bij de geboorte veroordeeld tot het slachtblok, dan nog hebben ze het recht om van hun korte leven te genieten. Deze dieren laten grazen ,scharrelen,enz...lijkt me 1000x meer aangewezen dan hen in kleine hokken en batterijen op te fokken. Komt niet alleen het dier ten goede, maar ook de consument. Want het smaakverschil is enorm. Idem trouwens voor biologisch geteelde groenten, dat smaak je gewoon. Wat me logisch lijkt ook.
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bio-industrie staat voor het deel van onze industrie dat vlees produceert. Ik weet het, het is een verwarrende term, maar dat is de Nederlandstalige term. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() post 40 & 41 ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen vegetariër maar ik eet hooguit 3 keer in de week vlees (zonder over het beetje charcuterie op de boterham te spreken) dat maakt dus niet veel uit zelfs als het alleen maar varkensvlees zou zijn. En zoals hiervoor al gezegd : varkensvlees is veel minder vet als vroeger. En als ik spek en eieren bak (of een omeletje met tomaat of een omeletje met een ajuintje) dan zijn die eieren niet rauw hé!
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad!
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dat het allemaal per definitie halal is en dus niet moslim-vrij. Dus moet je dringend stoppen met het eten van knolraap en lof, schorseneren en prei, want anders volg je de facto de shari'ah. En dat wil je toch niet, of wel?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het een probleem is en als amateur kok weet ik wat ik er tegen kan en moet doen. (aparte snijplanken, gaartijden, behandeling van eieren, ...) Citaat:
Citaat:
Verkeerd omgaan met voedsel is een van de grootste oorzaken van ziektes en overlijdens. Maar dit heeft niets te maken met halal. Ook zij moeten voldoen aan de voorschriften. Zo niet => sluiten die handel. Indien wel => behandelen zoals ander voedsel. Citaat:
Kunt ge me eens een link sturen waar dit bewezen is?
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je al een bron gevonden voor die "Ieder jaar overlijden in Frankrijk honderden kinderen aan bacteriële infecties" Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 1 april 2012 om 13:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de stijl van fil die ze nu gebruikt, je weet wel, "de katholieken doen dat ook" en dus mag het.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
ps.: is het effektief een ziektepatroon? of vind je het gewoon leuk om zulke onzin verschillende malen te herhalen? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 1 april 2012 om 14:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar ergens in de video? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Dus volgens orakel artisjok is zowel de video van France 2, de verklaringen van die expert én het artikel uit het Oostenrijkse magazine helemaal verzonnen.
Flink van Artisjok. Klaar voor de Nobelprijs. Ik zou ervoor zorgen dat je kinderen zoveel mogelijk halal hamburgers te eten krijgen. |
![]() |
![]() |