![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Alleszins naar tijdelijke onverenigbaarheid van uitkeringstrekken en stemrecht. Zo logisch is het niet om mensen die hun eigen leven nog niet op orde krijgen en door de maatschappij meegedragen moeten worden, mee te laten beslissen over hoe de maatschappij georganiseerd zou moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-'t Hangt er natuurlijk van af wie de cijnzen heeft.-
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juridisch gezien is dat hetzelfde als stellen dat "het ACW" de Arco gedupeerden dient te vergoeden zonder duidelijk te stelling wie of wat je juist met "het ACW" bedoelt.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heimwee niet omdat ik die tijden niet heb meegemaakt. Ik ben wel voorstander van het cijnskiesrecht. Geen representatie zonder taxatie.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet. Hier kan gewoon de aloude wet op laster en eerroof toegepast worden. Als je iemand beschuldigt van een bepaalde misdaad (in deze: racisme) en de beschuldigde partij meent dat dit totaal onterecht is, dan biedt de Belgische wetgeving sedert het prille begin de mogelijkheid om zich te verweren tegen laster en eerroof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie ze eens kronkelen; het VB is plots niet meer racistisch, zijn de blanke Vlamen ineens pro makaken, negers chocomousse & wat weet ik nog allemaal, yeah right
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Vlaamse lekkernij, met echte chocolade, niet van het pakje hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Witmensen die andere witmensen uitschelden voor rotte vis kunnen nooit veroordeelt worden voor racisme. Meteen hebben we de verklaring waarom we zo lief zijn voor mekaar. Alleen de witmensen kunnen racistisch zijn tegenover andere rassen. Een echte geruststelling is het wel dat we mekaar onderling straffeloos de huid mogen volschelden. Wat we ook graag doen natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.focus-wtv.be/nieuws/geme...rk-veroordeeld Bijna nooit? In Google volgde er nog een hele lijst zaken waar mensen voor dergelijke feiten werden veroordeeld. In België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat schijnt dan wel onvoldoende geweten te zijn op dit forum hoor Jan. Maar kom. Ik bemoei mij er niet mee. Ik stel alleen maar vast wat er is. Soms vind ik het zelfs plezant. In een kikkerpoel kwaken ook alleen maar kikkers. En af en toe het gepiep van een pad als ze in must is. ![]() En ook af en toe komt er een olifant drinken. Als die in must is verdwijnt de gein als sneeuw voor de zon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |