![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het Franse TV journaal toonden ze een clustertje landmijnen dat aangespoeld was. Mogelijk zijn er duizenden mijnen meegevoerd door de stroom die nu her en der liggen te wachten op een toevallige passant.
Ze blijven trouwens ook actief onder water.
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de VN zijn nog diepe deliberaties mogelijk omtrent wie de schuldige zou kunnen zijn,de Russen of de Oekrainers...
De kerk in het midden houden,want als de VN een duidelijke uitspraak doet zijn er ,uiteindelijk,consequenties.... Ook vele andere naties,zelfs de VS,"onderzoeken" nog de feiten,hoewel een zekere neiging tot het verdenken van de Russische zijde zich van hen lijkt meester te maken... Bon,het is wat het is....In diplomatieke milieus draait men best de tong 10 keer rond in de mond alvorens iets te zeggen en zelf nog meer ruiten in te gooien dan de originele "perpetrators".... ![]() In Kiev ondertussen hebben woedende burgers dan maar zelf een statement gedaan.... Op daar aangetroffen VN-dienstvoertuigen hebben ze ,beginnende met de U van United Nations dan maar Useless geschilderd...... ![]() Het zou natuurlijk een natte droom van Moskou zijn,een breuk tussen de Oekrainers en de VN.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet toch redelijk nauwkeurig te berekenen zijn hoeveel springstof nodig is om zo'n groot stuk van die dam uiteen te rijten.
Mijn natte vinger zegt dat dat niet met een paar drones lukt. Daar zullen wel een paar ferme vliegtuigbommen of dikke raketten voor nodig zijn. Kan dat zomaar ongemerkt ? Of anders heeft Oekraïne special ops waar Rusland, de USA, UK en Israël jaloers op mogen zijn dat die onopgemerkt door de Russische linies sluipen. Die dam ondermijnen, terug onopgemerkt weg geraken en dan laten ontploffen.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 7 juni 2023 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Romeinse gedisciplineerde legers liepen alle veel minder goed georganiseerde maar nochtans "sterke" groepen individuen gewoon onder de voeten en hakten ze in schellekes. Het geordende geweld is gewoon - spijtig genoeg - enorm superieur in resultaat ten aanzien van het ongeordende zelf-organiserende geweld. Het is het enige dat een strikte orde en "overheid" superieur doet, maar dat doet ze superieur, en dat is de reden waarom het overal ingevoerd is. Eens er 1 overheid is, die erin slaagt om geweld georganiseerd te krijgen, zijn alle "ongeorganiseerde vrije individuele" groepen daarrond een vogel voor de kat, he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen paste zijn volk uw libertarisch principe toe van die gaan te liquideren, maar ma foi, het volstond dat hij het afbolde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, Rusland moet ontdaan worden van "buffers", meer is daar niet aan. Rusland mocht Rusland blijven, maar binnen zijn grenzen die we Rusland toelieten. Oekraine lag daarbuiten.
Want anders kan het westen ook zeggen dat de demarkatielijn ergens in de Oeral ligt he, en dan zijn wij "verplicht" om een stuk Rusland gaan in te nemen, demarcatie is nu eenmaal nodig. Nog eens: de Russen konden natuurlijk altijd ontevreden zijn met hun eigen land, en dus inderdaad "demarcatie lijntjes willen gaan trekken in het zand buiten hun grenzen" maar dat waren zij NIET VERPLICHT, en als ze nu op de blaren moeten zitten moeten ze niet komen jammeren. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juni 2023 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.zerohedge.com/geopolitic...am-catastrophe
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Neen, zijn italiaanse hoer is ineens hot topic, en de regering valt erover.
Dat hebt ge met ne chanteerbare eerste minister he. Braaf in de pas lopen, alexanderke!
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Russische soldaten zijn bijna even barbaars als die welke in 1944 en '45 Polen & Duitsland binnentrokken. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Mijn punt staat.
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Het oekraiense volk was toen en nu een werktuig.
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Tot Vlad de waanzinnige zei; ge kunt de boom in.
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men zegt het vaak, je kan weten waar je begint, maar waar het eindigt ... ![]()
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175515 optimaal aantal mensen Laatst gewijzigd door satiper : 7 juni 2023 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Zijn er niet-cynische en niet-barbaarse oorlogen dan?
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Conventie van Geneve volgen zou enigszins kunnen helpen, maar ja ...
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zag daarjuist in Terzake dat de dam al een tijdje geleden werd beschadigd. Veel springstof of bommen heb je niet nodig. Eenmaal er een bres is wordt het gat vanzelf groter door de druk van het water. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Da’s nog cynischer; als we de regels volgen mogen we mekaar afslachten. Maar als we de regels niet volgen, en we slachten mekaar af, dan, ja, wat dan? Slachten we mekaar nog wat méér af?