![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet bevoorrecht, maar evenwaardig.
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Oeps, een intelligente homo.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waar de modale hetero man aanstoot aan schijnt te nemen bij homo's, is de anale seks. Getuige heel wat posts op dit forum, bijvoorbeeld. Dat valt moeilijk weg te nemen, hoewel zeker niet alle homo's aan anale seks doen. Heel wat homoseksuelen vinden ook een vrouwelijk geslachtsdeel maar iets vies, daarom hoeft men natuurlijk nog geen vrouwen in elkaar te rammen. Maar ondanks dat ieder er het zijne mag van denken, vind ik dat maatschappelijke aanvaarding er wel mag zijn. Wat een ander doet in zijn bed, heb jij meestal geen last van, laat staan zaken mee, maar om een of andere reden wekken bepaalde seksuele voorkeuren haat en agressie op. Ik snap wel de bedoeling van een sensibiliseringscampagne, de bevolking mag nu eindelijk eens gaan aanvaarden dat er homo's zijn, en dat die ook bestaansrecht hebben en eigenlijk rechten identiek aan die van hetero's zouden moeten hebben. Ouders hoeven niet zo geschokt te zijn als hun kind homo blijkt te zijn, en homoseksuele tieners zouden niet zo vaak tegen hun omgeving moeten hoeven opboksen. Aanvaarding mag er nu eindelijk eens zijn. Die is er al in enige mate, maar het kan zeker beter. En tja, de hele "gay" cultuur en identiteit is inderdaad lang niet altijd even positief voor die aanvaarding....
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Welke rare gedachtenkronkel zorgt er toch voor dat homoseksualiteit gelijkgesteld wordt met anale seks? Dat kan - na zoveel homotopics op dit forum - toch niet meer louter aan onwetendheid toe te schrijven zijn?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() homophobe, moi? Mais pas du tout, voyons.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als dat een grapje was dan kan ik begrijpen dat Geert Hoste als toppunt van humor beschouwd wordt in Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat laagje beschaving is bij sommigen zó dun, dat het transparant wordt... Om tenslotte geheel en al te verdwijnen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan we nog allemaal krijgen? Straks zegt iemand dat humor onbeschaafd is en lachen ongezond. Wie is hier eigenlijk bang? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer het later, als je groot bent nog eens. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
gelieve geen persoonlijke beledigingen te uiten
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door KDL : 30 december 2006 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
dit betekent dat de meerderheid wel het vertrouwen moet geven aan een minderheid wees eerlijk, onze maatschappij wordt gestuurd en geleid door een minderheid, vaak hoger geschoolde mensen of universitairen de bestuurders van ons land zijn niet de afspiegeling van onze maatschappij dus mandaat op basis van kundigheid als je vraagt aan de mensen wat schizofrenie is dan zal de meerderheid een verkeerd antwoord geven echter zoals zo vaak zal de meerderheid wel weten hoe men een probleem moet oplossen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ten eerste wordt de pers gecensureerd openlijk maar ook verdoken zo zijn ook de democratische kranten in handen van republikeinen dus in de berichtgeving krijgen de mensen een vertekend beeld |
|
![]() |
![]() |