![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
Bekijk resultaten enquête: Welke Vlaamse partij veracht u het meest ? | |||
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
32 | 37,65% |
SP.a |
![]() ![]() ![]() |
20 | 23,53% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,06% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,41% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 8,24% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
11 | 12,94% |
Andere kleine partij |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,18% |
Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 20 april 2014 om 12:17. |
|||
![]() |
![]() |
#123 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is overigens niet Dillen die het Vlaams Blok groot heeft gemaakt. Daarvoor was hij te veel een kamergeleerde. Vraag je eens af waarom Poetin de touwtjes in handen kan houden in Rusland. Mensen geven niet werkelijk om "de" democratie. Als ze op straat komen, is het voor hogere lonen of een lagere broodprijs. Alleen wie rechtstreeks lijdt onder een autocratie, zoals schrijvers en journalisten, zijn werkelijk bezorgd om zoiets abstracts als 'democratie'. Voor de anderen is het eenvoudig: niet te veel gekakel, geen eindeloos gepalaver, maar een daadkrachtig beleid en verder redden we ons wel. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het kan ook op de linkse manier en ondanks talrijke keren afstand te nemen van een bepaald verleden blijven hameren op die "zwartzakken" die voor eeuwig verbonden blijven met bepaalde stromingen en partijen... |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het verbaast me niet dat de partij van de moslimfascisten, de Spa, het slecht doet, zowel in deze poll, als IRL.
De O-VLD stelt terecht teleur en zal haar afgang niet meer goed maken, ook niet met Maggie. |
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() NVA op kop door hun dubbelspel...
Hoe kun je nu een sterker Vlaanderen beloven in een Mega-Europa... Hoe kun je nu een confederale staat niet onafhankelijk noemen... Hoe kan jue stemmen op een partij die geen antwoord kan geven op simpele vragen zoals: "hoe organiseer je een confederale staat op Europees nieveau...? ... Meer dan genoeg... |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik heb veel respect voor zowel VB als PVDA. Als voor Spa en NVA enz........ ook voor de mensen die daarvoor stemmen. het is de basis van de democratie dat er een partij een onderstroom zoekt in de samenleving en daar een programma punt van maakt. de democratie zal wel bepalen wat de waarde of sterkte is van deze onderstroom in het kieshokje. en toch ...... is er één partij die ik niet respecteer. de OVLD. alle respect voor hun programmapunten. Dat is democratie. maar wat ze met deze stemmen doen na de verkiezingen is gewoon democratie vervalsing. ik herinner me VLD toen verhofstadt aantrad. de mensen die toen op VLD stemden , zagen hun stem verhuizen naar links. Ik zie JM Dedecker nog filibusteren tegen stemrecht voor vreemden. ook de recente deelname van OVLD in Di Rupo I is ook niet bepaald de stemmen vertegenwoordigen van hun kiezers. ik erger me nu vooral aan OVLD in aanloop van de huidige verkiezingen. Men overtuigt de mensen om voor hun "rechts" te stemmen. en meteen zeggen ze ook dat ze geen regering vormen met NVA ( lees - wel met PS) dat is gewoon rechts stemmen rapen en dan ondemocratisch na de verkiezingen in het links kamp leggen. dat is democratie vervalsing
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 23 april 2014 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Zowieso is de VLD met voorsprong de meest laakbare partij in de naoorlogse Vlaamse geschiedenis. |
|
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Tenminste nog iemand die de juiste term kent.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 25 april 2014 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik verwacht er nog wel een deel de volgende weken. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() + het zijn precies de nieuwe tjeven. Hoe die draaien met de wind
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat zal men voelen na een verkiezing. als een partij weinig achteruit gaat in een verkiezing en boven de 15 % uitkomt, dan kan men stellen dat ze een straalstroom in hun programma hebben. subjectief gezien kan een partij een straalstroom verlaten, maar dat zal op eigen definitie zijn van wat een persoon een straalstroom vindt.. de straalstromen in wallonie is links, deze in vlaanderen rechts
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hoe lang ik op dit forum ben heeft toch geen invloed op de correctheid van mijn mening ofwel...? Daarbij de NVA heeft zeer veel sterke punten die ik wel goed vind... Maar het is het dubbel spel waarbij de NVA soms onduidelijk is dat mij stoort... Sorry dat ik evenveel recht heb om een mening te hebben als elk ander individu op dit forum... Trouwens, bent u dan op dit forum geboren? Of bent u ook ooit pas begonnen en gaf u dan nog niet u echte mening omdat je nieuw was op dit forum...?
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Federaal door de opgepompte luchtbel De Block gaan ze inderdaad misschien een percent stijgen, op Vlaams niveau met Rutten als lijsttrekker gaan ze volledig afgaan.
|
![]() |