Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2006, 21:40   #121
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Belastingen? Dewelke dan
Ontduikt gij belastingen?

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 7 maart 2006 om 21:41.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 22:04   #122
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
en nu ga ik lekker eten want de meesten hier zijn geen reacties waard
eten dat ik van jullie 0.24 eurocent heb betaald
smakelijk

en op tijd jullie belastingen betalen he
anders een deurwaarder op jullie dak
Ik ben er echt van overtuigd dat de meeste kansarmen, die dit lezen, diep beschaamd zijn over zoveel onzin...

Nog een geluk dat die leden van dat clubje waarschijnlijk geen echte kansarmen zijn en maar lid geworden zijn om eens goed te kunnen lachen... Waarschijnlijk 'voelen' ze zich lid zijn van een [SIZE=-1]amateuroperettevereniging[/SIZE]...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 22:17   #123
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
gij moet zeker wel een ambetante baas zijn om mee te werken, nee?Moet altijd gelijk hebben, is gierig, aan het zagen over een paar eurocenten??Wat doet gij als uw gasten opslag vragen? Ze buitengooien? Om ze daarna voor vuile dopper te kunnen uitschelden?Of delocaliseert ge? Of neemt ge gewoon vreemdelingen in dienst?

Nee zeggen, of ze hun opslag geven, afhankelijk van hoe goed de persoon die het vraagt het het afgelopen jaar gedaan heeft. Heeft ie het echt goed gedaan, dan zal ie waarschijnlijk zelfs enkele belastingsschalen omhoog gaan. Simpel antwoord op een simpele vraag niet?

En als men mij mijn ongelijk niet kan aantonen, dan heb ik gelijk ja 8) Is dat bij jou anders?
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 22:19   #124
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Ik ben er echt van overtuigd dat de meeste kansarmen, die dit lezen, diep beschaamd zijn over zoveel onzin...

Nog een geluk dat die leden van dat clubje waarschijnlijk geen echte kansarmen zijn en maar lid geworden zijn om eens goed te kunnen lachen... Waarschijnlijk 'voelen' ze zich lid zijn van een [SIZE=-1]amateuroperettevereniging[/SIZE]...
Iets tegen amateurisme?dat clubje is zich wel aan het uitbreiden,is het je dan niet opgevallen?En idd willen we lachen en ieder armen doen lachen want leven de vreugde,weg met het fatalisme!
you ain't see nothing yet8)
Oud 7 maart 2006, 22:21   #125
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Ontduikt gij belastingen?
Nee, emigratie is een beter alternatief 8)
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 22:25   #126
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Iets tegen amateurisme?dat clubje is zich wel aan het uitbreiden,is het je dan niet opgevallen?En idd willen we lachen en ieder armen doen lachen want leven de vreugde,weg met het fatalisme!
you ain't see nothing yet8)
Idd, daar heeft zich weer iemand laten beduvelen...
Oud 7 maart 2006, 22:32   #127
guerin
Minister

Standaard

Idd, daar heeft zich weer iemand laten beduvelen.

neen,het is de retoriek dat er voor zorgt...
guerin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 22:34   #128
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kleine nieuwsflash tussendoor.

Volgens een klein binnengelopen berichtje in mijn gevoelige oren moet ik vast stellen dat de overname van de arbeid door polen nu een feit is geworden.
De stand van zaken is nu zo dat men voor de prijs van 1 belg nu 4 polen in dienst kan houden zonder een toeslag.
Het nieuws gaat rond in de aannemerssectoren en ze springen er op als duiveltjes op een heet vuurtje. Uiteraard is dat geheel logisch vermits men het werk 4 keer rapper gedaan heeft tegen dezelfde prijs, wat de winstmarge evenredig omhoog voert dus.
Dus ik vrees dus dat de ontbinding van onze welvaartstaat iets rapper zal gaan dan algemeen aangenomen.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 22:42   #129
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Kleine nieuwsflash tussendoor.

Volgens een klein binnengelopen berichtje in mijn gevoelige oren moet ik vast stellen dat de overname van de arbeid door polen nu een feit is geworden.
De stand van zaken is nu zo dat men voor de prijs van 1 belg nu 4 polen in dienst kan houden zonder een toeslag.
Het nieuws gaat rond in de aannemerssectoren en ze springen er op als duiveltjes op een heet vuurtje. Uiteraard is dat geheel logisch vermits men het werk 4 keer rapper gedaan heeft tegen dezelfde prijs, wat de winstmarge evenredig omhoog voert dus.
Dus ik vrees dus dat de ontbinding van onze welvaartstaat iets rapper zal gaan dan algemeen aangenomen.
Eerlijkheidshalve ook bij vermelden dat de aannemers waarschijnlijk geen landgenoten meer vonden die nog willen werken...
Al die toestanden gaan natuurlijk meebrengen dat er elke dag meer vlooien op de markt te vinden zullen zijn, wat voor bepaalde verenigingen natuurlijk goed nieuws is...

Oud 7 maart 2006, 22:57   #130
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee zeggen, of ze hun opslag geven, afhankelijk van hoe goed de persoon die het vraagt het het afgelopen jaar gedaan heeft. Heeft ie het echt goed gedaan, dan zal ie waarschijnlijk zelfs enkele belastingsschalen omhoog gaan. Simpel antwoord op een simpele vraag niet?

