![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Links en moslim is 1 pot nat van twee maten en twee gewichten. Ik heb niets tegen linksen en moslims, zolang ze consequent zijn. Om eerlijk te zijn ben ik in beide groepen weinig echt consequente mensen tegengekomen en degene die ik ken, apprecieer ik ondanks hun andere mening. Zij die enkel draaien met de wind om hun sprookjes te verdedigen en misdaden als deze goed te praten, mogen hun eigen menselijkheid en verdraagzaamheid eens onder de loep nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Een meisje van 15 kan deze wil volgens de wet niet geven en ook al stemde ze toe, dan nog kan het als verkrachting aanzien worden. Persoonlijk beschouw ik de leeftijdsgrens in de wet als een maat voor niets. Ik vind niet dat iemand die een meisje van 16 verkracht vrijuit zou moeten gaan en iemand die seks heeft met een meisje van 15, dat instemt, gestraft moet worden. Ik zou eerder kijken naar de instemming van de personen. In dit geval was ze er duidelijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Staatssecretaris
|
![]() Als iemand mijn dochter verkracht op dergelijke manier gedurende een jaar lang zou ik dergelijke praktijken ook niet graag zien. Ik zet een contract op hun hoofd, zonder enig mededogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop het alvast.
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is inderaad meer dan opvallend dat ze geen woord van empathie hebben voor de slachtoffers van racistische allochtonen, noch een woord van afkeuring uispreken over het meer dan gruwelijke racisme van sommige allochtonen. De reden is eenvoudig : - linksen hypocrieten lijden aan een extreme vorm van zelfhaat, en haat tgo de leden van eigen cultuur. De autochtoon is sowieso slecht en schuldig, zeker als hij blank is, hetgeen hun racistische benadering blootlegt. - hun vermeend 'anti-racisme' is maar een excuustruusje om het VB te stigmatiseren ; het is zo fake als wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Hopelijk komen ze er een neger van 2m20 tegen.
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar ben ik het niet mee eens.
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al zijn er hier mensen op het forum die beweren dat wat ze deden halal is... ze zullen het wel merken als de tijd rijp is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Verkrachten, vind ik echt een van de walgelijkste misdaden.Zieke mensen, en nog zo jong....
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
In ieder geval is wat ze gedaan hebben niet halal tegenover onze Westerse maatschappij en heeft deze in mijn ogen ook het recht om in te grijpen. Nee, niet het recht, ik zou zelfs zeggen: de plicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Als ze op hun 15de al tot zoiets in staat zijn, wens ik ze niet tegen te komen tegen dat ze 25 zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zulke verkrachtingszaken zullen spijtig genoeg dagelijks kost worden met al dat moslim crapuul hier
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar schikken de linksen zich ze naar dat volgens bepaalde elementen uit de multicul hun dochters hoeren moeten zijn. Moest mijn dochter vrijwillig met een allahtoon afkomen, �* la Sylvie Melody, vloog ze op slag buiten. Dan moet ze maar in zijn cultuur gaan leven. Moest een allahtoon zich tegen haar zin aan haar vergrijpen, vrees ik dat ik de politie niet inschakel, maar dat er wel een allahtoontje vermist zou geraken. Zo moet het. |
|
![]() |
![]() |