![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 7 maart 2006 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nog een geluk dat die leden van dat clubje waarschijnlijk geen echte kansarmen zijn en maar lid geworden zijn om eens goed te kunnen lachen... Waarschijnlijk 'voelen' ze zich lid zijn van een [SIZE=-1]amateuroperettevereniging[/SIZE]... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee zeggen, of ze hun opslag geven, afhankelijk van hoe goed de persoon die het vraagt het het afgelopen jaar gedaan heeft. Heeft ie het echt goed gedaan, dan zal ie waarschijnlijk zelfs enkele belastingsschalen omhoog gaan. Simpel antwoord op een simpele vraag niet? ![]() En als men mij mijn ongelijk niet kan aantonen, dan heb ik gelijk ja 8) Is dat bij jou anders? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
you ain't see nothing yet8)
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() Idd, daar heeft zich weer iemand laten beduvelen.
neen,het is de retoriek dat er voor zorgt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleine nieuwsflash tussendoor.
Volgens een klein binnengelopen berichtje in mijn gevoelige oren moet ik vast stellen dat de overname van de arbeid door polen nu een feit is geworden. De stand van zaken is nu zo dat men voor de prijs van 1 belg nu 4 polen in dienst kan houden zonder een toeslag. Het nieuws gaat rond in de aannemerssectoren en ze springen er op als duiveltjes op een heet vuurtje. Uiteraard is dat geheel logisch vermits men het werk 4 keer rapper gedaan heeft tegen dezelfde prijs, wat de winstmarge evenredig omhoog voert dus. Dus ik vrees dus dat de ontbinding van onze welvaartstaat iets rapper zal gaan dan algemeen aangenomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die toestanden gaan natuurlijk meebrengen dat er elke dag meer vlooien op de markt te vinden zullen zijn, wat voor bepaalde verenigingen natuurlijk goed nieuws is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() dus toch delocalisatie?Richting Oost-Europa, of nog verder? Philippijnen, Indië?Dat noem ik kapitaalvlucht, en kreëren van doppers.Die men dan later voor luiaarden kan uitschelden...vooral als ze weigeren wanhopig te zijn, en besluiten om de werkloosheid langs de goede kant te bezien= meer vrije tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 7 maart 2006 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Langs de ene kant trekken alle kapitalisten naar goedkope landen, en de produkten die ze daar vervaardigen, worden dan hier goedkoop verkocht, wat de laatste bedrijven die hier nog gebleven zijn, de das omdoet.En voor de laatste jobkes dat er nog overschieten, die worden voor een appel en en ei opgeknapt door armoezaaiers, die in dichte drommen van de hele wereld naar hier afzakken, denkend dat ze hier in het Paradijs gaan belanden...en niet beseffen dat er voor hen hier geen plaats, en geen geld meer is.En als je hen DAT zegt, dan ben je een racist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 maart 2006 om 00:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() maar !
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 maart 2006 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 |