En als men mij mijn ongelijk niet kan aantonen, dan heb ik gelijk ja 8) Is dat bij jou anders?
zeer simpel.Het was maar een vraag hé...
Oud 7 maart 2006, 23:03   #131
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, emigratie is een beter alternatief 8)
dus toch delocalisatie?Richting Oost-Europa, of nog verder? Philippijnen, Indië?Dat noem ik kapitaalvlucht, en kreëren van doppers.Die men dan later voor luiaarden kan uitschelden...vooral als ze weigeren wanhopig te zijn, en besluiten om de werkloosheid langs de goede kant te bezien= meer vrije tijd.
Oud 7 maart 2006, 23:08   #132
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

Humor kan u redden: Humor kan u door tijden zonder geld helpen, beter dan dat geld u door tijden zonder humor zal helpen...zoniet gaat het hier niet om een theater-stuk, maar wel om dagelijkse realiteit!Klein verschil...
Oud 7 maart 2006, 23:11   #133
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
dus toch delocalisatie?Richting Oost-Europa, of nog verder? Philippijnen, Indië?Dat noem ik kapitaalvlucht, en kreëren van doppers.Die men dan later voor luiaarden kan uitschelden...vooral als ze weigeren wanhopig te zijn, en besluiten om de werkloosheid langs de goede kant te bezien= meer vrije tijd.
Tja, mss worden we wel het Cuba van Europa, maar dan met minder zon... Gezelliggggg...

[SIZE=5] Muis of luis? Lui(s)...[/SIZE]

Laatst gewijzigd door Chipie : 7 maart 2006 om 23:11.
Oud 7 maart 2006, 23:18   #134
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moeten we King dan een levensgenieter noemen ipv een luie profiteur? Hij geeft zelf toe dat hij van plan is om tot zijn 100ste te doppen. Wat doet een mens eigenlijk met 100 jaar vrije tijd?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 23:39   #135
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Moeten we King dan een levensgenieter noemen ipv een luie profiteur? Hij geeft zelf toe dat hij van plan is om tot zijn 100ste te doppen. Wat doet een mens eigenlijk met 100 jaar vrije tijd?
ik ken King niet persoonlijk ,weet niet in hoeverre hij serieus is , en wat hij met zijn vrije tijd doet.Hoe hij het gaat klaarspelen om tot zijn pensioen dop te trekken, zonder ondertusen terug eens aan het werk te gaan mag hij me wel eens uitleggen, persoonlijk heb ik de indruk dat hoe meer ik werk, hoe meer geld ik tekortkom, en hoe minder tijd ik heb om het uit te geven!Maar ik weet zelfs niet of ik zal kunnen blijven werken! Als de bazen blijven delocaliseren, en met al hun poen naar het buitenland vluchtten, gaat op halflange termijn IEDEREEN hier op de dop staan?Dat is belangrijk, niet wat een enkeling met zijn vrije dagen doet!
Langs de ene kant trekken alle kapitalisten naar goedkope landen, en de produkten die ze daar vervaardigen, worden dan hier goedkoop verkocht, wat de laatste bedrijven die hier nog gebleven zijn, de das omdoet.En voor de laatste jobkes dat er nog overschieten, die worden voor een appel en en ei opgeknapt door armoezaaiers, die in dichte drommen van de hele wereld naar hier afzakken, denkend dat ze hier in het Paradijs gaan belanden...en niet beseffen dat er voor hen hier geen plaats, en geen geld meer is.En als je hen DAT zegt, dan ben je een racist.
Oud 8 maart 2006, 00:14   #136
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
.Hoe hij het gaat klaarspelen om tot zijn pensioen dop te trekken, zonder ondertusen terug eens aan het werk te gaan mag hij me wel eens uitleggen,
je legt het zelf al uit
Citaat:
hoe meer ik werk, hoe meer geld ik tekortkom, en hoe minder tijd ik heb om het uit te geven!
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 maart 2006 om 00:20.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2006, 00:19   #137

Standaard

maar !

Citaat:
Dat is belangrijk, niet wat een enkeling met zijn vrije dagen doet!
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 8 maart 2006, 01:04   #138

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Wat doet een mens eigenlijk met 100 000 000 miljoen winst van winstgevers ? Rijken beweren altijd om levensgenieters te zijn ( ze rechtvaardigen hun rijkdom voluntaristisch door te zeggen dat het leven dient om van te genieten, waar ik ergens goed in kan komen ) maar als een arme dat ook eens doet

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 maart 2006 om 01:20.
Oud 8 maart 2006, 02:04   #139
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als deze draad nu eens ging over een gefrusteerde ezel in plaats van over een werkezel...
Allez toe, ge moogt, vertel maar eens wat over uzelf......
Oud 8 maart 2006, 02:06   #140
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, mss worden we wel het Cuba van Europa, maar dan met minder zon... Gezelliggggg...

[SIZE=5] Muis of luis? Lui(s)...[/SIZE]
... en meer katten....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be