![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Katholieken zoals JVDB vinden hoegenaamd niet dat er al teveel mensen op deze wereldbol zijn. Verder ontmoedigen ze het gebruik van voorbehoedsmiddelen en wijzen ze abortus af enkel en alleen om dit doel te dienen. Ik weet niet hoe het zit met moslims maar het zou me niet verwonderen dat ook daar mensen aangemoedigd worden om zich voort te planten in dienst van het geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moslims binnen onze geografische grenzen meer kinderen hebben dan onze katholieke ouders en grootouders heeft meer te maken met bewuste keuzes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij ons speelt dit minder een rol, de meesten doen gewoon hun goesting en gebruiken voorbehoedsmiddelen tegen de opinie van de kerk in. Maar in andere delen van de wereld blijft de kerk de bevolkingsexplosie inzetten als wapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 |
Minister
|
![]() Doe dan maar eens dringend uw ogen open als je zelf al niet be- of onbewust daar actief en/of passief aan meedoet.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met "bij ons". Je insinueert achterlijke principes waar jou kinderen geen boodschap aan hebben. Of niet willen iets aan hebben. Als ik je postings lees dan zal jij uiteindelijk de eeuwige idioot blijven, wereldvreemd. Wat bedoel je nu uiteindelijk met "bij ons" ? Pilarenbijters hoeven mij niet te overtuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat jij bedoelt is me toch ook niet 100% duidelijk. Heb ik ergens gesteld dat men katholiek moet zijn om kinderen te willen? Ik stel alleen dat de kerk de voortplanting nog steeds zeer genegen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 |
Banneling
|
![]() Het ergste is uw zeer oude moeder en vader zien aftakelen en er niets kunnen aandoen t'is die pijn die het meest treft. En daarom is het leven en God 1 grote leugen. Geld is een bijzaak voor mijn part, maar nog zien dat je oudjes bestolen en misbruikt worden achter de rug doet mijn levenslust kelderen en mijn geloof in mensen ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En als iedereen met een diploma afkomt, begin dan maar eens te selecteren als werkgever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste Abrahamitische religies en hun gelovigen hebben nochtans niets tegen voorbehoedsmiddelen.
![]() |
![]() |
#1457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad wel een beetje zo dat je in het leven steeds moet zoeken naar de mooie en goede dingen.....de slechte en lelijke dingen die moet je niet zoeken die komen je zelf wel tegemoet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 november 2014 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoekt oude cursus logica, vind hem, besluit: de vraag op zich is een vraag uit het ongerijmde. Als je geen kinderen hebt, weet je niet wat je mist, en kan je je het dus ook niet als een gemis inbeelden. Want je hebt geen werkelijkheidsreferentie.
De vraag is dus zinloos. En de antwoorden op een zinloze vraag zijn logischerwijs ook zinloos. Maar daarom niet minder boeiend hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 november 2014 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |